Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser74418

Guest
Huh? Maare ff ontopic, xilios op welk acc speel jij en hoeveel heb je gefarmed dan?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Vandaag is er volgens mij een leuke strijd om rover :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
32 miljoen atm, gaan voor nieuw recordje + rover.
 
Reactiescore
656
Hoeveel gefarmd?
Meer dan Calamity in totaal ^^
 
Reactiescore
94
Rover (Goud - Level 4)

Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.

Totaal: 1.027.636.771

Wij zijn gister rond een uurtje of 4 snachts over de miljard farm heen gegaan!
Lijkt me logisch dat Psy de tweede wordt, maar wie pakt de 3de plek?
 

DeletedUser78123

Guest
Rover (Goud - Level 4)

Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.

Totaal: 1.027.636.771

Wij zijn gister rond een uurtje of 4 snachts over de miljard farm heen gegaan!
Lijkt me logisch dat Psy de tweede wordt, maar wie pakt de 3de plek?
wij zitten al op 1,2 miljard ;)
 

DeletedUser78123

Guest
Finity als geheel bedoel je dan toch?

Nee, die zitten samen op 200 miljoen zonder mij.

Maar hoeveel zit jij dan?:( want volgens mij farm je super inconsistent, en boosten jullie ontzettend hard op de dagen dat jullie wel veel farmen.
 

DeletedUser75778

Guest
Jullie zijn allemaal wannabe, ik heb het hoogste record.

Al drie maanden niet gefarmt!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Nee, die zitten samen op 200 miljoen zonder mij.

Maar hoeveel zit jij dan?:( want volgens mij farm je super inconsistent, en boosten jullie ontzettend hard op de dagen dat jullie wel veel farmen.

Wat is boosten in jouw ogen? Rover halen waarvan een deel je eigen GS is?

Afgelopen week zo goed als elke dag minimaal 20 mill gefarmd. Daarvoor hebben we een flinke dip gehad :p

Wij zullen met farm in de toekomst duidelijk geen grote rol spelen gezien ons compacte cluster en slechte ligging voor hoge rovers. Zijn beter in edelen volgens mij :eek:
 

DeletedUser78123

Guest
Wat is boosten in jouw ogen? Rover halen waarvan een deel je eigen GS is?

Afgelopen week zo goed als elke dag minimaal 20 mill gefarmd. Daarvoor hebben we een flinke dip gehad :p

Wij zullen met farm in de toekomst duidelijk geen grote rol spelen gezien ons compacte cluster en slechte ligging voor hoge rovers. Zijn beter in edelen volgens mij :eek:

Uitgebouwde dorpen van een inactieve speler farmen waar de vv van bij je stam ligt bijvoorbeeld :).
 
Reactiescore
656
Finity als geheel bedoel je dan toch?

Nou nou, wat een burn.
Laat jij maar is zien wat je kan als je een echt front hebt ipv interns + spelers die niks voorstellen ;).
 

DeletedUser61161

Guest
Nou nou, wat een burn.
Laat jij maar is zien wat je kan als je een echt front hebt ipv interns + spelers die niks voorstellen ;).
Ja want zonder interns stellen de spelers van nu echt wat voor....grappenmaker
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Nou nou, wat een burn.
Laat jij maar is zien wat je kan als je een echt front hebt ipv interns + spelers die niks voorstellen ;).

Daag Finity alleen maar een beetje uit he :p
Heb niet zo'n goed beeld van hun farm maar rovers pakken ze wel weinig denk ik. (Maak eens een leuke discussie met deze uitspraak ? )

En we hebben al front met Finity nu, dat beschouw ik al als stuk serieuzer dan de spelers die we eerder hadden met ervaring maar gewoon direct gingen runnen en pas gingen snipen als ze de helft al kwijt waren.
 
Reactiescore
656
Daag Finity alleen maar een beetje uit he :p
Heb niet zo'n goed beeld van hun farm maar rovers pakken ze wel weinig denk ik. (Maak eens een leuke discussie met deze uitspraak ? )

En we hebben al front met Finity nu, dat beschouw ik al als stuk serieuzer dan de spelers die we eerder hadden met ervaring maar gewoon direct gingen runnen en pas gingen snipen als ze de helft al kwijt waren.

Inderdaad, dus ben benieuwd wat dat gaat worden.
Want het is natuurlijk zo dat je echt hard hebt gegroeid enzo, maar hopelijk nu ook beetje uitdaging voor jullie ;).

Succes iig!

Ja want zonder interns stellen de spelers van nu echt wat voor....grappenmaker

Stel jij überhaupt iets voor dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan