Holmes Account

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14725

Guest
hoezo zou ik me eigen niet kunnen verdedigen ?
en knutselen doe ik hier niet dat doe ik in me schuur als nodig is
hier plaatst ik een mening en een idee :p en als je er niet eens mee bent is dat niet echt mijn probleem of wel ?;)


en een mening geven op een topic en een spel dat je niet meer speelt lijkt mij tijd weg gooien en houd in dat je een leven moet zoeken of een chat
waar je lekker kan slap praten en denken dat je pro bent(dit is ook een mening!)

God wat ben jij een trieste verschijning eerlijk.
Waar insinueer ik/promo nog maar dat we onszelf "pro" vinden? (Verklaar "pro"?)

Jij plaats een mening/idee maar je kan nog geen deftige zin vormen? :confused:.
Natuurlijk is dat jou probleem, aangezien je mensen probeert te overtuigen van je gelijk en je ook niet echt het doel hebt om jezelf belachelijk te maken, wat je nu dus wel doet.

en knutselen doe ik hier niet dat doe ik in me schuur als nodig is
:rolleyes:. Ik hoop voor jou dat je een handig iemand bent, dan bereik je toch nog iets, want op vlak van intelligentie/volwassenheid zal je niet ver geraken vrees ik..

en een mening geven op een topic en een spel dat je niet meer speelt lijkt mij tijd weg gooien

Als hij dat nou graag doet? Zie ik het probleem niet in.
Je mag ook niet vergeten dat AF/tribal wars sowieso al tijd weg gooien is ;).
Daarbij, wie zegt er dat promo niet speelt? :^). (²)

En... een zin begin je met een hoofdletter, aub... Ik ben geen spellingsfreak, maar je maakt het wel allemaal zeer irritant/kinderachtig overkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
pff het gaat niet om wat zijn keuze is of wat dan ook..
het gaat erom dat ik om contact gegevens vraag en jullie alleen maar moeilijk doen en nog steeds geen contact gegevens aan mij doorgeven..
ipv dat je de contact gegevens geeft en dan zegt van goh wil je het topic ff weghalen maken jullie een probleem..

ik kan not! nog wel enkele zaken vertellen over jullie als stam,, en nog enkele andere stammen,, zoals die bg van jullie.........
dus doe niet moeilijk en paas me die gegevens,, laat mij het zelf proberen,, laat mij proberen die persoon op te zoeken..

Wauw dreigingen enzu:D
 

DeletedUser14725

Guest
Wauw dreigingen enzu:D

Mocht ie zich beter gedragen kon hij hier spelen, zoek wel nog een co'tje en ken nog wel accounts die co'tje zoeken,
maar als hij zich als een lapzwans gaat gedragen, dan mag ie weg blijven haha :D.

Daarbij, "informatie" geven? In w15 is er weinig geheim vrees ik :D.
 

DeletedUser42436

Guest
joh ik praat tegen jou denk je nou echt dat ik moeite ga doen om met hoofd letters te-werken ?

omdat ik met een spelling freak te-maken heb die zelf niet een goede zin kan bouwen
(intelligentie/volwassenheid zal je niet ver geraken vrees ik..) topie klinkt goed .....:eek:
(intelligentie/volwassenheid zal je niet ver komen vrees ik..) zo help ik je een stukje op weg....
en dan zeg je nog duidelijk ben geen spelling freak maar je spreekt mij er wel op aan lijd je een beetje aan schizofreen of niet ?


pro is een afkorting van professioneel
waar in het uit opmaak is je taal gebruik en het gedrag dat je vertoond
in mijn ogen niet erg veel
misschien dat je dat gedrag tegen over je vriendjes op school kan doen want intimideren faal je vs mij toch wel erg in hoor:D:D

ik ga er van uit dat die gestopt is gezien dat er toch echt duidelijk bij zijn profiel staat gestopt .....
anders word het tijd dat die het gaat veranderen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest
Waw, je bent echt een zielig typetje niet?
Ik geef inderdaad aan dat ik geen spellingsfreak ben, dus sorry dat ik fouten maak ;).
Dus voor je me probeert te gaan verbeteren, :eek:.
Ik sprak je dan ook niet puur op je spelling aan(daarom ook, geen spellingsfreak;)), eerder dat je wel heel kinderachtig overkomt door het feit dat je zelf geen moeite doet om hoofdletters,punten,... te gebruiken in je posts. Buiten de 3 puntjes, die je duidelijk hebt overgenomen van onze vriend sebas, denk je daar stoer met over te komen of wat?

Dus waar je op doelt "schizofreen", is dan ook helemaal verkeerd, zelfs weer totaal van de pot gerukt.

Je moet misschien eerst een goed proberen leren lezen wat iemand bedoelt voor je in een trieste tegen aanval gaat?

(met intelligentie/volwassenheid zal je niet ver geraken vrees ik..) topie klinkt goed ...
Gaat inderdaad perfect hoor ;).
Of nog beter; Ik vrees dat je met jou intelligentie/volwassenheid niet ver zal geraken in het leven ;).

joh ik praat tegen jou denk je nou echt dat ik moeite ga doen om met hoofd letters te-werken ?
Aangezien je het vanaf je eerste "roep-post" doet, vermoed ik dat je wel altijd zo doet.
Daarbij is het volgens mij geen moeite om met hoofdletters (aan elkaar) te werken ?! Eerder iets wat je automatisch doet.

pro is een afkorting van professioneel
waar in het uit opmaak is je taal gebruik en het gedrag dat je vertoond
in mijn ogen niet erg veel

Nu even verduidelijken aub? Eerst zeg je dat ik/promo "pro" doen, en nu is het in je ogen niet erg veel?
Je weet ook niet wat je wil.
Als je iemand een "pro" speler gaat noemen, zou ik vermoeden dat het meer op zijn in-game kwaliteiten doelt dan wat anders, maar kom.
"Pro" in tribal-wars? Neen dank je.

ik ga er van uit dat die gestopt is gezien dat er toch echt duidelijk bij zijn profiel staat gestopt .....
anders word het tijd dat die het gaat veranderen

Dat is het net, voor je iets zegt zou ik eerst eens echt gaan volgen ;).
Daarbij gestopt of niet, hij heeft evenveel het recht om hier te praten als jij of elke andere mens die teveel tijd aan zijn handen heeft.
En oh-nee zen handtekening zegt iets anders, damm, drama!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42436

Guest
joh ga een boek schijven joh
wie weet goud geld voor jou lolzzzz

geef me even een paar min dan pen ik ook een correct verhaal terug
 

DeletedUser14725

Guest
joh ga een boek schijven joh
wie weet goud geld voor jou lolzzzz

geef me even een paar min dan pen ik ook een correct verhaal terug

In de tussentijd ga je eerst een belachelijke pm posten? ;).

"lolzzzz" :rolleyes:

En, pennen hoeft niet hoor. Typen will do.
 

DeletedUser

Guest
zullen we eventjes 'normaal' gaan doen???

ahne oei, dit is 'normaal' op het w15 forum :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom is Holmes eigenlijk uit Tcf als ik vragen mag?

Ik heb niet heel de topic gelezen mss dat het erop sta:)
 

DeletedUser

Guest
Dit lijkt me geen constructieve discussie meer.

/Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan