Hoist The Colours High!

Reactiescore
27
Volgens onze oud stamgenoot kwam er 's morgens om 10 uur op 10 mei ineens een PM binnen over dit fantastische idee "Rum" genaamd..
Gelukkig beginnen de andere stamleden van deze geweldige nieuwe stam Rum nu dus hier toe te geven hier dat ze dus al sinds begin april bezig zijn met deze stam en dat alles vooropgezet is.

Wat een toneelspel hebben ze gespeeld tot op de laatste dag. Tot pikante snaps aan toe. Ik kan jullie toevertrouwen dat het geen slurf was maar een garnaaltje. Name change?
 
Reactiescore
241
Volgens onze oud stamgenoot kwam er 's morgens om 10 uur op 10 mei ineens een PM binnen over dit fantastische idee "Rum" genaamd..
Gelukkig beginnen de andere stamleden van deze geweldige nieuwe stam Rum nu dus hier toe te geven hier dat ze dus al sinds begin april bezig zijn met deze stam en dat alles vooropgezet is.

Wat een toneelspel hebben ze gespeeld tot op de laatste dag. Tot pikante snaps aan toe. Ik kan jullie toevertrouwen dat het geen slurf was maar een garnaaltje. Name change?

Mijn garnaaltje ja! Xx

Snapchat of andere zaken zijn niet een onderdeel van het spel . Gewoon gezelligheid.

Een mens mag niet eens meer lol hebben buiten TW :'(

Je bent echt op je tenen getrapt tho... sorry dat we beter zijn x
 
Reactiescore
300
Dan zal ik wel verkeerd geintrepeteerd hebben, maar in een gesprek op whatsapp met mij persoonlijk heb je het volgende gezegd terwijl we over wolves praten: "Ook niet mijn 1e keus, maar heb geen andere serieuze keuze. In principe al aangenomen in afwachting van jullie besluit en moet voor Pino nog lullen"

Ik persoonlijk kan dit niet andrers intrepeteren dan dat je bij wolves gesolliciteerd had, aangenomen bent, en nog over een toelating voor Pino aan het onderhandelen was. Mijn excuses als ik een andere interpretatie gemist heb.

Ook dit nog, super! Mooie 1v1 over precies 2 maanden als alle iets kleinere stammen weggespeeld zijn door extreme overmacht. Leuke wereld :tongue:
 
Reactiescore
27
Mijn garnaaltje ja! Xx

Snapchat of andere zaken zijn niet een onderdeel van het spel . Gewoon gezelligheid.

Een mens mag niet eens meer lol hebben buiten TW :'(

Je bent echt op je tenen getrapt tho... sorry dat we beter zijn x

Op mijn tenen ben ik niet getrapt. Maar over je gedrag en (blijkt achteraf) gelieg ben ik niet te spreken inderdaad.
Maar applaus voor het toneelspel in elk geval. Weet niet of er vlaamse soaps zijn maar jij kan er spelen.

En of je beter bent zal de toekomst uitwijzen shrimpy... Maar mocht je het gebruiken van mensen bedoelen dan ben je er inderdaad beter in.

Verder alleen maar liefde voor iedereen zoals altijd <3
 
Reactiescore
241
Op mijn tenen ben ik niet getrapt. Maar over je gedrag en (blijkt achteraf) gelieg ben ik niet te spreken inderdaad.
Maar applaus voor het toneelspel in elk geval. Weet niet of er vlaamse soaps zijn maar jij kan er spelen.

En of je beter bent zal de toekomst uitwijzen shrimpy... Maar mocht je het gebruiken van mensen bedoelen dan ben je er inderdaad beter in.

Verder alleen maar liefde voor iedereen zoals altijd <3

Acteren heb ik altijd goed gekunt ;)

Maar bro, chill effe gwn. Ik zie iedereen graag, en je weet dat je me altijd mag sturen <3

Laat het even rusten en stuur ons als je wat rustiger bent of het een plaatsje hebt gegeven x
 
Reactiescore
205
Acteren heb ik altijd goed gekunt ;)

Maar bro, chill effe gwn. Ik zie iedereen graag, en je weet dat je me altijd mag sturen <3

Laat het even rusten en stuur ons als je wat rustiger bent of het een plaatsje hebt gegeven x

Het is best lastig om het te laten rusten en niet aan jou te denken.

Als je aan alcohol of drugs doet bestaat de kans dat roze olifantjes voorbij komen.
En zelfs als je probeert af te kicken bestaat de kans dat je als ontwenningsverschijnselen roze olifantjes voorbij ziet komen...

Al met al, Mauss is fucked :(
 
Reactiescore
106
Wat een stel tokkies hier. Deze stam was begin wereld 79 al bekend. @ruizcv heeft dit gewoon verkondigd.

Weer een wereld verziekt. Lekker 'solo' starten boys, eerst je huidige stam gebruiken, vervolgens internen en daarna als je een dik acc hebt en je hebt een deel van de map onder controle je zielige stammetje starten. En dan nog zo'n af post maken. Dow-nies.

Ben het niet vaak met Tom eens, maar hier slaagt hij de nagel op de kop!
 
Reactiescore
144
Als een van de oprichters van Rum! wil ik wat toelichting geven op de zaken die hier besproken worden.

Rum! is geen premade, punt. Waarom? Omdat alleen Act of Divinity en Haantje Overlast. contact hebben gehad voor de wereld begon om iets op te zetten op wereld 79. De rest van de leden zijn gedurende de wereld erbij gerekruteerd door met name mij. Er is contact gezocht met accounts die de gewenste ligging hadden en die potentieel een versterking zouden zijn. Het was dan aan ons om met een goede presentatie te komen van het plan dat we in gedachte hadden. De accounts zagen hier potentie in en zo zijn er steeds meer accounts gerekruteerd om uiteindelijk Rum! te vormen. Het kaartje dat is gepost is een eerste uitwerking van ideale edellijnen zoals we ze graag hadden gezien en met accounts erbij die wij op dat moment in het vizier hadden om te rekruteren. Dit is dus de initiële schets geweest om accounts een duidelijker beeld te geven van ons idee. Hier kwam feedback op en daar zijn we verder mee gegaan.

Dus ja, het klopt dat dit project al een tijdje loopt, maar wij zijn gewoon actief bezig geweest om een goede stam neer te zetten, zowel met ligging als met kwaliteit. In die tijd hebben we de accounts benaderd die wij wilden rekruteren, vandaar ook dat er bijv. een ander account is gerekruteerd dan op het plaatje staat. Deze gesprekken hebben een tijdje geduurd omdat niet elk account direct een beslissing klaar had, wat mij logisch lijkt als je er fatsoenlijk over wil nadenken. Daarnaast is er een verschil tussen een plan hebben en het daadwerkelijk kunnen uitvoeren. Er moest flink gesleuteld worden aan mogelijkheden en dat heeft tijd gekost, vandaar dat we ook niet zo snel gevormd zijn. Mijn laatste zin van alinea één komt hier dan ook weer terug: feedback zorgde voor de latere vorming.

Het idee is simpelweg voortgekomen uit het feit dat in het begin van de wereld accounts van met name K9, Wolves en Sense bovenin de ranglijst stonden. Wij zouden stom zijn geweest om daar niet op te reageren en dat maar de vrije loop te laten gaan. En waar liggen al deze accounts? Juist ja, in het westen. Daarom dat wij in het oosten accounts zijn gaan rekruteren.

Het enige wat ik dus eigenlijk lees in de reacties is het volgende: "laten we de hardwerkende en pro-actieve koplopers afzeiken, want het kan niet zo zijn dat we de hand in eigen boezem moeten steken kijkend naar onze eigen laksheid om pro-actief deze wereld aan te vliegen". Het is simpelweg het afzeiken van de partij die dit onderdeel beter heeft aangepakt om zo je eigen problematiek te verbergen. Wolves, Sense en K9 hadden veel meer uit deze wereld kunnen halen tot nu toe, maar hebben dat verzaakt. Het is alsof je de gouden medaille winnaar op het onderdeel marathon lopen gaat verwijten dat hij harder heeft gerend terwijl hij beter zijn best heeft gedaan met trainen van tevoren. Dat is gewoon krom en pure jaloezie. Rum!-spelers staan al dagen achter elkaar bovenin de rankings met farmen, roven en plunderen. Daar kan je alleen maar credit voor geven, want daar wordt gewoon voor gewerkt.

De andere stammen zijn aan zet in ieder geval...
 
Reactiescore
139
Je mist hier in deze uitleg naar mijn inziens het grootste pijnpunt van de rest van de wereld. Het gaat namelijk totaal niet of de stammen er alles uit hebben gehaald maar over laf en achterbaks gedoe.

Als de plannen er al anderhalve maand liggen ga je mij echt niet wijsmaken dat je pas vanaf gister alles rond hebt en dat dreamcatcher hier pas net vanaf weet (er is mij namelijk verteld dat de gesprekken al liepen op 14/4, nog later dan ik eerder aangaf). Dat is echt klinklare onzin. Zeker gezien er meerdere zijn die eerder deze bevestiging hebben gehad.

Dat je de stam pas opricht nadat je 'veilig' aangesloten ligt en de rest achterlaat is juist het pijnpunt waar je volledig van vandaan vaart.

Het feit dat er andere spelers dan op het kaartje in zitten zegt verder vrij weinig. Wat het laat zien is dat jullie lekker hebben gewacht tot een goed moment om samen te gaan en verder iedereen aan het lijntje hebben gehouden.

Geef gewoon toe dat je lekker hebt gewacht tot wereldwinst zeker was met deze groep.... zeker als je dit al anderhalve maand op een 2 maanden oude wereld speelt.
 
Reactiescore
2.064
Depths of despair vies mannetje brr
 
Reactiescore
81
Het grootste probleem is inderdaad het verschuilen in andere stammen en niet de ballen hebben om gewoon deze stam direct te vormen voor de rest hebben de meeste leden van rum gewoon prima OD en doen ze niets anders dan wat Wolves ook niet doet. Vind het dan ook vreemd dat enkele van hun hier dan direct komen huilen over een te dominante positie terwijl jullie toch ook zelf een volledig continent in handen hebben.

Dit wil niet zeggen dat ik fan ben van deze actie want die kloot inderdaad met het spelverloop van deze wereld maar dan moet wolves toch ook even in eigen boezem kijken. Verder begrijp ik ook niet hoe het komt dat enkele hier de indruk geven het al opgegeven te hebben?? Wil je dan echt werkelijk alles gewoon in handen gekregen hebben of wil je er nog wat voor strijden?

Veel te veel diplomatiek en veel te weinig oorlog.
 
Reactiescore
2.444
Als een van de oprichters van Rum! wil ik wat toelichting geven op de zaken die hier besproken worden.

Rum! is geen premade, punt. Waarom? Omdat alleen Act of Divinity en Haantje Overlast. contact hebben gehad voor de wereld begon om iets op te zetten op wereld 79. De rest van de leden zijn gedurende de wereld erbij gerekruteerd door met name mij. Er is contact gezocht met accounts die de gewenste ligging hadden en die potentieel een versterking zouden zijn. Het was dan aan ons om met een goede presentatie te komen van het plan dat we in gedachte hadden. De accounts zagen hier potentie in en zo zijn er steeds meer accounts gerekruteerd om uiteindelijk Rum! te vormen. Het kaartje dat is gepost is een eerste uitwerking van ideale edellijnen zoals we ze graag hadden gezien en met accounts erbij die wij op dat moment in het vizier hadden om te rekruteren. Dit is dus de initiële schets geweest om accounts een duidelijker beeld te geven van ons idee. Hier kwam feedback op en daar zijn we verder mee gegaan.

Dus ja, het klopt dat dit project al een tijdje loopt, maar wij zijn gewoon actief bezig geweest om een goede stam neer te zetten, zowel met ligging als met kwaliteit. In die tijd hebben we de accounts benaderd die wij wilden rekruteren, vandaar ook dat er bijv. een ander account is gerekruteerd dan op het plaatje staat. Deze gesprekken hebben een tijdje geduurd omdat niet elk account direct een beslissing klaar had, wat mij logisch lijkt als je er fatsoenlijk over wil nadenken. Daarnaast is er een verschil tussen een plan hebben en het daadwerkelijk kunnen uitvoeren. Er moest flink gesleuteld worden aan mogelijkheden en dat heeft tijd gekost, vandaar dat we ook niet zo snel gevormd zijn. Mijn laatste zin van alinea één komt hier dan ook weer terug: feedback zorgde voor de latere vorming.

Het idee is simpelweg voortgekomen uit het feit dat in het begin van de wereld accounts van met name K9, Wolves en Sense bovenin de ranglijst stonden. Wij zouden stom zijn geweest om daar niet op te reageren en dat maar de vrije loop te laten gaan. En waar liggen al deze accounts? Juist ja, in het westen. Daarom dat wij in het oosten accounts zijn gaan rekruteren.

Het enige wat ik dus eigenlijk lees in de reacties is het volgende: "laten we de hardwerkende en pro-actieve koplopers afzeiken, want het kan niet zo zijn dat we de hand in eigen boezem moeten steken kijkend naar onze eigen laksheid om pro-actief deze wereld aan te vliegen". Het is simpelweg het afzeiken van de partij die dit onderdeel beter heeft aangepakt om zo je eigen problematiek te verbergen. Wolves, Sense en K9 hadden veel meer uit deze wereld kunnen halen tot nu toe, maar hebben dat verzaakt. Het is alsof je de gouden medaille winnaar op het onderdeel marathon lopen gaat verwijten dat hij harder heeft gerend terwijl hij beter zijn best heeft gedaan met trainen van tevoren. Dat is gewoon krom en pure jaloezie. Rum!-spelers staan al dagen achter elkaar bovenin de rankings met farmen, roven en plunderen. Daar kan je alleen maar credit voor geven, want daar wordt gewoon voor gewerkt.

De andere stammen zijn aan zet in ieder geval...

Dat die stammen verzaken is ook wel enigszins het argument dat hier door vele aangehaald wordt. Jullie trekken op een dermate wijze kwaliteit aan binnen een stam dat dit simpelweg een flinke overmacht is op het gebied van kwaliteit en dat verklaart ook de vele male hardere groei. Wereld 79 lijkt niet ontzettend sterk bezet, dat zullen jullie waarschijnlijk zelf ook al doorgehad hebben. Maar toch wordt het nodig geacht om op dermate wijze (of het nu verborgen is gehouden of niet) een merendeel van de kwaliteit op de wereld aan te trekken en vrijwel de helft van de wereld aan kwantiteit naar je toe te trekken.

Je forceert de andere minder kwalitatieve stammen simpelweg naar een samenwerking toe, doordat ze ten eerste de kwaliteit niet kunnen matchen maar ook nog eens flink achterlopen op het gebied van kwantiteit. Om dat simpelweg af te zetten als zeiken op de koplopers is wel erg simpel.
 
Reactiescore
736
Als een van de oprichters van Rum! wil ik wat toelichting geven op de zaken die hier besproken worden.

Rum! is geen premade, punt. Waarom? Omdat alleen Act of Divinity en Haantje Overlast. contact hebben gehad voor de wereld begon om iets op te zetten op wereld 79. De rest van de leden zijn gedurende de wereld erbij gerekruteerd door met name mij. Er is contact gezocht met accounts die de gewenste ligging hadden en die potentieel een versterking zouden zijn. Het was dan aan ons om met een goede presentatie te komen van het plan dat we in gedachte hadden. De accounts zagen hier potentie in en zo zijn er steeds meer accounts gerekruteerd om uiteindelijk Rum! te vormen. Het kaartje dat is gepost is een eerste uitwerking van ideale edellijnen zoals we ze graag hadden gezien en met accounts erbij die wij op dat moment in het vizier hadden om te rekruteren. Dit is dus de initiële schets geweest om accounts een duidelijker beeld te geven van ons idee. Hier kwam feedback op en daar zijn we verder mee gegaan.

Dus ja, het klopt dat dit project al een tijdje loopt, maar wij zijn gewoon actief bezig geweest om een goede stam neer te zetten, zowel met ligging als met kwaliteit. In die tijd hebben we de accounts benaderd die wij wilden rekruteren, vandaar ook dat er bijv. een ander account is gerekruteerd dan op het plaatje staat. Deze gesprekken hebben een tijdje geduurd omdat niet elk account direct een beslissing klaar had, wat mij logisch lijkt als je er fatsoenlijk over wil nadenken. Daarnaast is er een verschil tussen een plan hebben en het daadwerkelijk kunnen uitvoeren. Er moest flink gesleuteld worden aan mogelijkheden en dat heeft tijd gekost, vandaar dat we ook niet zo snel gevormd zijn. Mijn laatste zin van alinea één komt hier dan ook weer terug: feedback zorgde voor de latere vorming.

Het idee is simpelweg voortgekomen uit het feit dat in het begin van de wereld accounts van met name K9, Wolves en Sense bovenin de ranglijst stonden. Wij zouden stom zijn geweest om daar niet op te reageren en dat maar de vrije loop te laten gaan. En waar liggen al deze accounts? Juist ja, in het westen. Daarom dat wij in het oosten accounts zijn gaan rekruteren.

Het enige wat ik dus eigenlijk lees in de reacties is het volgende: "laten we de hardwerkende en pro-actieve koplopers afzeiken, want het kan niet zo zijn dat we de hand in eigen boezem moeten steken kijkend naar onze eigen laksheid om pro-actief deze wereld aan te vliegen". Het is simpelweg het afzeiken van de partij die dit onderdeel beter heeft aangepakt om zo je eigen problematiek te verbergen. Wolves, Sense en K9 hadden veel meer uit deze wereld kunnen halen tot nu toe, maar hebben dat verzaakt. Het is alsof je de gouden medaille winnaar op het onderdeel marathon lopen gaat verwijten dat hij harder heeft gerend terwijl hij beter zijn best heeft gedaan met trainen van tevoren. Dat is gewoon krom en pure jaloezie. Rum!-spelers staan al dagen achter elkaar bovenin de rankings met farmen, roven en plunderen. Daar kan je alleen maar credit voor geven, want daar wordt gewoon voor gewerkt.

De andere stammen zijn aan zet in ieder geval...

Maybe is er dan niet helemaal een 'premade'. Echter waren de accounts al heeeeeel snel bekend. Is het een mooie actie? Ik heb wat ins en outs gekregen vanuit iemand die ik ken in Rum! en ik denk dat je best mag stellen dat het netjes opgezet is. Jullie ligging en kwantiteit nu is wel sick. Het blijft wel zo dat deze actie de gehele midgame fase zal verpesten. Als respons zal er in west een coalitie worden gevormd, beetje vergelijkbaar met situatie W74 F5en, waarbij het doel wordt Rum! wegspelen. Hierdoor zal de wereld in een sneltempo naar een saaie 1v1 gaan.

Dus concreet: Mooie actie? Ja. Rip een toch al behoorlijk saaie wereld? Ja.

End of story :)
 
Reactiescore
736
Dat die stammen verzaken is ook wel enigszins het argument dat hier door vele aangehaald wordt. Jullie trekken op een dermate wijze kwaliteit aan binnen een stam dat dit simpelweg een flinke overmacht is op het gebied van kwaliteit en dat verklaart ook de vele male hardere groei. Wereld 79 lijkt niet ontzettend sterk bezet, dat zullen jullie waarschijnlijk zelf ook al doorgehad hebben. Maar toch wordt het nodig geacht om op dermate wijze (of het nu verborgen is gehouden of niet) een merendeel van de kwaliteit op de wereld aan te trekken en vrijwel de helft van de wereld aan kwantiteit naar je toe te trekken.

Je forceert de andere minder kwalitatieve stammen simpelweg naar een samenwerking toe, doordat ze ten eerste de kwaliteit niet kunnen matchen maar ook nog eens flink achterlopen op het gebied van kwantiteit. Om dat simpelweg af te zetten als zeiken op de koplopers is wel erg simpel.

Exact.
 
Reactiescore
736
Reactiescore
77
Amai een mens kan veel missen van 1 avondje zuipen haha

Apart om hiervoor een topic aan te maken, maar eigenlijk wel tof om de openingspost te lezen, mooi geschreven, mooie naam en mooi plaatje !

Verder kan ik concluderen dat Rum! voor de volle 100% uit cocky spelers bestaat met een erg groot gedacht van zichzelf. Staan een betrekkelijk aantal arrogante posts hier, lachwekkend lol

verder kan ik bevestigen dat wolves geen premade is aangezien de wereld op 4 maart gestart is en ik pas door Yannick/TLOTT gecontacteerd werd een week later :)
1620932431023.png
Daarnaast hadden wij tenminste wel de ballen om samen direct in een stam te gaan ;) :cool:
 
Bovenaan