Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser59552

Guest
Eerlijk gezegd vind ik wel dat je overdrijft als je zegt dat terroristman er rampzalig bij ligt.

Het komt trouwens wel ongelooflijk hypocriet over om uit jouw mond te horen dat iemand teveel op het af zou zitten.
Ik sta perplex echt waar.

Ik en valheru dragen zeker ons steentje bij moet jij je geen zorgen over maken lieverd ;)

Het bewijs dat je geen vv draait op terror, als je dat account niet er rampzalig bij vindt liggen, heb je gewoon 0x op de vv ervan gezeten, simpel...

Zoals aan? Hij draait als een van de actiefsten vv's voor de stam. Besides, farmen kost nu niet bepaald veel tijd zoals hij het doet.
Door te farmen groeit zijn account sneller en is hij daardoor weer behulpzamer voor de stam.
Ik durf met vrij grote stelligheid te zeggen dat als hij stopt met farmen, de stam er op achteruitgaat. Niet veel, want zo groot zou de impact niet zijn, maar je uitspraak is allesbehalve gegrond.

Nu weet ik niet hoe hij farmt, maar ik farm volgens mij op de snelst mogelijke manier, maar het kost mij al wat tijd, dus het zal voor runner nog meer tijd kosten. Ik ga hier niet zeggen dat het zo is, maar je doet het zo echt overkomen alsof hij bots gebruikt...

Overigens, farmen, heb je daar niet iets van troepen ofzo voor nodig? Wellicht dat Jannes dat bedoelt met dat hij beter andere dingen kan doen.

Al meer clears van modest dan van humble gekregen eigenlijk :p
Vandaag alleen al 5 clears en een trein .
Ze doen gewoon mee moet je niet belachelijk over doen.

Ja mooi he die clears :) Zeker toen ik zag dat hij in 1 van je cf's een mooie clear + edels had verslagen :D

En trouwens, gaan we dan ook met error anders meenemen? Zijn toch jullie defslaafjes/defbuffer. Kan je gaan ontkennen wat je wilt, maar wij weten wel beter ;) Maar inderdaad, ik vind zelf ook dat modest gewoon mee hoort in de stats, alleen vind ik het een beetje sneu dat je kijkt naar de periode van de laatste week, waarin iedereen heeft kunnen zien dat humble gewoon wat minder heeft geedeld, edels raken ook wel eens beetje op. Humble heeft een gigantische groei meegemaakt de periode daarvoor.

Bescheidenheid zou je echt wat meer sieren, zeker na je gigantische stab op at all en wat minder pronken wellicht. Dan zou je wellicht ook niet zoveel mensen tegen je in het harnas hebben gekregen, waaronder ikzelf, hoogmoed komt voor de val he.

Hoeveel heb je gefarmt?

Het enige wat ik hier zie is huilie huilie. Hop ga naar een ander topic.

Nog even ontopic, gister 6 miljoen gefarmd (Y)
 

DeletedUser68954

Guest
Nu weet ik niet hoe hij farmt, maar ik farm volgens mij op de snelst mogelijke manier, maar het kost mij al wat tijd, dus het zal voor runner nog meer tijd kosten. Ik ga hier niet zeggen dat het zo is, maar je doet het zo echt overkomen alsof hij bots gebruikt...

Overigens, farmen, heb je daar niet iets van troepen ofzo voor nodig? Wellicht dat Jannes dat bedoelt met dat hij beter andere dingen kan doen.
heb jij zijn cluster al eens bekeken :p veel beter farm cluster kan je bijna niet hebben xD
 

DeletedUser75339

Guest
De zorg die Humble heeft over de account binnen Modest is bij lange na niet zo groot als over onze eigen leden, Humble leden. Wat ik probeer te zeggen is dat het voornamelijk contact is tussen MH en MB. Het account stond er niet zo goed voor als wanneer het in Humble had gezeten, het niveau verschil is er zeker wel.

Daarbij ben ik één van de personen die VV heeft gedraait toen jij en Valheru aanvielen. Ik kan je vertellen dat de situatie daar echt een puinhoop was, veel dorpen waren al gecleared en op dat moment stond de helft van de deff totaal ergens anders gestackt, wat echt belachelijk was want er waren totaal geen troepen om te snipen, recappen, backtimen en ga zo nog maar verder.

De grote van het account wil weinig zeggen, efficienter hebben jullie het misschien gedaan, maar beter? Dat betwijfel ik.

Zoals ik zei was het acc een puinhoop, echt deffen kan je het niet noemen, want dan hadden jullie beiden voorlopig geen dorpen mee gescoord, als er ook maar enkele troepen aanwezig waren. Want de aanvallen waren, zoals jij zelf weet te simpel en ongeorganiseerd, wat niet altijd slecht hoeft te zijn.

Jullie hebben toch zelf voor die puinhoop gezorgt door hem uberhaupt geen def te geven ...
Dat account was ook 90% def dus als je daar mijn aanvallen nog niet op kan blocken/snipen , ben ik benieuwd voor de toekomst zeker aangezien ik 0 moeite in deze heb gestoken.

Het bewijs dat je geen vv draait op terror, als je dat account niet er rampzalig bij vindt liggen, heb je gewoon 0x op de vv ervan gezeten, simpel...



Nu weet ik niet hoe hij farmt, maar ik farm volgens mij op de snelst mogelijke manier, maar het kost mij al wat tijd, dus het zal voor runner nog meer tijd kosten. Ik ga hier niet zeggen dat het zo is, maar je doet het zo echt overkomen alsof hij bots gebruikt...

Overigens, farmen, heb je daar niet iets van troepen ofzo voor nodig? Wellicht dat Jannes dat bedoelt met dat hij beter andere dingen kan doen.



Ja mooi he die clears :) Zeker toen ik zag dat hij in 1 van je cf's een mooie clear + edels had verslagen :D

En trouwens, gaan we dan ook met error anders meenemen? Zijn toch jullie defslaafjes/defbuffer. Kan je gaan ontkennen wat je wilt, maar wij weten wel beter ;) Maar inderdaad, ik vind zelf ook dat modest gewoon mee hoort in de stats, alleen vind ik het een beetje sneu dat je kijkt naar de periode van de laatste week, waarin iedereen heeft kunnen zien dat humble gewoon wat minder heeft geedeld, edels raken ook wel eens beetje op. Humble heeft een gigantische groei meegemaakt de periode daarvoor.

Bescheidenheid zou je echt wat meer sieren, zeker na je gigantische stab op at all en wat minder pronken wellicht. Dan zou je wellicht ook niet zoveel mensen tegen je in het harnas hebben gekregen, waaronder ikzelf, hoogmoed komt voor de val he.



Nog even ontopic, gister 6 miljoen gefarmd (Y)
Toen was ik aan het vv'en :( en boeie clears genoeg :D
Vond het alleen wat minder dat jullie kata's op boer en ijzermijn zetten :/.
Ja want mijn lc had ik echt wel beter in de stacks bij terror gestoken ?
Edict heeft geen bg/nap whatever met error dus zou maar vreemd zijn.
We gaan nobs ook niet bij jullie stats steken.

Op dit moment zit de meerderheid van de at all accounts/spelers bij edict dus het is meer een stambeslissing :p
Vind trouwens dat jullie at all zeker zo hard naaien door ze niet meer in humble op te nemen zoals jullie beloofden.
Hoewel ik het met rotte appels als stan natuurlijk wel kan begrijpen.

Trouwens 6 mil farmen met die cluster , jij doet het per klik ofzo mss dat het daarom zo lang duurt bij jou ?
 
Reactiescore
3.540
Bescheidenheid zou je echt wat meer sieren, zeker na je gigantische stab op at all en wat minder pronken wellicht. Dan zou je wellicht ook niet zoveel mensen tegen je in het harnas hebben gekregen, waaronder ikzelf, hoogmoed komt voor de val he.

Een beetje meer Humble zou sommige niet misstaan nee ^^
 

DeletedUser31490

Guest
Jullie hebben toch zelf voor die puinhoop gezorgt door hem uberhaupt geen def te geven ...
Dat account was ook 90% def dus als je daar mijn aanvallen nog niet op kan blocken/snipen , ben ik benieuwd voor de toekomst zeker aangezien ik 0 moeite in deze heb gestoken.

Duidelijk dat je totaal geen besef hebt van hoe het ervoor stond, waarom benieuwd zijn na de toekomst? Twijfel je aan onze deff vaardigheden?:D
 

DeletedUser75339

Guest
Duidelijk dat je totaal geen besef hebt van hoe het ervoor stond, waarom benieuwd zijn na de toekomst? Twijfel je aan onze deff vaardigheden?:D

Wel dit was de eerste keer dat ik er tegen stond en dat viel me toch enorm tegen.
Dusja ik ben wel benieuwd , gaat in ieder geval wel leuk worden :)
 
Reactiescore
3.540
Jullie hebben toch zelf voor die puinhoop gezorgt door hem uberhaupt geen def te geven ...
Dat account was ook 90% def dus als je daar mijn aanvallen nog niet op kan blocken/snipen , ben ik benieuwd voor de toekomst zeker aangezien ik 0 moeite in deze heb gestoken.

Waarom hadden wij hem def moeten geven dan? Nogmaals hij hoort bij de MH's en niet bij Humble is daar enkel maar een bevestiging van.

Toen was ik aan het vv'en :( en boeie clears genoeg :D
Vond het alleen wat minder dat jullie kata's op boer en ijzermijn zetten :/.
Ja want mijn lc had ik echt wel beter in de stacks bij terror gestoken ?
Edict heeft geen bg/nap whatever met error dus zou maar vreemd zijn.
We gaan nobs ook niet bij jullie stats steken.

JIj draait vv's bij Error, jij krijgt free dorpen van Error, jij mag jumpen over Error, jij valt samen aan met Error, IGHI heeft/had def staan bij Error. Nee echt een verband is er niet tussen Edict en Error.

Op dit moment zit de meerderheid van de at all accounts/spelers bij edict dus het is meer een stambeslissing :p
Vind trouwens dat jullie at all zeker zo hard naaien door ze niet meer in humble op te nemen zoals jullie beloofden.
Hoewel ik het met rotte appels als stan natuurlijk wel kan begrijpen.

Wederom toont Hans zijn enorm zwak redenatie vermogen. Ja het was echt een stambeslissing, jezus. En wie zegt dat At all spelers niet meer worden opgenomen in Humble dan? Ik zeg niet dat het wel zo is maar wat weet jij ervan. Wederom zit je post vol fouten.
 

DeletedUser77799

Guest
We gaan nobs ook niet bij jullie stats steken.

Op dit moment zit de meerderheid van de at all accounts/spelers bij edict dus het is meer een stambeslissing :p


Vind trouwens dat jullie at all zeker zo hard naaien door ze niet meer in humble op te nemen zoals jullie beloofden.

Hoe kom je nou bij de stam NoBs? :eek: Random stammen aan het opnoemen?

Stambeslissing zeker niet hoor, de fronters met humble gingen naar Edict, dan is het moeilijk voor de anderen om iets anders te kiezen, of het zou een hele zware strijd worden, en ja met at all's mentaliteit wordt de simpelste route gekozen.

Wat praat jij een onzin man, over naaien ben jij de laatste die iets mag zeggen.
 

DeletedUser59552

Guest
Vond het alleen wat minder dat jullie kata's op boer en ijzermijn zetten :/.
Ijzermijn?

Edict heeft geen bg/nap whatever met error dus zou maar vreemd zijn.
We gaan nobs ook niet bij jullie stats steken.

Dus een speler uit error internen is geen vriendschappelijke relatie? Rare situatie dan... En ik heb echt nog nooit van nobs gehoord? Of is dat het oude at all?

Op dit moment zit de meerderheid van de at all accounts/spelers bij edict dus het is meer een stambeslissing :p
Vind trouwens dat jullie at all zeker zo hard naaien door ze niet meer in humble op te nemen zoals jullie beloofden.
Hoewel ik het met rotte appels als stan natuurlijk wel kan begrijpen.
Vandaar dat iedereen buiten edict jullie ook ziet als verraders ;) Hoe kan je als meerderheid van een stam overstappen naar de vijand en dan niet verwachten dat jullie als stamnaaiers/verraders worden genoemd?

Trouwens 6 mil farmen met die cluster , jij doet het per klik ofzo mss dat het daarom zo lang duurt bij jou ?
Tjah, farmen is saai en als je geen lc hebt om mee te farmen, kan je niet echt farmen :(
 

DeletedUser76545

Guest
Dan moet het wel erg zijn als het zelfs uit de mond van een rotte augurk komt.
 

DeletedUser77798

Guest
Gisteren kon ik mijn farmrecord breken , Goed voor 50.000.000 Grondstoffen in 1 dag zonder farmcluster , gelukkig liggen daar veel barbaren bij humble.
 
Bovenaan