Hoeveel lc heb je?

DeletedUser

Guest
Hé CasperJantzen kwam jij toch pas later op ik kan mij w25 met CasperJantzen nog wel herinneren met de hoofdspeler dat was wel een baas toen hij dolde iedereen, iedereen pissed op hem ofzo? :p toen was ik nog best wel een matige speler eigenlijk in vergelijking met nu :D

Ik kwam rond de 50k of zo op CJ terecht ja :p maar Casper was vooral een speler die op bepaalde vlakken uitblonk, maar op andere dan ook weer niet. Maar die vlakken pastte hij zich wel weer vlot aan. Spijtig dat ie nu niet meer actief speelde, was een goede speler :) niet alleen ingame.
 

DeletedUser64057

Guest
Ik kwam rond de 50k of zo op CJ terecht ja :p maar Casper was vooral een speler die op bepaalde vlakken uitblonk, maar op andere dan ook weer niet. Maar die vlakken pastte hij zich wel weer vlot aan. Spijtig dat ie nu niet meer actief speelde, was een goede speler :) niet alleen ingame.

Ik weet nog dat hij daar barbaar werd ineens ,heb zelf overgens nooit bij in de stam gezeten:)
Ik zat in ODA en later semper

En ook nog nooit bij robske in de stam gezeten
Hij ontwijkt mij:D

Ik ga naar love war en robske leaved:)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog dat hij daar barbaar werd ineens ,heb zelf overgens nooit bij in de stam gezeten:)
Ik zat in ODA en later semper

En ook nog nooit bij robske in de stam gezeten
Hij ontwijkt mij:D

Ik ga naar love war en robske leaved:)

Nja :p haha, CJ ging op barb omdat, ik speelde er toen al ff niet meer op hoor, de stam waarmee zijn stam in oorlog was CJ hackten en alle troepen deed doodlopen, kerken afbreken etc. Op één nacht tijd, best zonde en laf... Maarja
 

DeletedUser64057

Guest
Nja :p haha, CJ ging op barb omdat, ik speelde er toen al ff niet meer op hoor, de stam waarmee zijn stam in oorlog was CJ hackten en alle troepen deed doodlopen, kerken afbreken etc. Op één nacht tijd, best zonde en laf... Maarja

Dat is niet zo mooi dan

Maar ik ben er van overtuigd dat,ik ooit nog met je in een stam zal zitten ook al stop je nu
 

DeletedUser

Guest
Irritant dat een mooie target 600 zwaard, 600 speer en 700 boog heeft als def. Dat heb ik dan weer, nouja ik kom er wel doorheen maar de verliezen zijn wel zonde :(
 

DeletedUser

Guest
Hij zit in de rim he ;)


Goddikkie, 50 lc kwijt door die kut spikes.. Weer een halve dag gone :(

Spikes ? Alleen in het begin een hondertal lc door verloren .
Momenteel spiked er echt niemand meer bij ons . Gelukkig :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kwam rond de 50k of zo op CJ terecht ja :p maar Casper was vooral een speler die op bepaalde vlakken uitblonk, maar op andere dan ook weer niet. Maar die vlakken pastte hij zich wel weer vlot aan. Spijtig dat ie nu niet meer actief speelde, was een goede speler :) niet alleen ingame.

Op begin lag ik met Japie en Casper ja. Was wel geinig :p. Ik stopte vrij snel.
 
Bovenaan