Hoist The Colours High!

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
In het rustige wereldje 79 is de geruchtenmolen over een nieuwe stam in volle gang. De geruchten brengt onrust in de stammen die op dit moment de wereld domineren.

De stille wateren veranderen langzaam in een onrustige zee. Dat kan maar één ding betekenen: er staat wat te gebeuren. De wind trekt aan waardoor er in de haven van wereld 79 wat te horen is. Het komt van zee af... Het klinkt als feestende zeelieden....

Daar, in de verte van de horizon ontstaan 9 stippen. De mensen aan de kust kijken nog eens...

Nee, het zijn geen stippen. Het zijn de 9 schepen van Rum!

Op kop varen Dreamcatcher, Haantje Overlast. & Act of Divinity. Zij leiden deze wereldtocht of beter gezegd: de tocht om de wereld te winnen.
Al snel wordt duidelijk wie zij daarvoor hebben meegebracht.
Het zijn de loyale zee barbaren van Los Bombarderos*, Schou067, kusm, Starboy Interlude, Know When To Fold Em & Depths of Despair.

Zodra de schepen in de haven zijn aangekomen wordt er met spanning gewacht op wat er gaat gebeuren.
Er gebeurd… niets? Tot verbazing van de mensen in de haven.
Uit het niets wordt er op alle schepen Hoist the colours high geroepen en de vlaggen worden gehesen. 210 glazen Rum worden ingeschonken voor elk van de dappere zeelieden en de nacht wordt al zingend en feestend doorgebracht.

Bekijk bijlage 28634

Na een heftige nacht, draaien de schepen langzaam richting het open water. Van hieruit begint het.
De Rum!-schepen gaan uit elkaar om individueel, maar toch gezamenlijk, Wereld 79 te veroveren.

Was deze stam ook nog eens een fusie als ik de OP lees?

Wat cringe :redface:
 
Reactiescore
0
Wolves en Rum hebben ongeveer hetzelfde gedaan alleen Rum heeft het slimmer uitgevoerd.
Wolves - flop
Rum - top
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Wolves en Rum hebben ongeveer hetzelfde gedaan alleen Rum heeft het slimmer uitgevoerd.
Wolves - flop
Rum - top
Alhoewel ik de wereld geen seconde heb gespeeld heb ik wel een goed beeld van de spelers aan beide kanten en het is vrij duidelijk dat rum geen zin heeft in een uitdaging deze wereld
 
Reactiescore
77
Alhoewel ik de wereld geen seconde heb gespeeld heb ik wel een goed beeld van de spelers aan beide kanten en het is vrij duidelijk dat rum geen zin heeft in een uitdaging deze wereld

Komt daar nog bij dat ze het event ook vrij tot zeer hard (gezien de weinige uitdagingen) aan het abusen zijn, ik zou bijna mijn kata-principes aan de kant schuiven gewoon om met ze te lachen o_O
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Komt daar nog bij dat ze het event ook vrij tot zeer hard (gezien de weinige uitdagingen) aan het abusen zijn, ik zou bijna mijn kata-principes aan de kant schuiven gewoon om met ze te lachen o_O
Ahja doe wat je niet laten kan zou ik zeggen haha

Maar het is wel echt triest dat rum hier middels een topic vol trots komt melden hoeveel schijt ze hebben aan deze wereld
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Komt daar nog bij dat ze het event ook vrij tot zeer hard (gezien de weinige uitdagingen) aan het abusen zijn, ik zou bijna mijn kata-principes aan de kant schuiven gewoon om met ze te lachen o_O
wat noem je vrij hard abusen?
 
Reactiescore
77
Als rang 10 op idk 150 niveaus staat en er hier vlot 1000 gehaald wordt noem ik vrij hard abusen ja

paar k pp per eventdag dus :p
1621252262572.png
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
qua pp-gebruik valt het event best mee. 300 tot 400 levels kost rond de 650 pp, het kost enkel bizar veel tijd om ze te doorlopen
 
Bovenaan