Hoist The Colours High!

Reactiescore
241
Wat zaniken jullie nou over vv’s man.

eerst push je een wereld naar een 1v1 en vervolgens ga je wereldregels samenstellen en sturen met daarin als eerste zin: ‘om het spelplezier te bevorderen’

wie houden jullie voor de gek

Lol, door zo'n reactie zoals de jouw zou ik al gauw wel een VV aannemen.

Ga een beetje huilen in een hoekje en vraag een ijsje van mama.
 
Reactiescore
61
Lol, door zo'n reactie zoals de jouw zou ik al gauw wel een VV aannemen.

Ga een beetje huilen in een hoekje en vraag een ijsje van mama.

stoer man grote bek gaan hebben en iemands moeder erbij halen zal het vragen op der sterfdag als ik haar graf bezoek

echte toetsenbordheld, probeer het een keer in het echt te zeggen mafkees
 
Reactiescore
420
Dat is gewoon een uitspraak. Als je moeder daadwerkelijk is overleden horen zulke uitspraken niet thuis op een forum. En gecondoleerd met het verlies.

Bovendien ben je zelf ook een internetheld aangezien je jezelf ook stoer opstelt op een online forum. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.


Wij hebben de wereld ook niet naar een 1vs1 gepusht maar hebben gewoon een stam opgericht met het toegelaten aantal leden. Dat de werelden tegenwoordig niet groter zijn om meerdere topstammen te hebben is niet onze schuld.
 
Reactiescore
61
Dat is gewoon een uitspraak. Als je moeder daadwerkelijk is overleden horen zulke uitspraken niet thuis op een forum. En gecondoleerd met het verlies.

Bovendien ben je zelf ook een internetheld aangezien je jezelf ook stoer opstelt op een online forum. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.


Wij hebben de wereld ook niet naar een 1vs1 gepusht maar hebben gewoon een stam opgericht met het toegelaten aantal leden. Dat de werelden tegenwoordig niet groter zijn om meerdere topstammen te hebben is niet onze schuld.

door iets wat ik zeg over vv’s en regels? Ik weet niet waar het op slaat om dan zo’n opmerking te plaatsen over een ijsje om maar niet te praten wat er daarna wordt gezegd?


ik heb 0,0 respect als iemand dat durft te zeggen, en er nog trots op is ook. Sowieso om over iemand zijn moeder te beginnen.

noem mijeen internetheld als ik voor mijn grootbrengers sta. Maar praat het vooral goed, dat die de reactie verwijdert heeft neemt de woorden nog niet weg
 
Reactiescore
139
Zulke uitspraken horen toch helemaal niet thuis op het forum, wat de situatie ook is. Een beetje spelers/stammen bashen/uitdagen is natuurlijk waar het AF voor een groot gedeelte om draait (en waar ik zelf ook wel van geniet). Maar laten we dit AF wel gebruiken om het bij het spel te houden.
 
Reactiescore
61
Als iemand het hiervoor wil opnemen, dit wil goedpraten. Dan heb je echt teveel rum gedronken ;)
 

Bijlagen

  • AB2AA0BA-23F9-4936-BE3D-442BD3CF26F1.jpeg
    AB2AA0BA-23F9-4936-BE3D-442BD3CF26F1.jpeg
    196,6 KB · Weergaven: 60
Reactiescore
241
Hoort er bij he Sarocje xx

en het is koffie-dag vandaag, geen RUM x
 
Reactiescore
5.687
Karel, ik dacht dat jij alleen geïnteresseerd was in vaders?
 
Reactiescore
61
Hoort er bij he Sarocje xx

en het is koffie-dag vandaag, geen RUM x

ooh dus grappen maken over iemands overleden moeder, dat hoort er gewoon bij natuurlijk.

Neejoh dan heb ik het allemaal verkeerd begrepen, wist niet dat de wereld zo in elkaar zat tegenwoordig.

Ik snap wel dat je geen rum drinkt, in een inrichting krijg je dat natuurlijk niet, daar moet je het met koffie doen.
 
Reactiescore
241
ooh dus grappen maken over iemands overleden moeder, dat hoort er gewoon bij natuurlijk.

Neejoh dan heb ik het allemaal verkeerd begrepen, wist niet dat de wereld zo in elkaar zat tegenwoordig.

Ik snap wel dat je geen rum drinkt, in een inrichting krijg je dat natuurlijk niet, daar moet je het met koffie doen.

Lol, ik krijg tenminste koffie en geen citroenzuur.
Calm the fuck down.


Ik heb nog een meeting btw, dus see you later Mr. Citroen
 
Bovenaan