Hoeveel lc?

Reactiescore
263
Ken zelfs spelers die al ruim 400 Lc hebben en rond de 1500 punten zitten :D

Is dus gewoon mogelijk.
 

DeletedUser8901

Guest
~veel en >genoeg.

Zeg maar ergens tussen de 200 en de 1000 :)
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me niet dat je hierover kan oordelen als je het doel van de desbetreffende speler(s) niet weet. ;)

Ik weet dat ze rond de 1500 punten hebben/ hadden. Dan zullen de mijnen waarschijnlijk ook niet extreem hoog zijn.

Dan konden ze die grondstoffen die ze in lc hadden gestopt beter in mijntjes stoppen aangezien extra troepen in het begin verspilling zijn. Zelfs met 100 lc tik je momenteel het farmlimiet nog makkelijk aan.
 
Reactiescore
1.853
Ik weet dat ze rond de 1500 punten hebben/ hadden. Dan zullen de mijnen waarschijnlijk ook niet extreem hoog zijn.

Dit is wel het meest voor de hand liggend inderdaad, maar ook dit is een aaname. ;)

Dan konden ze die grondstoffen die ze in lc hadden gestopt beter in mijntjes stoppen aangezien extra troepen in het begin verspilling zijn. Zelfs met 100 lc tik je momenteel het farmlimiet nog makkelijk aan.

Blijkbaar ga jij er nu van uit dat hun doel farmen is.. Wie zegt dat dit ook daadwerkelijk zo is?

Je verklaring is wel het meest logische, daar niet van. Maar alsnog kan je niet oordelen als je niks zeker weet. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar ga jij er nu van uit dat hun doel farmen is.. Wie zegt dat dit ook daadwerkelijk zo is?

Je verklaring is wel het meest logische, daar niet van. Maar alsnog kan je niet oordelen als je niks zeker weet. :rolleyes:

Dan stellen ze hun doelen toch verkeerd. Op deze wereld is het belangrijk om met zo min mogelijk troepen in de start het limiet te halen. Kijk bijv dat verhaal van Badschuim hij had nauwelijks troepen maar wel echt hoge mijnen. Als je mijnen eenmaal hoog zijn kan je ook veel makkelijker je kazerne/stal draaiende houden en dan komt die clear er echt wel. Al ben je natuurlijk wel altijd afhankelijk van je omgeving ;)

Misschien zou het ook wel interessant zijn als iedereen hier ook zijn boerlevel vertelt? Leuker om te weten dan LC op een limited haul :D
 

DeletedUser76153

Guest
Dit is wel het meest voor de hand liggend inderdaad, maar ook dit is een aaname. ;)



Blijkbaar ga jij er nu van uit dat hun doel farmen is.. Wie zegt dat dit ook daadwerkelijk zo is?

Je verklaring is wel het meest logische, daar niet van. Maar alsnog kan je niet oordelen als je niks zeker weet. :rolleyes:

Ik zit al een kleine 5 dagen op 75, en tik elke dag de limiet aan, dusja lc is een beetje overrated nu.
 

DeletedUser

Guest
Als je je farms dicht en ver wat timed kom je met 2-3 runs toe om telkens aan je limiet te zitten.
 
Bovenaan