Hoist The Colours High!

Reactiescore
214
Wie zaten er volgens jou in de premade dan, en wanneer is deze volgens jou opgericht?

Volgens mij was het juist Wolves die met een klein gedeelte een premade vormde vanuit W75.
Klopt niet. Wij van alexander zijn solo begonnen en geloof het of niet is bad attitude vlakbij gespawned. Heeft ook niet lang geduurd eer we weer samen in een stam beland zijn en is ook niet onder stoelen of banken gestoken geweest.

Ikzelf kende torek ook nog van w71,die lag ook vlakbij en zo is de basis van wolves ontstaan. Helemaal geen premade dus.

Zoals rebounce al aantoont met de screen, en ikzelf ook in een ander topic, is deze stam al MINSTENS een maand geleden opgericht.
 
Reactiescore
17
Klopt niet. Wij van alexander zijn solo begonnen en geloof het of niet is bad attitude vlakbij gespawned. Heeft ook niet lang geduurd eer we weer samen in een stam beland zijn en is ook niet onder stoelen of banken gestoken geweest.

Ikzelf kende torek ook nog van w71,die lag ook vlakbij en zo is de basis van wolves ontstaan. Helemaal geen premade dus.

Zoals rebounce al aantoont met de screen, en ikzelf ook in een ander topic, is deze stam al MINSTENS een maand geleden opgericht.

Goh verander de namen en je hebt de oprichting van Rum. Dus conclusie is beide stammen geen premade?
 
Reactiescore
1.226
Klopt niet. Wij van alexander zijn solo begonnen en geloof het of niet is bad attitude vlakbij gespawned. Heeft ook niet lang geduurd eer we weer samen in een stam beland zijn en is ook niet onder stoelen of banken gestoken geweest.

Ikzelf kende torek ook nog van w71,die lag ook vlakbij en zo is de basis van wolves ontstaan. Helemaal geen premade dus.

Zoals rebounce al aantoont met de screen, en ikzelf ook in een ander topic, is deze stam al MINSTENS een maand geleden opgericht.

Dat is dan toch wat anders dan een premade zoals jullie het noemen. Of wanneer vind jij iets een premade?

Overigens dacht ik dat van wolves ergens gelezen te hebben maar my bad, excuus.
 
Reactiescore
219
Klopt niet. Wij van alexander zijn solo begonnen en geloof het of niet is bad attitude vlakbij gespawned. Heeft ook niet lang geduurd eer we weer samen in een stam beland zijn en is ook niet onder stoelen of banken gestoken geweest.

Ikzelf kende torek ook nog van w71,die lag ook vlakbij en zo is de basis van wolves ontstaan. Helemaal geen premade dus.

Zoals rebounce al aantoont met de screen, en ikzelf ook in een ander topic, is deze stam al MINSTENS een maand geleden opgericht.

Nou knap van jou, wat wil je hier nou mee zeggen dan ?
 
Reactiescore
300
Al is bij elkaar starten wel iets anders qua impact dan door middel van aparte stammen de halve wereld pakken i.m.o. Gezien de impact op de volledige wereld.

Nu ben ik er een tijdje tussenuit geweest, ik ben dus eigenlijk wel benieuwd. Is dit elke wereld zo? Of wordt er ook nog wel eens een wereld gespeeld tussen 3/4 stammen. Wat ik althans zie op de vorige wereld fora is toch wel een beetje hetzelfde verhaal elke keer. Boosten, stamveranderingen, alles kapot internen en -het gebruik maken van- om vervolgens naar een 1v1 endgame te spelen. Speelt iedereen tegenwoordig elke wereld in dezelfde premade of vinden we het ook leuk om het een keer een wereld tegen je maatjes op te nemen?

Nu bash ik geen enkele stam, ik ben oprecht benieuwd want het is toch wel aardig de conclusie als ik de laatste wereld fora lees.
 
Reactiescore
219
Lol altijd respect voor jou gehad maar wtf zelfs hahaha

Niet veel zin in dit gezever. Succes Rum!

Oke dus je kan niet fatsoenlijk uitleggen wat nou je probleem is ?
Je zegt zelf dat je dit al een maand zag aankomen, denk dat elke incapabele bezem dit zag aankomen.
 
Reactiescore
139
Nu ben ik er een tijdje tussenuit geweest, ik ben dus eigenlijk wel benieuwd. Is dit elke wereld zo? Of wordt er ook nog wel eens een wereld gespeeld tussen 3/4 stammen. Wat ik althans zie op de vorige wereld fora is toch wel een beetje hetzelfde verhaal elke keer. Boosten, stamveranderingen, alles kapot internen en -het gebruik maken van- om vervolgens naar een 1v1 endgame te spelen. Speelt iedereen tegenwoordig elke wereld in dezelfde premade of vinden we het ook leuk om het een keer een wereld tegen je maatjes op te nemen?

Nu bash ik geen enkele stam, ik ben oprecht benieuwd want het is toch wel aardig de conclusie als ik de laatste wereld fora lees.


Zou het niet weten... ben er lang tussenuitgeweest. Vaak eindigt het inderdaad 1v1. Maar vaak is er wel een 'premade' stam die tot aan de 1v1 raakt.
 
Reactiescore
214
Oke dus je kan niet fatsoenlijk uitleggen wat nou je probleem is ?
Je zegt zelf dat je dit al een maand zag aankomen, denk dat elke incapabele bezem dit zag aankomen.
Ja wat? Ik leg uit waarom wolves geen premade is. En klopt, die screens zijn al van een maand geleden, waaruit we kunnen aannemen dat dat al een pak langer vast lag want zo’n gesprekken zijn niet op een dag geregeld. Hoe oud was de wereld toen, hoe groot (klein) waren de accounts toen? Hoeveel abuse van hun vorige stammen/mbs/hulpjes is er wel geweest sinds die 1-2 maand (dat we afweten) om dit verwezenlijkt te maken?

moet ik echt een tekening maken om te laten zien wat ik bedoel dan?
 
Reactiescore
241
Ja wat? Ik leg uit waarom wolves geen premade is. En klopt, die screens zijn al van een maand geleden, waaruit we kunnen aannemen dat dat al een pak langer vast lag want zo’n gesprekken zijn niet op een dag geregeld. Hoe oud was de wereld toen, hoe groot (klein) waren de accounts toen? Hoeveel abuse van hun vorige stammen/mbs/hulpjes is er wel geweest sinds die 1-2 maand (dat we afweten) om dit verwezenlijkt te maken?

moet ik echt een tekening maken om te laten zien wat ik bedoel dan?

Ik wil een tekening! <3:D
 
Reactiescore
18
Ja wat? Ik leg uit waarom wolves geen premade is. En klopt, die screens zijn al van een maand geleden, waaruit we kunnen aannemen dat dat al een pak langer vast lag want zo’n gesprekken zijn niet op een dag geregeld. Hoe oud was de wereld toen, hoe groot (klein) waren de accounts toen? Hoeveel abuse van hun vorige stammen/mbs/hulpjes is er wel geweest sinds die 1-2 maand (dat we afweten) om dit verwezenlijkt te maken?

moet ik echt een tekening maken om te laten zien wat ik bedoel dan?
Dus Wolves is geen premade en Rum! wel ok dan :D Lees nog eens wat je zelf post en kijk dan eens wat er hier ook al gepost is.

Als je dan beseft dat je gewoon zever aan het verkopen bent gewoon uitloggen en morgen nog eens terug komen.

De firma groet u.
 
Reactiescore
214
Dus Wolves is geen premade en Rum! wel ok dan :D Lees nog eens wat je zelf post en kijk dan eens wat er hier ook al gepost is.

Als je dan beseft dat je gewoon zever aan het verkopen bent gewoon uitloggen en morgen nog eens terug komen.

De firma groet u.
Ok, zal het even in dummy taal zeggen: wolves niet premade want spelers zijn samengekomen omwille van ligging. Rum wel premade want ligging is vooraf afgesproken. Oegaboega

Maar serieus, laat me een bewijs zien van wanneer de gesprekken zijn begonnen om deze stam op te richten en dan kan dit gewoon afgerond worden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
210 glazen Rum worden ingeschonken voor elk van de dappere zeelieden en de nacht wordt al zingend en feestend doorgebracht.
de glazen werden zelfs zo vol gegooid dat ze er van overliepen
 
Reactiescore
18
Ok, zal het even in dummy taal zeggen: wolves niet premade want spelers zijn samengekomen omwille van ligging. Rum wel premade want ligging is vooraf afgesproken. Oegaboega

Maar serieus, laat me een bewijs zien van wanneer de gesprekken zijn begonnen om deze stam op te richten en dan kan dit gewoon afgerond worden.
laat jij bewijs zien dat wolves geen premade was en niet omwille van hun ligging samen gegaan zijn?
 
Reactiescore
241
Ok, zal het even in dummy taal zeggen: wolves niet premade want spelers zijn samengekomen omwille van ligging. Rum wel premade want ligging is vooraf afgesproken. Oegaboega

Maar serieus, laat me een bewijs zien van wanneer de gesprekken zijn begonnen om deze stam op te richten en dan kan dit gewoon afgerond worden.

Ik wacht nog steeds op die tekening om alles te verduidelijken :confused:
 
Reactiescore
214
laat jij bewijs zien dat wolves geen premade was en niet omwille van hun ligging samen gegaan zijn?
Kan ik morgen zeker en vast doen, kan jij hetzelfde zeggen?

verder gaat het hier niet over wolves maar of rum al dan niet een premade is.Het is aan jullie om nu te laten zien hoe het net zat, zie niet perse in wat het uitmaakt of wolves een premade was ja of neen. Jullie hebben die posities geabused, jullie hebben je oud stammen gebruikt en de makkelijke weg genomen richting midgame. Zelfs ALS wolves een pmade zou zijn (met 2 accounts, dikke premade..!) hebben hebben we dat op een faire manier gedaan.

Kom met bewijs dat dit vooraf niet afgesproken was en dan kan dit afgesloten worden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Kan ik morgen zeker en vast doen, kan jij hetzelfde zeggen?

verder gaat het hier niet over wolves maar of rum al dan niet een premade is.Het is aan jullie om nu te laten zien hoe het net zat, zie niet perse in wat het uitmaakt of wolves een premade was ja of neen. Jullie hebben die posities geabused, jullie hebben je oud stammen gebruikt en de makkelijke weg genomen richting midgame. Zelfs ALS wolves een pmade zou zijn hebben hebben we dat op een faire manier gedaan.

Kom met bewijs dat dit vooraf niet afgesproken was en dan kan dit afgesloten worden.


Hoe kan je iets dat NIET afgesproken was en dus NIET bestaan heeft, bewijzen?

Ik kan toch niet bewijzen dat jij lelijk bent, als ik nog nooit een foto van je gezien heb ofzo? (stomme vergelijking, maar het komt toch in de buurt)
 
Bovenaan