Hoeveel gefarmd

DeletedUser74358

Guest
Nu er een aantal botters weg zijn zal het weer meer worden. Feit is gewoon dat met deze wereldsnelheid en het lage aantal barbs het niet heel interessant is om te farmen

Botters ja?

Farmen is met veel barbarendorpen ook niet interessant, gewoon beetje knopjes spammen als je een beetje goed geshaped hebt
 
Reactiescore
420
Ik vind het grappig dat mensen daadwerkelijk denken dat het om botters gaat? Absoluut NIET waar!
 

DeletedUser74358

Guest
Eindelijk eens iemand die een mooie rover gaat neerzetten :)
 
Reactiescore
420
Ja wat een triest niveau hier! Ik ben gisteren om 9u beginnen farmen en had toen echt nog 0 GS geroofd en heb alsnog de rover gepakt met 1.022 mio. Vandaag zit ik al los over de 900K uit en dan is er opeens een dude met 1,1mio + lol :D
 

DeletedUser74358

Guest
Ja wat een triest niveau hier! Ik ben gisteren om 9u beginnen farmen en had toen echt nog 0 GS geroofd en heb alsnog de rover gepakt met 1.022 mio. Vandaag zit ik al los over de 900K uit en dan is er opeens een dude met 1,1mio + lol :D

Ja ik weet ook nog wel dat er felle strijd werd geleverd vroeger, maarja...
Denk dat deze kerel CCCP aan het farmen is of zichzelf boost :p
 

DeletedUser77250

Guest
Je kan ook gewoon plunderaars halen en microfarmen met def. Uiteraard heeft dat nooit in het farmbotje gezeten van Sven, oa op 42, dus zijn seniele reactie was te verwachten. Die van Emile is nog grappiger though! Gewoon in het circus.

Nu er een aantal botters weg zijn zal het weer meer worden. Feit is gewoon dat met deze wereldsnelheid en het lage aantal barbs het niet heel interessant is om te farmen

Ik denk dat jullie 2 wel samen in het circus passen.
 
Reactiescore
1.892
Nu er een aantal botters weg zijn zal het weer meer worden. Feit is gewoon dat met deze wereldsnelheid en het lage aantal barbs het niet heel interessant is om te farmen
Als je geen weet van zaken hebt, trek je mond dan ook gewoon niet open.
 

DeletedUser74503

Guest
Nu er een aantal botters weg zijn zal het weer meer worden. Feit is gewoon dat met deze wereldsnelheid en het lage aantal barbs het niet heel interessant is om te farmen

Dan kom je weer op het feit dat de dorpen die je farmt ook 2 keer zo veel gs krijgen.
 

DeletedUser74358

Guest
Dan kom je weer op het feit dat de dorpen die je farmt ook 2 keer zo veel gs krijgen.

Dat is toch sowieso bij elke wereld met snelheid 2? Of er nou veel of weinig barbarendorpen zijn. Het is niet zo dat bij wereldsnelheid 2 er een X aantal barbarendorpen zijn, aangezien er ook een variabele is, namelijk de mensen die vroegtijdig stoppen en hun dorp i een barbarendorp verandert.
 

DeletedUser6918

Guest
Het aantal barbarendorpen per speler kan ingesteld worden. De laatste wereld op .net heeft meer barbarendorpen per speler terwijl de andere instellingen gelijkaardig zijn als nl52.

Prins Pils is trouwens tegelijkertijd geband met andere (kleine) spelers uit mijn buurt. Misschien dubbel accounts om te farmen?
 
Bovenaan