Hoeveel is massa ?

DeletedUser

Guest
Over 30leden is het echt te moelijk om de boel eens te houden achteraf zijn er interne ruzies enzo..
 

DeletedUser3115

Guest
Een stamreglement moet ervoor zorgen dat interne conflicten tot een minimum herleid worden. Onenigheden krijg je altijd, maar met een goeie leiding en een gedegen reglement kan je dat best in de hand houden (mijn mening althans).
 

DeletedUser69785

Guest
Ben ik zeker mee eens!
Maar nu over massa's praten vind ik vroeg.

Later zal ik echter zeggen dat 25 wel echt een max is...
 

DeletedUser

Guest
Naja als je met 20 man hutje mutje bij elkaar ligt vind ik het best wel een massa stam. Maar 20 leden mooi verspreid met genoeg edel en farm ruimte dat vind ik dan weer geen massa stam.
Meestal starten die massa stammen waarvan iedereen bijelkaar ligt ook omdat 1 iemand het idee krijgt om alle leden in zijn directe omgeving te gaan uitnodigen en kijken hoe dat uitpakt. Maar dan krijg je dus dat er farm en edelruimte verloren gaat waardoor de algemene groei van alle spelers minder snel is.
 

DeletedUser67609

Guest
Ik ben wel is lijder geweest van stam met 100 leden. Ging perfect.
 

DeletedUser

Guest
Dat waren allemaal noobs zoals jij dus ja een noob die noobs aanstuurd. Natuurlijk ging het perfect :p
 

DeletedUser

Guest
De term massa wordt veel te snel gezegd tegen een stam.
Ik vind een stam met 25 leden die goed georganiseerd worden geen massa. Maar een stam met 20 leden die slecht zijn georganiseerd, wel een massa.

Ik hang gewoon de term massa aan een stam, die slecht zijn georganiseerd, ook al hebben ze maar 15-20-25 leden.
Massastam is voor mij gewoon term voor bij een geraapte stammen, die niet samenwerken, etc.

Nu kun je zeggen, dus jij vind een stam dat goed georganiseerd is met 50 leden geen massa? Nee, dat is gewoon een massastam.
 

DeletedUser

Guest
De term massa wordt veel te snel gezegd tegen een stam.
Ik vind een stam met 25 leden die goed georganiseerd worden geen massa. Maar een stam met 20 leden die slecht zijn georganiseerd, wel een massa.

Ik hang gewoon de term massa aan een stam, die slecht zijn georganiseerd, ook al hebben ze maar 15-20-25 leden.
Massastam is voor mij gewoon term voor bij een geraapte stammen, die niet samenwerken, etc.

Nu kun je zeggen, dus jij vind een stam dat goed georganiseerd is met 50 leden geen massa? Nee, dat is gewoon een massastam.

Snap jij de betekenis van massa wel? :confused:
 

DeletedUser70541

Guest
We zijn er zojuist aan het over discuseren wanneer je de term massa mag gebruiken en dan krijg je een antwoord: 25 hoeft niet massa te zijn terwijl 20 wel massa kan zijn?

Maar in ieder geval denk ik dat je niet te snel moet roepen massa, maar 25+ leden wordt al redelijk massaal naar mijn mening.
 
Bovenaan