Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser67609

Guest
Of screenshot is direct dan al die 23e gemaakt kan ook nog haha. Maar als het daadwerkelijk klopt dat jullie niet boosten is die start wel erg nice hoor.
 

DeletedUser

Guest
Zonder een accountnaam erbij kan dit de screenshot van een random vv account zijn ;)

Klopt zeer zeker. Ik kan jullie niet garanderen dat dat van ons eigen account is (ik ga ook voor alle veiligheid ons accountnaam niet prijsgeven). Ik zou echter niet weten waarom ik een zogenaamd vv-account de hemel in zou prijzen; houdt geen steek.
 

DeletedUser

Guest
Of screenshot is direct dan al die 23e gemaakt kan ook nog haha. Maar als het daadwerkelijk klopt dat jullie niet boosten is die start wel erg nice hoor.

Je kan toch zien dat er niets meer gebeurd is na de 23e..?
EDIT: Oh, ik snap wat je bedoeld! Morgen neem ik de tijd om een screenshot te nemen van m'n hele bureaublad, dan zie je het alsnog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat had ik ook wel al gedacht hoor ;)
Laat mij dan maar toevoegen dat ik 90% van de activiteit van mijn accje invul ^^
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat snap ik, maar de tw app helpt veel gelukkig. Ik heb in het verleden ook solo gespeeld, dat was toen ook prima te doen ;)

Dat kan ik beamen, ik vind de app zelf ook zeer handig in gebruik. Ik heb enorm veel respect voor spelers die solo presteren, zou het zelf niet kunnen (niet genoeg tijd voor).
 

DeletedUser

Guest
Dat kan ik beamen, ik vind de app zelf ook zeer handig in gebruik. Ik heb enorm veel respect voor spelers die solo presteren, zou het zelf niet kunnen (niet genoeg tijd voor).

Is ook net geluk hebben met de start, als je studeert kun je je tijd wat beter kwijt eraan. Kijken hoe je planning er dan uit ziet. Ik mag zeggen dat de vorige poging destijds leidde tot een rang 1 positie, maar toen had je nog geen optie tot PA ruilen tegen GS.. wordt nu een stuk lastiger.
 
Reactiescore
0
Plunderaar (Hout - Level 1)

fyeah.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dat is echt wel een fantastische prestatie als je alleen speelt en zonder pp-abuse :eek:

uO8usfX.jpg


Wij gaan ook nog altijd wel redelijk.
Morgen eindelijk beginnersbescherming eraf :)

Ik heb wel co's, maar tot nu toe doe k t meeste zelf ;) en wel iets aan PP geruild voor gs, maar vrij weinig.. ik kan wel verklappen dat we de eerste LC van de wereld hadden ;)
 
Bovenaan