Hoeveel lc heb je?

DeletedUser51839

Guest
1,3mio, helft van mijn nukes in opbouw.. miljoentje of 2,5 aan lc zou ik wel halen. Jammer genoeg farm ik niet.. dusja.. :p

Best bijzonder, al mijn off dorpen zijn binnen dag vol en zit maar aan 2 mil lc? o_O

Als je van je 858 dorpen nu 833 off dorpen hebt met 3k lc elks haal je die 2,5 mil wel. Maar nu bluf je toch hoor jij hete tijger van me ;)

Wil de rest van die 2,5 mil wel doneren hoor <3
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Best bijzonder, al mijn off dorpen zijn binnen dag vol en zit maar aan 2 mil lc? o_O

Als je van je 858 dorpen nu 833 off dorpen hebt met 3k lc elks haal je die 2,5 mil wel. Maar nu bluf je toch hoor jij hete tijger van me ;)

Wil de rest van die 2,5 mil wel doneren hoor <3

Hmm klopt inderdaad, zou aan een kleine 2 mio geraken, had even vlug de troepenteller doorheen gehaald die rekent enkel 1/4, 1/2/ en 3/4 uit, niet erg nauwkeurig. Verder heb ik meer dan 3k lc per clear en maar een paar honderd offs minder :x
 

DeletedUser62454

Guest
Mss eens wat defensiever spelen en sollidair zijn tegenover stamgenoten? :rolleyes:

:mad:
Hmmmm, sommige mensen die lui zijn die sturen een keer def om mensen te helpen. Die def blijft dan 2 maanden staan.
Mijn off helpt elke week weer iemand anders en is dan weer terug :cool:
 

DeletedUser51839

Guest
:mad:
Hmmmm, sommige mensen die lui zijn die sturen een keer def om mensen te helpen. Die def blijft dan 2 maanden staan.
Mijn off helpt elke week weer iemand anders en is dan weer terug :cool:

Hey zak ik bood je 150+ edels en 550 off dorpjes aan en je antwoord niets eens :mad:
 
Bovenaan