Hoist The Colours High!

Reactiescore
214
Toen de gesprekken omtrent rum zijn gestart werd de top 25 gedomineerd door sense, k9 en wolves. Helaas hebben alle drie de stammen afgelopen zitten flierefluiten, heeft niks met gemakkelijkheid te maken. Hun onkunde om fatsoenlijk door te groeien is natuurlijk niet Rum aan te rekenen en voor ons dan ook geen reden om het ineens af te blazen.
In tegenstelling tot jullie hebben wij hier wel tegenstand van grote waarde gehad. Jullie grootste "tegenstand" zijn jullie huidige stamgenoten.
 
Reactiescore
2.368
@Haantje Overlast. jij kan het echt niet laten om een wereld om zeep te helpen he? W75 heb je mooie stab gepleegd en hier help je de wereld ook al in vroeg stadium om zeep ...
Nou nou, steek wereld 75 maar op mij dan. Aaron heeft hier niet zo gek veel mee te maken. :wink:
 
Reactiescore
2.444
Toen de gesprekken omtrent rum zijn gestart werd de top 25 gedomineerd door sense, k9 en wolves. Helaas hebben alle drie de stammen afgelopen zitten flierefluiten, heeft niks met gemakkelijkheid te maken. Hun onkunde om fatsoenlijk door te groeien is natuurlijk niet Rum aan te rekenen en voor ons dan ook geen reden om het ineens af te blazen.

Wanneer zijn die gesprekken gestart dan? Want het is vrij normaal dat minder goede core stammen een sterke start maken doordat er simpelweg veel pp gebruikt wordt in de start door die mindere accounts. Alleen jullie ligging al geeft jullie al een goede claim op 50% vd wereld, lijkt jullie dat niet veel te sterk op een wereld die maar twee maanden oud is?
 
Reactiescore
81
UA1 gaat uit de kast moeten komen tegen dreamcatcher en shou & vvv zal met k9 moeten samenwerken om door te pushen. Maar iedereen is te bang zijn handen al vuil te maken waarschijnlijk..
 
Reactiescore
214
Wanneer zijn die gesprekken gestart dan? Want het is vrij normaal dat minder goede core stammen een sterke start maken doordat er simpelweg veel pp gebruikt wordt in de start door die mindere accounts. Alleen jullie ligging al geeft jullie al een goede claim op 50% vd wereld, lijkt jullie dat niet veel te sterk op een wereld die maar twee maanden oud is?
Krijg je geen reactie op, zegt wel genoeg toch, nee? ;)
Verder heb ik net ook edellijnen gezien die dateren van héél vroeg deze wereld;

w79.jpg

De edellijnen kloppen niet 100% meer maar de gedachten was er toen al wel. Hoezo is er van toen tot nu dus niet geabused geweest?
 
Reactiescore
676
Het lijkt er idd op dat ze er zeer trots op zijn dat ze hun oude stammen met daarbij een heel leger aan slaafjes/interns en MB s gebruikt hebben om iedereen weg te knallen.

Beter nog, jullie gaan beginnen spreken over jullie 'goede' ODA scores, enkel is het zeer makkelijk om zonder risico mensen aan te vallen als je weet dat je grote buren eigenlijk helemaal geen vijanden maar vrienden zijn.

Het feit dat jullie een maand geleden nog niet samengingen was uit vrees om de algemene perceptie tegen jullie te krijgen ?

Wie is jullie in je hele verhaal? Ik speel absoluut niet binnen deze laffe premade
 
Reactiescore
113
Dit spreek ik tegen. Ik zeg niet dat dit niet gebeurd in de toekomst maar er is nog niet eens gesproken over joinen Wolves.
Dus wat hier op forum wordt gezegd ik kan melden dat dit FAKE news is.

Goed dat je het rechtzet dan, dan heb ik het verkeerd begrepen.
 
Reactiescore
139
Wanneer zijn die gesprekken gestart dan? Want het is vrij normaal dat minder goede core stammen een sterke start maken doordat er simpelweg veel pp gebruikt wordt in de start door die mindere accounts. Alleen jullie ligging al geeft jullie al een goede claim op 50% vd wereld, lijkt jullie dat niet veel te sterk op een wereld die maar twee maanden oud is?

Als ik naar het plaatje kijk zie je dat dream op het moment van de lijnen 11 dorpen heeft (voor zover op de kaart te zien), Na terug te kijken had hij 11 dorpen tussen 01-04 18:00 en 02-04 08:00. Denk dat we daaruit kunnen concluderen dat de gesprekken al op 1 april liepen. Mocht er een dorp achter de lijn liggen zal het een dag of 2 later zijn uiterlijk.

Het kaartje laat ook zien dat kush een dorp of 8 heeft, wat in dezelfde periode valt.


overnames dreamcatcher.png
 
Reactiescore
139
Ik beantwoord gewoon zijn vraag? kan je ook gewoon normaal op reageren, zelfs niet is een optie gezien het niet richting jou is.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Dit spreek ik tegen. Ik zeg niet dat dit niet gebeurd in de toekomst maar er is nog niet eens gesproken over joinen Wolves.
Dus wat hier op forum wordt gezegd ik kan melden dat dit FAKE news is.

Dan zal ik wel verkeerd geintrepeteerd hebben, maar in een gesprek op whatsapp met mij persoonlijk heb je het volgende gezegd terwijl we over wolves praten: "Ook niet mijn 1e keus, maar heb geen andere serieuze keuze. In principe al aangenomen in afwachting van jullie besluit en moet voor Pino nog lullen"

Ik persoonlijk kan dit niet andrers intrepeteren dan dat je bij wolves gesolliciteerd had, aangenomen bent, en nog over een toelating voor Pino aan het onderhandelen was. Mijn excuses als ik een andere interpretatie gemist heb.
 
Bovenaan