Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser66944

Guest
jij wilt toevallig al niet kwijt hoeveel farm je hebt? :eek:

Zag dat je al een tijdje 1k+ dorpen hebt geplunderd.

DeletedUser71201

Guest
Rover (Hout - Level 1)
Maak in totaal 500 grondstoffen buit.
Volgende level: Maak 10.000 grondstoffen buit!
4.280 / 10.000

Ik heb denk kleine achterstand als ik zie naar wat meeste hier farmen :p

DeletedUser65510

Guest
Rover (Hout - Level 1)
4.280 / 10.000

Ik heb denk kleine achterstand als ik zie naar wat meeste hier farmen :p

Rover (Hout - Level 1)
6.931 / 10.000

DeletedUser65510

Guest
Ook een achterstand??

Heb ondanks de fijne ligging, jammer genoeg vrij veel meefarmers, maakt 't wat lastiger. Ik kan 't me jammer genoeg niet zoals TI verloorloven om nu al farms te boosten.

DeletedUser77373

Guest
Heb ondanks de fijne ligging, jammer genoeg vrij veel meefarmers, maakt 't wat lastiger. Ik kan 't me jammer genoeg niet zoals TI verloorloven om nu al farms te boosten.

Hij had gewoon eerder lc hoor, had gisteren pas om 12u lc, stond alsnog 2e. En als je boost ben je zielig en verpest je het alleen maar voor jezelf :p

DeletedUser66944

Guest
ik denk dat jullie het zijn hoor daemon, wij zullen iets van een 4de plaats staan in farm denk ik. stilletjes aan onze achterstand inhalen ^^

DeletedUser77373

Guest
Nouja ik had aardig last van spikes, en viel vrolijk rond 2 u inslaap lol.

DeletedUser71201

Guest

Ik heb wel redelijk slechte ligging :s maar vandaag had ik weinig meefarmers denk ik want heb redelijk goed kunnen farmen vandaag (voor mij dan toch :p dit is eerste keer dat ik het degelijk doe bij start van een wereld ^^)

Bovenaan