Hoeveel PP gespendeerd

Reactiescore
524
Hierbij organiseer ik de volgende contest:

de persoon die als eerste 10k PP weet uit te geven op W73 krijgt een nog nader te bepalen cadeautje van me!

Succes
 
Reactiescore
1.367
1k
 
Reactiescore
1.278
Gehaald
 
Reactiescore
7.931
Yo boys, kunnen jullie DoI efkes niet aanvallen binnenkort? Ik wil graag leechen op jullie pp punten. Degene die het meeste van me koopt mag het dorpje later hebben. Ok thx alvast
 
Reactiescore
111
Truth. Daarnaast vind ik het winnen (en spelen) leuker als ik goed gespeeld heb dan omdat ik goed uitgegeven hebt.

Dus hoeveel wereld winsten heb je al?
 

DeletedUser43196

Guest
Dus hoeveel wereld winsten heb je al?
Twee van de vier. Een daarvan was voordat de app, AM, FM, gs kopen op de markt en bouwhalvering bestond haha. (good old days)

Ik vind de start het leukste waar je nog echt strategisch moet denken welke dorpjes/spelers je het beste kan pakken, stammen zien ontwikkelen (en vallen) en uitvogelen welke de meeste potentie heeft etc. Zodra het neerkomt op (vind ik) super saai clusters dichten, bb dorpjes edelen, internen van een speler met 1K dorpjes en tigduizend aanvallen versturen om een wereld af te ronden, laat ik het aan een co over.
Dus in theorie heb zelf ik nooit een wereld gewonnen (want dan was ik niet meer actief) maar enkel de accounts klaargestoomd om dat mogelijk te bereiken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan