Hoeveel is massa ?

DeletedUser3115

Guest
Ik denk dat het tijdsgebonden is. Vroeger (ten tijde van W4 bijvoorbeeld) was het heel normaal om 40 leden of meer te hebben, zelfs als topstam. Nu is 25 leden blijkbaar massa (in bepaalde gevallen volgens sommige uitspraken hier).
 

DeletedUser68973

Guest
Ik denk dat het tijdsgebonden is. Vroeger (ten tijde van W4 bijvoorbeeld) was het heel normaal om 40 leden of meer te hebben, zelfs als topstam. Nu is 25 leden blijkbaar massa (in bepaalde gevallen volgens sommige uitspraken hier).

Das de evolutie of revolutie van tw :eek:
Als ze zo voort doen is over een x aantal jaar 10 al massa :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind een pre-made stam van 10-15 leden genoeg, meer heb je niet nodig als je het goed doet ;)
 
Reactiescore
499
Ik vind dat hoeveelheid niet erg veel uitmaakt, op W29 hebben we meer dan 30 leden. En de stam functineert al toch 1,5 jaar erg goed!
 

DeletedUser72874

Guest
Ik denk dat het tijdsgebonden is. Vroeger (ten tijde van W4 bijvoorbeeld) was het heel normaal om 40 leden of meer te hebben, zelfs als topstam. Nu is 25 leden blijkbaar massa (in bepaalde gevallen volgens sommige uitspraken hier).

Toen waren tw werelden ook nog helemaal gevuld. Nu krijgen we amper meer continenten vol dan je vingers op je handen hebt. Stammen met 40 leden nu hebben gelijk de hele wereld en kunnen geen kant meer op.
 

DeletedUser3115

Guest
Er zijn dus (mijns inziens) te veel werelden achter mekaar gekomen. De heersende kleur op de kaartjes is tegenwoordig zelfs fris-grijs.
 

DeletedUser

Guest
Langs de ene kant niet zo leuk, maar langs de andere kant toch ook niet zo erg ? Je hebt meer farms , en dus bijgevolg zelf meer spelplezier ;)
 

DeletedUser3115

Guest
Maar het is wel een saaie wereld vind ik eerlijk gezegd, en iets te traag ook eigenlijk.
 

DeletedUser73904

Guest
Zie in eerdere reacties oud buren uit de start, grappig :D
 

DeletedUser72524

Guest
Zie in eerdere reacties oud buren uit de start, grappig :D

Als je golden award lijstje leest van het begin of top/flop stammen dan zie je dat cyan/vitae/heinz zeer geprezen wordt en Mental eigk niet.
 
Bovenaan