Hoist The Colours High!

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
inno heeft dat soort concepten als eens uitgevoerd in speeds, waar je dan 4 stamleiders hadden en leden werden toegevoegd aan de stam. maar ja dan nog zal je gewoon zien dat er 1 leider zich opwerpt met een aantal mbs en die mbs dan ineens ook erg goed bemand zijn op den duur
 
Reactiescore
7.918
Lijkt me een redelijk valide stelling als je de ranglijst zo bekijkt.

Ranglijst zegt niks, Rum heeft 930 dopen van de 9096 spelerdorpen. Dat is net 10%, deze wereld is nog lang niet gespeeld, ook met het leaven van een lid (geen idee wat de reden is, zag het op twstats)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Ranglijst zegt niks, Rum heeft 930 dopen van de 9096 spelerdorpen. Dat is net 10%, deze wereld is nog lang niet gespeeld, ook met het leaven van een lid (geen idee wat de reden is, zag het op twstats)
iets met aanvallen op stamgenoten worden bezoekjes, en dorpen goedleggen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ranglijst zegt niks, Rum heeft 930 dopen van de 9096 spelerdorpen. Dat is net 10%, deze wereld is nog lang niet gespeeld, ook met het leaven van een lid (geen idee wat de reden is, zag het op twstats)

Aantal dorpen plus de heersende kwalitatieve overwicht des te meer, wil je nu echt gaan bekennen dat dat hier niet zo is?
 
Reactiescore
300
Ranglijst zegt niks, Rum heeft 930 dopen van de 9096 spelerdorpen. Dat is net 10%, deze wereld is nog lang niet gespeeld, ook met het leaven van een lid (geen idee wat de reden is, zag het op twstats)

Maybe, maar er zitten ook flink wat MB's die erbij hangen. Al met al dominineren ze op GGP na eigenlijk al de gehele oostkant.

Maar verder ook eens. We kunnen erover blijven beginnen, en ook ik vind het jammer dat het wat snel naar late game gaat zo. Maar andere kant is ook dat de keuze nu eenmaal gemaakt is, daar kunnen we van alles van vinden maar het is aan de rest van de wereld om hierop te reageren, verbondjes te sluiten (of juist niet) en er gewoon wat leuks van te maken. We hebben misschien ook wel te lang zelf gedacht dat er geen zorgen waren, nu wordt iedereen iig wakker!

Ik zelf hoop vooral dat .... en V-V-V wat kan gaan laten zien straks (al ziet het er niet best uit).

Rum flop, Bacardi Rum top!
 
Reactiescore
736
Reactiescore
2.062
EWS zijn paupers
 
Reactiescore
300
Ik neem aan dat het aanbod er ook zal zijn om vanuit Rum! K9 en NAT te dwarsbomen...
De mannen hebben even bedacht met twee stammen tegelijk een massa te doen op een kleine stam.

Hoe leuk eigenlijk zo stammen weg edelen! Binnen nu en 3 weken een 1v1 om wereldwinst :rolleyes2: gaat weer te boek als een schitterende wereld :biggrin:
 
Reactiescore
9
Zijn er PM's waarover VV wordt gesproken met ncbmaster? Dan wil ik die wel zien. In tegenstelling tot K9 en NAT op het AF verkondigd hebben, zullen wij niet VV in iemand zijn rim doen.

Denk dat de meeste het toch ook wel echt zelf kunnen? En zo niet is het toch gewoon pech voor diegene?
 
Bovenaan