DeletedUser73244
Guest
Je bent zelf kut pepijn (finger)
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ken zelfs spelers die al ruim 400 Lc hebben en rond de 1500 punten zitten
Is dus gewoon mogelijk.
Dan heb je je prioriteiten verkeerd liggen.
Dan heb je je prioriteiten verkeerd liggen.
Ah zo, ik dacht dat je de wiskundige faculteit van 20 bedoelde wat veel te groot is voor mij om uit te rekenen.![]()
Het lijkt me niet dat je hierover kan oordelen als je het doel van de desbetreffende speler(s) niet weet.![]()
Ik weet dat ze rond de 1500 punten hebben/ hadden. Dan zullen de mijnen waarschijnlijk ook niet extreem hoog zijn.
Dan konden ze die grondstoffen die ze in lc hadden gestopt beter in mijntjes stoppen aangezien extra troepen in het begin verspilling zijn. Zelfs met 100 lc tik je momenteel het farmlimiet nog makkelijk aan.
Blijkbaar ga jij er nu van uit dat hun doel farmen is.. Wie zegt dat dit ook daadwerkelijk zo is?
Je verklaring is wel het meest logische, daar niet van. Maar alsnog kan je niet oordelen als je niks zeker weet.![]()
Dit is wel het meest voor de hand liggend inderdaad, maar ook dit is een aaname.
Blijkbaar ga jij er nu van uit dat hun doel farmen is.. Wie zegt dat dit ook daadwerkelijk zo is?
Je verklaring is wel het meest logische, daar niet van. Maar alsnog kan je niet oordelen als je niks zeker weet.![]()