Hoist The Colours High!

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Wat zaniken jullie nou over vv’s man.

eerst push je een wereld naar een 1v1 en vervolgens ga je wereldregels samenstellen en sturen met daarin als eerste zin: ‘om het spelplezier te bevorderen’

wie houden jullie voor de gek
In plaats van dit hier te gaan gooien kan je dit ook gewoon melden in het gesprek waarin het voorstel op jullie verzoek is geplaatst om dit te finetunen voor we het doorsturen als voorstel naar alle leden. Als dat ene zinnetje je zo stoort halen we het er wel uit.

ooh dus grappen maken over iemands overleden moeder, dat hoort er gewoon bij natuurlijk.

Neejoh dan heb ik het allemaal verkeerd begrepen, wist niet dat de wereld zo in elkaar zat tegenwoordig.

Ik snap wel dat je geen rum drinkt, in een inrichting krijg je dat natuurlijk niet, daar moet je het met koffie doen.
Nee vinden wij ook niet kunnen, hij is hierop dan ook aangesproken ondertussen
 
Reactiescore
244
Dat is gewoon een uitspraak. Als je moeder daadwerkelijk is overleden horen zulke uitspraken niet thuis op een forum. En gecondoleerd met het verlies.

Bovendien ben je zelf ook een internetheld aangezien je jezelf ook stoer opstelt op een online forum. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.


Wij hebben de wereld ook niet naar een 1vs1 gepusht maar hebben gewoon een stam opgericht met het toegelaten aantal leden. Dat de werelden tegenwoordig niet groter zijn om meerdere topstammen te hebben is niet onze schuld.


Dus eigenlijk heb je de wereld wel naar een 1vs1 gepusht? :biggrin:
 
Reactiescore
61
@maretan daar ben ik voorstander van van dat zinnetje haha!

netjes van jullie dat erop gereageerd wordt, wel frappant dat er in plaats van gezegd wordt sorry pik (gemeend of ongemeend) gezegd wordt dat het erbij hoort.
Maar goed ik ga er verder niks van zeggen, heb wel genoeg gezegd
 
Reactiescore
420
Dus eigenlijk heb je de wereld wel naar een 1vs1 gepusht? :biggrin:

Begrijpend lezen is ook niet je sterkste kant precies. Ik zeg dat er tegenwoordig geen grote werelden meer zijn dus een wereld altijd zal uitdraaien op een 1vs1.
 
Reactiescore
244
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste kant precies. Ik zeg dat er tegenwoordig geen grote werelden meer zijn dus een wereld altijd zal uitdraaien op een 1vs1.

Oei al zo snel op je tenen getrapt? En dat op een vrijdag???
Je zegt letterlijk: dat de werelden tegenwoordig niet meer groter zijn om meerdere topstammen te hebben? Als jullie dan een stam oprichten die op vrij korte termijn heel Oost gaat bezitten wat gaat de andere kant dan (moeten) doen? Ik denk dat je het antwoord wel weet. Dus ik denk dat ik tamelijk goed kan begrijpend lezen maar dat je misschien volgende keer iets beter moet nadenken als je iets schrijft en het eigenlijk niet wil toegeven ;)
 
Reactiescore
1.226
Oei al zo snel op je tenen getrapt? En dat op een vrijdag???
Je zegt letterlijk: dat de werelden tegenwoordig niet meer groter zijn om meerdere topstammen te hebben? Als jullie dan een stam oprichten die op vrij korte termijn heel Oost gaat bezitten wat gaat de andere kant dan (moeten) doen? Ik denk dat je het antwoord wel weet. Dus ik denk dat ik tamelijk goed kan begrijpend lezen maar dat je misschien volgende keer iets beter moet nadenken als je iets schrijft en het eigenlijk niet wil toegeven ;)

Ben je dan van mening dat een wereld zich zal moeten aanpassen op de minder hard groeiende entiteit om zodoende iedereen een eerlijke kans te geven?
 
Reactiescore
244
Ben je dan van mening dat een wereld zich zal moeten aanpassen op de minder hard groeiende entiteit om zodoende iedereen een eerlijke kans te geven?

Neen absoluut niet! Naast het feit dat ik zou het zelf niet doen omdat ik dat gewoon een beetje saai zou vinden maar het is jullie goed recht :biggrin:.Het gaat mij om het feit dat je dan wel gewoon op die manier de rest van de wereld verplicht om ook samen te troepen en dus een 1vs1 krijgt. Dus ja jullie hebben de wereld wel naar een 1vs1 gepusht haha
 
Reactiescore
1.226
Neen absoluut niet! Naast het feit dat ik zou het zelf niet doen omdat ik dat gewoon een beetje saai zou vinden maar het is jullie goed recht :biggrin:.Het gaat mij om het feit dat je dan wel gewoon op die manier de rest van de wereld verplicht om ook samen te troepen en dus een 1vs1 krijgt. Dus ja jullie hebben de wereld wel naar een 1vs1 gepusht haha

Ja een 1v1 gaat ongetwijfeld de uitkomst zijn van de wijze hoe Rum! is gevormd ben ik zeker met je eens.
 
Reactiescore
241
Valt wel op dat iedereen vandaag een beetje "op de tippen van zijn tenen loopt".
Heavy.
 
Reactiescore
420
Nee dat is niet waar. Je pusht een wereld naar een 1vs1 als je een R2W toepast. In het geval van Rum! is het concept ontstaan puur op basis van gesprekken en kennismaking. Dat onze accounts hun eigen buurt sneller domineerden en daardoor sneller aansluiting kregen is niet onze fout.

NAT! Heeft zelfs 1 lid meer en minder dominantie. Voor hetzelfde geld had Rum! Ook minder dominantie en was er helemaal geen 1vs1. Dat de tegenstand het laat afweten in de groei is nogmaals niet onze schuld. Je kunt moeilijk verwachten dat je na het zien van deze uitkomst opeens 3 accounts gaat kicken omdat het anders niet eerlijk is. Jullie hebben opties genoeg om de strijd aan te gaan dus succes met het vormen van een nieuwe stam.
 
Reactiescore
1.478
Wij hebben de wereld ook niet naar een 1vs1 gepusht maar hebben gewoon een stam opgericht met het toegelaten aantal leden. Dat de werelden tegenwoordig niet groter zijn om meerdere topstammen te hebben is niet onze schuld.
Het is niet jullie schuld, maar wel algemeen bekend. Als je een beetje uitdaging wilt zul je toch echt met minder (goede) leden gaan spelen.
 
Bovenaan