Hoeveel PP gefarmed

Reactiescore
106
ja nu misschien wel omdat je meer gs voor je pp krijgt, maar in de beginfase is het vele malen hoger, eerder 40 tot 50k
 
Reactiescore
677
Kan ik spelers die mijn PP-farm edelen voordat de beurs vol is voor het TW-tribunaal brengen? Edel dan tenminste een speler die serieus gestart is en niet mijn weerloze farmpje :sad:
 
Reactiescore
15
Kan ik spelers die mijn PP-farm edelen voordat de beurs vol is voor het TW-tribunaal brengen? Edel dan tenminste een speler die serieus gestart is en niet mijn weerloze farmpje :sad:

Neen, wat een onzin zou dat zijn. Je hebt een account op deze wereld dus je speelt er serieus, net zo serieus als ieder ander account. Wat je dan met je tijd doet is je eigen "probleem"
 
Reactiescore
677
Neen, wat een onzin zou dat zijn. Je hebt een account op deze wereld dus je speelt er serieus, net zo serieus als ieder ander account. Wat je dan met je tijd doet is je eigen "probleem"

Pff jij was het zeker die mijn goeddraaiende farmpje van mij nam :p Naast dat ik w78 niet serieus startte, was mijn opmerking natuurlijk ook niet eentje om al te serieus te nemen haha
 
Bovenaan