Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser75999

Guest
Ben nieuw op het forum, maar ik ben de co-speler op DDelete.
Kan enkel bevestigen wat Dave heeft gezegd, veel farm uit spelers en veel farm uit barbarendorpen dankzij Dave die ook nog heel de nacht door heeft gefarmd, wat wij normaal nooit doen.

@firedrakan , de speler die we farmden had abnormaal weinig troepen, dus vandaar slechts 9k voor avdd.
Bovendien zijn het niet 10 dorpen die we farmden. Genoeg andere dorpen van 2k/3k/4k die we farmen. We hebben de opslag daar ook laten overlopen door er een tijdje niet langs te gaan, dus daar zaten ook veel gronstoffen in.
 

DeletedUser61161

Guest
Redelijk noob dus als je persé een recordje rover wilt waardoor je gs misloopt door de opslag van je farms over te laten lopen.
 

DeletedUser75999

Guest
Valt mee hoor, en een rover is toch altijd gewoon leuk om binnen te halen?
En, om niet te vergeten, we kregen er een rode vlag voor :eek:
 
Reactiescore
58
Even uitleg dan maar.

De afgelopen week zijn er een aantal spelerfarms bijgekomen welke lekker opleveren. Aangezien mijn co en ik beide vrij hadden gisteren stond er sowieso al op de planning dat we eens flink tekeer zouden gaan met farmen, dit is dan ook goed gelukt.

We lieten de zaterdag ervoor de spelerfarms (die we op dat moment al hadden) even met rust en zijn pas op de zondag in de nacht deze dorpjes leeg gaan trekken met onze def troepen zodat de off gewoon door kon farmen. Alle opslagplaatsen stonden uiteraard lekker vol. Naast dit zijn we de gehele nacht (wat we nog niet eerder hadden gedaan sinds de start van deze wereld) wezen farmen waardoor we dus rond een uur of 11 al op de 2 / 2.5 miljoen zaten. NEE, dit kwam dus niet door een boost, dat vrij verzenden werd als ik me niet vergis pas rond een uur of 11 ingeschakeld.

We stonden op dat moment dus op rvdd en wilde eigenlijk deze ff naar een nieuw record doordrukken (boven dat van Squirtle). We zijn dus wat omliggende spelers gaan scouten waaronder een wat grotere speler die net een fusie achter de rug had. Deze speler bleek in al zijn dorpen nagenoeg geen troepen te hebben staan (zowel fusie als zijn eigen dorpen), en was waarschijnlijk al enige tijd niet online gekomen waardoor in al zijn dorpen de opslagplaatsen tot de nok toe vol zaten.

We zijn dus direct met de dichtstbijzijnde clears die dorpen gaan clearen en hebben vervolgens met onze def troopjes de gehele middag/avond die dorpen leeggetrokken. Aangezien er overal gemeld wordt dat de rover hard geboost werd heb ik vanochtend even de oude rappjes bekeken en de geroofde grondstoffen bij elkaar opgeteld. We hebben enkel uit spelerfarms (waaronder dus die nieuwe) een ruime 3.6 miljoen weten te halen. Natuurlijk is dit absurd hoog en snap ik best de getrokken conclusies maar dat er direct een stempel op het acc gezet wordt zonder dat iemand weet hoe of wat vind ik wat lullig.

Het acc DDelete farmt op zich redelijk goed en hikt al een tijdje tegen die rvdd aan. Het heeft zeker de capaciteit om deze ook vaker binnen te halen enkel halen we het beide niet om zo actief door te farmen de gehele dag. Deze vrije dag van ons beide heeft ons ook doen verbazen dat we zoveel konden roven als we een gehele dag bezig zouden zijn. Het acc is gisteren een ruime 22uur bezig geweest om deze prestatie neer te zetten. Wij zijn er iig trots op en hopen door middel van deze post even voor wat opheldering te zorgen.

Wat betreft die screen die gepost is, dat dorp stond met een volle opslag en kreeg een lekkere buit binnen. Aangezien de marktplaats niet genoeg weg kon sturen en de AH nog niet gemaakt was (dus geen munten slaan) konden we niets anders doen dan even wat GS op te halen door middel van een aanval op onszelf. Deze GS telt uiteraard niet mee voor een plunder/rover.

Hier wat screens om een idee te geven hoe die dorpjes erbij stonden:
e192fa5a722c2f102c60d292b51c9260.png

2779cc1bc5a7391aa43a4219d477b4c3.png

d602d9dfa6b5046425693354c41c9165.png

Normaal zal het me een worst wezen wat andere spelers ervan vinden maar in dit geval vind ik het gewoon nogal lullig overkomen aangezien we ons de gehele dag helemaal suf geklikt hebben als 2 levenloze persoontjes, en toch nog wel een lekkere prestatie hebben neergezet.

Gaat dit ons binnenkort nog eens lukken? Lijkt me niet aangezien dit soort meevallertjes niet snel op je pad komen.

Dave


Even uitleg dan maar.

De afgelopen week zijn er een aantal spelerfarms bijgekomen welke lekker opleveren. Aangezien mijn co en ik beide vrij hadden gisteren stond er sowieso al op de planning dat we eens flink tekeer zouden gaan met farmen, dit is dan ook goed gelukt.

We lieten de zaterdag ervoor de spelerfarms (die we op dat moment al hadden) even met rust en zijn pas op de zondag in de nacht deze dorpjes leeg gaan trekken met onze def troepen zodat de off gewoon door kon farmen. Alle opslagplaatsen stonden uiteraard lekker vol. Naast dit zijn we de gehele nacht (wat we nog niet eerder hadden gedaan sinds de start van deze wereld) wezen farmen waardoor we dus rond een uur of 11 al op de 2 / 2.5 miljoen zaten. NEE, dit kwam dus niet door een boost, dat vrij verzenden werd als ik me niet vergis pas rond een uur of 11 ingeschakeld.

We stonden op dat moment dus op rvdd en wilde eigenlijk deze ff naar een nieuw record doordrukken (boven dat van Squirtle). We zijn dus wat omliggende spelers gaan scouten waaronder een wat grotere speler die net een fusie achter de rug had. Deze speler bleek in al zijn dorpen nagenoeg geen troepen te hebben staan (zowel fusie als zijn eigen dorpen), en was waarschijnlijk al enige tijd niet online gekomen waardoor in al zijn dorpen de opslagplaatsen tot de nok toe vol zaten.

We zijn dus direct met de dichtstbijzijnde clears die dorpen gaan clearen en hebben vervolgens met onze def troopjes de gehele middag/avond die dorpen leeggetrokken. Aangezien er overal gemeld wordt dat de rover hard geboost werd heb ik vanochtend even de oude rappjes bekeken en de geroofde grondstoffen bij elkaar opgeteld. We hebben enkel uit spelerfarms (waaronder dus die nieuwe) een ruime 3.6 miljoen weten te halen. Natuurlijk is dit absurd hoog en snap ik best de getrokken conclusies maar dat er direct een stempel op het acc gezet wordt zonder dat iemand weet hoe of wat vind ik wat lullig.

Het acc DDelete farmt op zich redelijk goed en hikt al een tijdje tegen die rvdd aan. Het heeft zeker de capaciteit om deze ook vaker binnen te halen enkel halen we het beide niet om zo actief door te farmen de gehele dag. Deze vrije dag van ons beide heeft ons ook doen verbazen dat we zoveel konden roven als we een gehele dag bezig zouden zijn. Het acc is gisteren een ruime 22uur bezig geweest om deze prestatie neer te zetten. Wij zijn er iig trots op en hopen door middel van deze post even voor wat opheldering te zorgen.

Wat betreft die screen die gepost is, dat dorp stond met een volle opslag en kreeg een lekkere buit binnen. Aangezien de marktplaats niet genoeg weg kon sturen en de AH nog niet gemaakt was (dus geen munten slaan) konden we niets anders doen dan even wat GS op te halen door middel van een aanval op onszelf. Deze GS telt uiteraard niet mee voor een plunder/rover.

Hier wat screens om een idee te geven hoe die dorpjes erbij stonden:
e192fa5a722c2f102c60d292b51c9260.png

2779cc1bc5a7391aa43a4219d477b4c3.png

d602d9dfa6b5046425693354c41c9165.png

Normaal zal het me een worst wezen wat andere spelers ervan vinden maar in dit geval vind ik het gewoon nogal lullig overkomen aangezien we ons de gehele dag helemaal suf geklikt hebben als 2 levenloze persoontjes, en toch nog wel een lekkere prestatie hebben neergezet.

Gaat dit ons binnenkort nog eens lukken? Lijkt me niet aangezien dit soort meevallertjes niet snel op je pad komen.

Dave

Je zegt hier ik zat om 11 uur al op 2/2.5mil, maar dat betekent dat je in 13 uur tijd 6m hebt gefarmt.
Daarbij heb je een erg klein farmcluster, dus moet je wel geboost hebben.
 

DeletedUser75999

Guest
FarmoX, jouw plunderrecord is 6k. Wij hebben gisteren 40K bb's gefarmd.
En als je 40k bb's farmt levert dat behoorlijk veel op neem ik aan. We hebben 4 LC raids gedaan.
Gewoon 4/5 miljoen uit barbs en 3/4 miljoen spelersfarm. Is toch haalbaar met de nodige inspanning?
 

DeletedUser

Guest
Wat een jaloerse reacties! Hij heeft rover van de dag wel beet en het recordje wel beet, jullie niet.
Om dan hem te bestempelen als noob omdat jullie het gewoon niet kunnen is gewoon laag, maar wie ben ik..

En Kayo, jij vertoont anders ook wel huiliehuilie gedrag! zoveel dorpjes geplunderd en nog geen rover van de dag.. Ocharme
 

DeletedUser75329

Guest
Met mijn post wilde ik enkel melden hoe die rover zo hoog is gekomen. Het maakt mij niet uit of jullie het wel of niet geloven, vind het enkel lullig dat het direct zo'n stempel krijgt.

En wij zijn niet zo'n fan van farmen, dus dat "sufklikken" was voor ons letterlijk aangezien we normaal maar een run of 2/3 per dag doen.
Anyway, trek je eigen conclusie eruit en succes met het verbreken van jullie persoonlijke recordjes ;)

EDIT:
True true, die buitjes die zijn een stuk kleiner dan de buitjes die wij binnenhaalde op een inactieve speler toen we rover pakte, en nog hadden we nog niet de helft van hun rover :p
Mocht het onwaarschijnlijk maar toch echt waar zijn mag ddelete zich gelukkig prijzen met zijn rover.
Jammer dat eigen stamgenoten al niet geloven dat de rover legit is :p

Edit: dat "sufklikken" is huiliehuilie gedrag, je hebt nogsteeds geen plunder record, wij hebben al 3 dagen boven jullie plunder record gezeten :')

Als je goed kan lezen zie je dat we direct onze dichtstbijzijnde cleartjes (welke dus alles behalve volledig waren) hadden gestuurd om die dorpjes leeg te zetten. Vervolgens hebben we ze met def troepen leeggetrokken gedurende de dag. Die screens gaven ook volle buitjes aan. Ze waren dus niet met de eerste raid leeg.

Snap eigenlijk niet waarom ik überhaupt in discussie ga want het zal bij jullie ongetwijfeld toch geen nut hebben.

De aim was ook niet voor de wereld plunder alhoewel die wel leuk had geweest. Jullie farmen denk ik met 2 LC ?


Aanvaller:

39 DDelete Bingo 9.438 gisteren

Dus 10 dorpen met 30 opslag met totaal maar 9k eenheden tegengekomen?
Gezien je gemiddeld hiervoor 80-100 gs per plunder had en ineens een 4m extra in verhouding

Waar heb jij gezien dat er 10 dorpen met een opslag op 30 stonden ? Als dat zo was hadden we 12 miljoen spelerfarm.
Ga je alsjeblieft niet mengen met iets als je posts nergens op slaan.


Dave
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Wat een jaloerse reacties! Hij heeft rover van de dag wel beet en het recordje wel beet, jullie niet.
Om dan hem te bestempelen als noob omdat jullie het gewoon niet kunnen is gewoon laag, maar wie ben ik..
meh, is dit gericht naar mij? Want ik vind het inderdaad noob dat mensen de opslagen vol laten lopen puur voor een x rover te halen.
Verder als ik 35 dorpen zou hebben met redelijk wat troepen zou ik meer farmen dan iedereen hier.
 

DeletedUser78131

Guest
Wat een jaloerse reacties! Hij heeft rover van de dag wel beet en het recordje wel beet, jullie niet.
Om dan hem te bestempelen als noob omdat jullie het gewoon niet kunnen is gewoon laag, maar wie ben ik..

En Kayo, jij vertoont anders ook wel huiliehuilie gedrag! zoveel dorpjes geplunderd en nog geen rover van de dag.. Ocharme

Volgensmij hadden we hem wel? :d gister hadden we 14k ofzeuw
 

DeletedUser78131

Guest
meh, is dit gericht naar mij? Want ik vind het inderdaad noob dat mensen de opslagen vol laten lopen puur voor een x rover te halen.
Verder als ik 35 dorpen zou hebben met redelijk wat troepen zou ik meer farmen dan iedereen hier.

Same ;D

#dubbelpost
 

DeletedUser

Guest
meh, is dit gericht naar mij? Want ik vind het inderdaad noob dat mensen de opslagen vol laten lopen puur voor een x rover te halen.
Verder als ik 35 dorpen zou hebben met redelijk wat troepen zou ik meer farmen dan iedereen hier.

Meh, het was gericht naar iedereen die aan het kakken was op ddelete
 
Reactiescore
524
De rover wordt in weer geen 2 uur tijd met bijna 1 miljoen geboost :(

Of heeft iemand toevallig alweer een 50k speler met overal volle opslag en lege dorpen gevonden?
 

DeletedUser61161

Guest
De rover wordt in weer geen 2 uur tijd met bijna 1 miljoen geboost :(

Of heeft iemand toevallig alweer een 50k speler met overal volle opslag en lege dorpen gevonden?

Ahjoh, gewoon 1 dag niet farmen en alle opslagen over laten lopen zodat je ook eens 1 dag goed veel kan farmen, ddelete doet dat ook en staat 2e :rolleyes:
 
Reactiescore
58
FarmoX, jouw plunderrecord is 6k. Wij hebben gisteren 40K bb's gefarmd.
En als je 40k bb's farmt levert dat behoorlijk veel op neem ik aan. We hebben 4 LC raids gedaan.
Gewoon 4/5 miljoen uit barbs en 3/4 miljoen spelersfarm. Is toch haalbaar met de nodige inspanning?

Wij C farmen dat is wat anders dan spelersfarms.
 
Bovenaan