Hoeveel speer & zwaard heb je?

  • Topicstarter Vladislav Chodasevitsj
  • Startdatum

DeletedUser50171

Guest
Ow okee, dan voldoe ik daar niet aan haha. Al kan mijn cleartje dat wel mollen haha
 

DeletedUser62766

Guest
Je moet dan al gauw aan tussen de 250/250 en 500/500 speer en zwaard denken. :)

Is dat niet van 'vroeger'?
Ik bedoel, full offence lijkt mij veel gunstiger in deze fase, kan je snel edelen en dan 2e of 3e dorp full def maken.
 

DeletedUser

Guest
Tss dom topic... Hoeveel zwaard/speer heb je -_-


Wij hebben 3k boog! Das veeeuulll beter
 

DeletedUser53985

Guest
Ow okee, dan voldoe ik daar niet aan haha. Al kan mijn cleartje dat wel mollen haha

Uiteraard, maar daarom moet de hele stam aan dat troepenaantal voldoen. 500/500 daar ga je inderdaad zo doorheen, 5000/5000 met een muur van 20 echter, daar kom je niet zo makkelijk doorheen. En het mooiste is dat je maar 10 leden hebt nodig hebt met 1k def troepen om een dergelijk aantal te halen. :)

Is dat niet van 'vroeger'?
Ik bedoel, full offence lijkt mij veel gunstiger in deze fase, kan je snel edelen en dan 2e of 3e dorp full def maken.

Nee, dat is totaal niet van vroeger. Je kan toch nog steeds full offense gaan? Je hebt enkel wat def, voor het geval je wordt getreind...
 

DeletedUser

Guest
Oke maar nu heb ik nog maar 36 punten opeens:(

Hoe kan dit?
 

DeletedUser

Guest
Ja nu krijg je een speciale tribalwars munt, dan als je 100 punten haalt heb je ineens automatisch een 2e dorp..
 

DeletedUser62766

Guest
Uiteraard, maar daarom moet de hele stam aan dat troepenaantal voldoen. 500/500 daar ga je inderdaad zo doorheen, 5000/5000 met een muur van 20 echter, daar kom je niet zo makkelijk doorheen. En het mooiste is dat je maar 10 leden hebt nodig hebt met 1k def troepen om een dergelijk aantal te halen. :)



Nee, dat is totaal niet van vroeger. Je kan toch nog steeds full offense gaan? Je hebt enkel wat def, voor het geval je wordt getreind...

Daar heb je wel een punt, met goede samenwerking kan je o heel efficiënt deffen.
Enige nadeel is wel dat veel spelers niet echt hun eigen troepen willen opofferen tegenwoordig.
 

DeletedUser62766

Guest
Zucht, ik heb over het algemeen niet zoveel moeite met spam maar het is zwaar irritant als hele topics worden volgespamt als er nog een inhoudelijk verhaal is.
 

DeletedUser

Guest
Binnen een stam kan deff zeer belangrijk zijn. ;)

Ik doe er echter niet aan..
 

DeletedUser

Guest
Zucht, ik heb over het algemeen niet zoveel moeite met spam maar het is zwaar irritant als hele topics worden volgespamt als er nog een inhoudelijk verhaal is.

Komop! Dit was nu eens grappige spam, kom je ook niet al te vaak tegen, you should be happy!
 

DeletedUser

Guest
Ik weet zeker dat er een speler is die inmiddels flink wat speer armer is!!!
 
Bovenaan