Hoeveel heb je gefarmd?

Reactiescore
1.367
10k pp inmiddels
800px_COLOURBOX11578172.jpg
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367

DeletedUser78781

Guest
Je kan dit zien in de ranglijst (1 dag) hoeveel je geplunderd hebt, is er een mogelijkheid om dit geheim te houden of niet?
 

DeletedUser78781

Guest
Nee je kan je prestaties verbergen, maar in de “in één dag” ranglijst kan je jezelf niet onzichtbaar maken
Hmm.. ook wel vervelend zo weet je al redelijk veel van de speler ook , en kunnen de goeie spelers snel met de mindere spelers onderscheiden worden..

Maar ja, dit zie je natuurlijk ook aan de groei
 
Reactiescore
2.478
Daar heb ik me in het begin ook aan liggen storen, maar het kan later ook goed uitpakken om info te verstrekken.
 

DeletedUser70541

Guest
Uiteindelijk kan het niet veel kwaad denk ik. Wanneer er veel geplunderd of gefarmd word zegt niets over de skills van iemand.

Jaar of vijf geleden had ik ook goede start met veel Lc, en veel gefarmd. Maar kon niet snipen toen
 
Reactiescore
2.478
Het zegt wel wat over de activiteit en agressiviteit.
Ik speel liever tegen een semi-actieve pro dan tegen een overactieve noob.
 
Reactiescore
1.383
Ohja AF.... Perfecte zin formuleren want anders krijg je dit soort dingen, dat was ik even vergeten. Ik heb een account op 58 en ben inmiddels weer inactief.
 
Reactiescore
3.540
Speeder deed een aanmelding voor de stam van mij en Inge en ik nam hem aan. Dacht random noobje maar er zit kwaad opzet in het spel. De romance van Inge en mij op het forum in de stam niet openbaar delen op het AF!!
 
Bovenaan