Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser10982

Guest
Is ook zo ja, maar ja wil je normale spelers op een wereld. Of spelers die enkel dorp uitbouwen en pp verkopen. En als markt te klein wordt weer op barb gaan?
Als ik hun was had ik de pp markt gewoon vergrendeld tot 25k punten ofzo. (wat overigens al eerder is voorgesteld ergens). Want dan haal je de abuse eruit. En haal je de pp farmers eruit. (wat ik overigens ben op deze wereld.)
Dan haal je ook de opbrengst eruit voor innogames, die voort komt uit de abusers.

on topic: Mijn score vandaag: 1.556
 
Reactiescore
3.540
Mijn score vandaag: 2.608
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

Rover (Hout - Level 1)

Maak in totaal 500 grondstoffen buit.

Volgende level: Maak 10.000 grondstoffen buit!

6.271 / 10.000
 

DeletedUser75418

Guest
Mijn score vandaag: 2.608
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

Rover (Hout - Level 1)

Maak in totaal 500 grondstoffen buit.

Volgende level: Maak 10.000 grondstoffen buit!

6.271 / 10.000

Als dit je pp farm account is doe je het aardig goed.
Denk dat niemand nog zoveel heeft gefarmt en die spelen serieus.
 

DeletedUser70568

Guest
Zijn ligging is ook wel goed als ik het zo bekijk, maar toch leuk als je zoveel farmt
 
Reactiescore
3.540
Ja ben idd PP farmen hier, zou toch dom zijn als niemand beter z'n best kan doen in farmen dan ik, ik farm met 36 speer en zwaard + ridder, that's it :p
Geen PA, geen boosts, niks... :eek:
 

DeletedUser70568

Guest
Plunderaar (Brons - Level 2)

Plunder 100 keer de grondstoffen uit andere dorpen.

Volgende level: Plunder 1.000 maal andere dorpen!

220 / 1.000

Met een totale buit van maar 1,5k lol
 
Reactiescore
3.540
Mijn score vandaag: 4.080

Plunderaar (Brons - Level 2)
338 / 1.000

Rover (Hout - Level 1)
7.743 / 10.000

:^)

Blijkbaar redelijk geluk gehad met mijn locatie, heb 7 barbs in m'n kerk radius liggen die ik met 2sp/2zw elke 20-30 minuten leeg haal als ik actief ben, en haal daar meestal redelijk goede buiten vandaan.

EDIT: jammer dat ik hier pp farm ipv pp uitgeef anders had ik zo die nr. 1 te pakken ;)
 
Reactiescore
3.540
Zoals verwacht op 2e plek gekomen achter een pp booster die al de hele dag met LC farmt :p

Not bad
 

DeletedUser68954

Guest
ik heb letterlijk 1 op 50 zwaardlooptijd en 2 op de rand van mij kerkradius. logisch dat veel farmen er niet in zit..
 

DeletedUser70568

Guest
Ja idd, ik heb 2 barbjes in mijn buurt, maar die zijn altijd leeg, haal er max 3/3/3 uit :(
dus zit voor mij niets anders op dan in de pp-beurs wat gs te snipen :(
 

DeletedUser68954

Guest
Ja idd, ik heb 2 barbjes in mijn buurt, maar die zijn altijd leeg, haal er max 3/3/3 uit :(
dus zit voor mij niets anders op dan in de pp-beurs wat gs te snipen :(

wanneer de pp beurs actiever word kan je daar en pp uithalen en gs :D
 
Bovenaan