hoeveel heb je gefarmd

DeletedUser

Guest
en dan hadden wij vanaf 18u niet meer gefarmt. Huphup, meer inspannen, dan heb je hem vast wel eens.

Nog meer ; ( heb hem op dit moment, maar dat is nooit voor lang :p als je vandaag weer stopt om 18 uur heb ik hem denk ik :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Ja als mjnd een beetje lui is haal ik de rover, dus hopen dat hij vaker lui is :p

Heeft niet echt iets met lui te maken, iedereen denkt hier altijd dat we ziek no lifen maar we hebben beide ook gewoon een sociaal leven, een baan en volgen een opleiding. Tw is een hobby, en daar blijft het ook bij. We kunnen niet altijd elke dag zoveel online zijn.

Gefeliciteerd btw. :)
 

DeletedUser

Guest
Heeft niet echt iets met lui te maken, iedereen denkt hier altijd dat we ziek no lifen maar we hebben beide ook gewoon een sociaal leven, een baan en volgen een opleiding. Tw is een hobby, en daar blijft het ook bij. We kunnen niet altijd elke dag zoveel online zijn.

Gefeliciteerd btw. :)


Thx :) en ja wij ook maar we hebben allemaal op andere momenten tijd waardoor er bijna altijd iemand online is :p met 4 is dat best wel goed te doen.
 

DeletedUser67437

Guest
Nah Jeroen als jij kijkt wanneer we gister begonnen met farmen deden se het echt lekker hoor
 
Bovenaan