Hoeveel heb je gefarmd topic?

DeletedUser50156

Guest
maar je hebt nutteloze dingen nodig, om andere dingen nuttig te maken, net zoals je verliezers nodig hebt als je wilt winnen ;)

Contrast heet dat toch? Je moet toch een onnuttig topic hebben zodat je de nuttige kan herkennen?
Dus infeite is het wel nuttig.

-paradox :confused::eek:
 

DeletedUser

Guest
Nu snap jij het niet meer MotorMadness.

Je zegt dus dat je nutteloze topics nodig hebt om andere topics nuttig te maken. Als dit zo is zijn er zoals jij zegt geen nutteloze topics. Want het nut van nutteloze topics is dat het andere topics nuttig maakt, waardoor de nutteloze topics eigenlijk ook heel erg nuttig zijn.

Er bestaan dus geen nutteloze topics... :eek:
 

DeletedUser50156

Guest
LaVuenda, wat dus betekent(volgens de filosofie) dat er ook geen nuttige topics zijn. Dit omdat men het verschil/contrast tussen nuttige en onnuttige topics dan niet meer kan waarnemen. Dus bestaat er alleen nog 'Topics'. Dikke ying-yang shit hier haha!

Helejaar geen zal gebakken van filosofie, nu eindelijk zomervakantie en jahoor het komt er eindelijk uit!
 

DeletedUser67437

Guest
om het allemaal nog verwarrender te maken, als een nutteloos topic nuttig word, wat is het nut van een nuttig topic? geen dus word het een nutteloos topic, maar omdat het een nutteloos topic is word het een nuttig topic etc. etc. dus laten we de woorden nuttig en nutteloos maar niet meer gebruiken :p
 

DeletedUser50156

Guest
Ik heb zelf nooit echt de waarde van farmen goed ingeschat ik speelde altijd op werelden met snelheid 1.5 of hoger.. Maar nu heb ik toch wel het Nut van farmen weten te waarderen op een wat langzamere wereld.
Pas op 250k geroofde grondstoffen maar speel oo pas weer sinds de 17e met ni 1,7k punten dus nog redelijk imo?
 

DeletedUser

Guest
Mhm, als dat farmlimiet er nu niet was zat ik al over het tiendubbele maarja :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als ik meerdere dorpen heb vergeet ik altijd te farmen lol.
Ach ja 1.480.898
 

DeletedUser

Guest
Rover (Zilver - Level 3)
Je hebt 1.896.072 grondstoffen buitgemaakt!
Volgende level: Maak 100.000.000 grondstoffen buit. :eek:
 
Bovenaan