Hoeveel heb je gefarmd?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
2.483
Gisteren zijn er 3 nieuwe PR gehaald qua farmen binnen de top 10. Het jammere is dat ze op normale dagen waarschijnlijk 3x zo weinig farmen.

Wat is het nut van 1x per week een groot PR en de overige 6 dagen amper te farmen? Of ben ik te snel met conclusies trekken?
 
Reactiescore
3.540
Gisteren zijn er 3 nieuwe PR gehaald qua farmen binnen de top 10. Het jammere is dat ze op normale dagen waarschijnlijk 3x zo weinig farmen.

Wat is het nut van 1x per week een groot PR en de overige 6 dagen amper te farmen? Of ben ik te snel met conclusies trekken?

De 2 dagen voor mijn PR heb ik (en al mijn buren, zie blaq, unique, WCTS, sokaa, pielemuis, smoke) weinig tot niet gefarmed vanwege de wederzijdse aanvallen tussen Dejavu en Error, waardoor al mijn spelerfarms volle opslagen hadden, en veel barbs zaten vol. Bovendien was het de eerste dag van mijn vakantie ^^

Maar je hebt wel gelijk dat ik dat record de komende tijd niet ga inhalen hoor, maar daar deed ik het ook niet voor.
 

DeletedUser74825

Guest
Ja/nee, als je troepen lopen heb je niet altijd de kans om je voorgaand pr te verbreken. Wij verbreken dat momenteel alleen als alles eens voor een dagje thuis staat. In de andere dagen halen we een basis farm hoeveelheid binnen.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat je inderdaad 6 dagen niets doet en dan eens vol gaat farmen. Maar niet te vergeten dat de activiteit van een account ook soms kan schommelen. Wat ook een belangrijke factor is.
 
Reactiescore
3.540
Sem je bent gewoon een intern farm naab, maak het niet mooier dan het is :p

True. Mag ik jou internen? Ik edel wel ff naar jullie toe dan hebben we prima cluster, had zelfs al een plannetje bedacht want fuseren is gwn logisch met onze ligging en sexuele geschiedenis:

4_EA15294_A112_4_E45_85_BA_F67_ED924_EA1_C.jpg
 
Reactiescore
735
Haha topplan Sem, kom maar door! :$ Afgelopen 24u hadden zowel abor als Savior zo'n 9.5mil dus kan niet lang duren voor die 10 wordt gehaald, mss wel aankomende 24u. Door wie is dan vraag 2 maar die kans is voor beiden even groot dus geen idee. Allebei het behalen aankomende dag is ook een prima mogelijkheid:)
 
Reactiescore
3.452
Hebben wel een sticker verdiend vind ik
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hoe zit t hiermee? Al iemand buiten Savior en ABOR met die 100m award :p?
 
Bovenaan