Hoeveel Gefarmd?

DeletedUser3435

Guest
Haha ja.. Jij bent dan ook een allombekende pro die zeker het recht heeft om te zeggen dat ik te 'noob ben om hoog te spelen'. We zullen het daar nog eens over hebben moest jij ooit evenveel accounts kunnen voorleggen. Lessen in farmen hoef ik niet tijdens de zomer, dankje. Die xoxo hoeft ook niet, je post is zo al kinderachtig genoeg.. Ik denk niet dat mensen van 23 jaar met een normaal sociaal leven op hun mobieltje pokémons zitten te vangen haha.

Waar beweer ik ergens een tijd? Ik zeg dat het geen 48 minuten per dag duurt, meer niet. Zoals ik al zei tegen die lieve Dutchganster, het begint allemaal bij het begrijpend lezen van een tekstje.

Ik post niet zoveel op het AF hoor, valt heel goed mee. Bovendien zijn jij en je accountgenootjes de laatste die zelfs de assumptie van no-life moeten maken over iemand anders.


Zeker niet altijd, ik zie hier namen voorbijkomen die al sinds 2007 een forumaccount hebben en die ik nog nooit op een topwereld heb zien voorbijkomen.. Laat staan presteren, dat je al van 2007 speelt wilt niet zeggen dat je een oldgen speler bent, kan goed zijn dat je een AF accountje gemaakt hebt, een beetje gaan aanmodderen bent en nu zoveel jaar later terug de stoere jongen komt uithangen.

Zie hierboven, bovendien is no-life farmen en dan gaan quitten op 100k op elke wereld (Farmox bv) echt geen oldskool speelstijl.. Dan kan je moeilijk iemand old gen noemen, zal waarschijnlijk een interpretatie zijn maar is zeker wel logisch. Al ben ik er zeker van dat jij het daar moeilijk met hebt, logica.. Daarom dat je ook beweert dat het maar 2 minuten per uur duurt.


Ja want op W1 werd er inderdaad wel gestart zoals ze het nu doen.. Haha nog niet eens een beetje in de buurt, complete onzin. Dat farmen een vereiste is weet iedereen, in welke mate het gedaan wordt en hoe ver sommige gaan is iets heel anders. FA maakt het een stuk makkelijker ja, wilt nog steeds niet zeggen dat het geen enorme activiteit kost. Als je een job, sociaal leven en eventueel een gezin te onderhouden hebt kan je echt niet spelen zoals sommige dat nu doen.. Onmogelijk.

Haha ja dat en dit is geen stoere praat bedoel je? Ik denk dat je je mondje meteen zou houden moesten we elkaars koppies eens bekijken. Maar goed, dat heb ik al zo vaak gezegd. Ik heb farmen nooit overgelaten aan anderen, ik haat het gewoon verschrikkelijk hard en doe het daarom ook niet zoveel aangezien het mijn plezier in het spelletje afremt. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik op mijn werelden vaak rond een jaar speel in tegenstelling tot sommige farmboys die stoppen na een paar maanden. (wederom Farmox bv)


Ja want zondagnamiddag is het enorm levensloos om op het AF te zitten.. De dag dat iedereen weekend heeft en thuis zit.. Jij bent samen met King Ringo en Agonoize veruit de minst intellectuele persoon die ik hier ooit gezien heb. Inderdaad ja, 'cut the crab'.. Clown.

Hebben die bedankjes je weer zo gemotiveerd dat je je weer durft te vertonen na de vorige discussie? :D Mooi plaatje.. Anders moet je even het AF van .net er bijhalen en hoe je daar echt serieus genomen werd, dan zijn je posts wel relevant.
 

DeletedUser40933

Guest
Ik denk niet dat mensen van 23 jaar met een normaal sociaal leven op hun mobieltje pokémons zitten te vangen haha.

Ow. Jij bent opeens rechter geworden over wat een normaal sociaal leven is? Wel fijn zo dat jij dat eventjes kan bepalen voor iedereen wat de normale gang van zaken is.

Laat me daar even een addendum bij plaatsen dan: "ik denk niet dat mensen van 23 jaar met een normaal sociaal leven op hun pc lopen te reageren op forumposts na middernacht". Zie je hoe dat werkt? Niet echt overtuigend hé.



Zeker niet altijd, ik zie hier namen voorbijkomen die al sinds 2007 een forumaccount hebben en die ik nog nooit op een topwereld heb zien voorbijkomen.. Laat staan presteren, dat je al van 2007 speelt wilt niet zeggen dat je een oldgen speler bent, kan goed zijn dat je een AF accountje gemaakt hebt, een beetje gaan aanmodderen bent en nu zoveel jaar later terug de stoere jongen komt uithangen.

Ja man. Ik zie al sinds 2007 een account voorbijkomen "Krepox" ofzoiets dat nog nooit een topaccount heeft gehad. Echt vervelende gozers dat soort.

Ja want op W1 werd er inderdaad wel gestart zoals ze het nu doen.. Haha nog niet eens een beetje in de buurt, complete onzin. Dat farmen een vereiste is weet iedereen, in welke mate het gedaan wordt en hoe ver sommige gaan is iets heel anders. FA maakt het een stuk makkelijker ja, wilt nog steeds niet zeggen dat het geen enorme activiteit kost. Als je een job, sociaal leven en eventueel een gezin te onderhouden hebt kan je echt niet spelen zoals sommige dat nu doen.. Onmogelijk.

Me dunkt heeft Amokro een beter idee wat starten op W1 echt inhield gezien hij daar consequent top 3 draaide als boss van Opus en jij daar gewoon ge-edeld werd? Je hoeft overigens echt niet alles dat je zelf niet kan altijd als onmogelijk neer te zetten. Je klinkt een beetje als die kerels die mensen met een trein en een full clear gaan supporten omdat ze zelf nog lopen te klooien met mines 20.
 

DeletedUser3435

Guest
Ow. Jij bent opeens rechter geworden over wat een normaal sociaal leven is? Wel fijn zo dat jij dat eventjes kan bepalen voor iedereen wat de normale gang van zaken is.

Laat me daar even een addendum bij plaatsen dan: "ik denk niet dat mensen van 23 jaar met een normaal sociaal leven op hun pc lopen te reageren op forumposts na middernacht". Zie je hoe dat werkt? Niet echt overtuigend hé.





Ja man. Ik zie al sinds 2007 een account voorbijkomen "Krepox" ofzoiets dat nog nooit een topaccount heeft gehad. Echt vervelende gozers dat soort.



Me dunkt heeft Amokro een beter idee wat starten op W1 echt inhield gezien hij daar consequent top 3 draaide als boss van Opus en jij daar gewoon ge-edeld werd? Je hoeft overigens echt niet alles dat je zelf niet kan altijd als onmogelijk neer te zetten. Je klinkt een beetje als die kerels die mensen met een trein en een full clear gaan supporten omdat ze zelf nog lopen te klooien met mines 20.
Echt heel mooie post, heb je echt heel lang over moeten nadenken denk ik.. Heb je weer heel de dag liggen farmen dat je koppie een beetje aangetast is? Ik verwacht toch wel meer van iemand die o zo intellectueel is hoor. :D Laat ik het zo stellen, iemand die op een normale leeftijd volwassen zou worden gaat niet rondrijden of fietsen om pokémons te vangen. Het is nostalgisch en daar blijft het dan ook bij.

Oh je bedoelt die Krepox die in Select zat en uiteindelijk de VV kreeg van het nummer 1 account en daar alles moest proberen te redden omdat de bespelers dat niet wilden? Die nummer 1 kon wel echt lekker farmen en op dorpjes geilen met hoge puntjes, zodat hij uiteindelijk compleet werd weggespeeld door een bende noobs. Speciaal kereltje wel ja die Krepox, mooie tijden. Oh hoelang huil je nu al op het AF? En je weet nog steeds niet dat ik in FUL ben gaan spelen en dat het account 'Krepox' gewoon een complete flop was en daarbij ook bij de afspraak inbegrepen was? Ik heb zo goed als heel W1 meegedraaid, eerst in FUL en later in .Re. op Djensn. Maar natuurlijk ben je weer van alles op de hoogte, echt sterke post. Nu krijg je zeker een kusje van mij voor je je bedje in moet. ;)
 

DeletedUser40933

Guest
Echt heel mooie post, heb je echt heel lang over moeten nadenken denk ik.. Heb je weer heel de dag liggen farmen dat je koppie een beetje aangetast is? Ik verwacht toch wel meer van iemand die o zo intellectueel is hoor. :D Laat ik het zo stellen, iemand die op een normale leeftijd volwassen zou worden gaat niet rondrijden of fietsen om pokémons te vangen. Het is nostalgisch en daar blijft het dan ook bij.

Hier op het forum reageren is ook niet meer of minder dan nostalgisch hoor. Niet meer dan een verschil in gradatie. En nogmaals: wie ben jij om te bepalen wat normaal is. De exacte definitie van normaliteit is wat de meerderheid van de bevolking doet. Me dunkt is het dus perfect mogelijk dat die pokémons jagen (wat ik zelf niet doe overigens) als "normaal" gezien kan worden.

Oh je bedoelt die Krepox die in Select zat en uiteindelijk de VV kreeg van het nummer 1 account en daar alles moest proberen te redden omdat de bespelers dat niet wilden? Die nummer 1 kon wel echt lekker farmen en op dorpjes geilen met hoge puntjes, zodat hij uiteindelijk compleet werd weggespeeld door een bende noobs.

Ik bedoel de Krepox die ik uit medelijden gerecruit heb, die enkel maar kon groeien door TheW te internen en achter iedereen zijn rug aan het klagen was bij mij dat ze niets deden. Dat terwijl hij zelf meer weg dan aanwezig was. Ik bedoel de Krepox die op geen enkele manier enige toevoeging heeft gebracht aan Select en die naar mijn weten nooit een vv heeft aangenomen maar het zelf wel vaak genoeg nodig had. Ik bedoel de Krepox die door iedereen van zijn eigen stam gehaat werd en wiens invite ik voor eeuwig zal beschouwen als de grootste smet op mijn blazoen uit mijn hele tw-carrière.

Oh hoelang huil je nu al op het AF? En je weet nog steeds niet dat ik in FUL ben gaan spelen en dat het account 'Krepox' gewoon een complete flop was en daarbij ook bij de afspraak inbegrepen was? Ik heb zo goed als heel W1 meegedraaid, eerst in FUL en later in .Re. op Djensn. Maar natuurlijk ben je weer van alles op de hoogte, echt sterke post. Nu krijg je zeker een kusje van mij voor je je bedje in moet. ;)

Dat het account Krepox een grote flop was weet ik meer dan goed :D

Buiten dat is er slechts 1 w1 stam die er bij mijn weten toe doet en dat is OPUS. Het succes van eender welke andere stam kan enkel en alleen verklaard worden door het algemene trieste niveau op die wereld. Dat Robbeke daar gewoon op 1 stond zonder serieuze uitdaging zegt imo meer dan genoeg over die wereld.
 
Reactiescore
276
Hij is terug, en hoe!

Hebben die bedankjes je weer zo gemotiveerd dat je je weer durft te vertonen na de vorige discussie? :D Mooi plaatje.. Anders moet je even het AF van .net er bijhalen en hoe je daar echt serieus genomen werd, dan zijn je posts wel relevant.

Die "discussie" ging niet echt ergens meer over. Jij kwam met wat persoonlijke verwijten, ik heb die weerlegd en daarna ging jij weer vol op het persoonlijk beledigen en ongefundeerd moddergooien. Misschien dat jij met je vriendjes op school zo omgaat, maar ik pas daarvoor.

Dat mijn posts beter gewaardeerd worden dan de jouwe ligt voornamelijk aan jouzelf en de manier waarop jij hier met mensen om tracht te gaan.

Verder nogmaals dit:

De conclussie die in ieder geval getrokken kan worden is dat mijn post bij jou een gevoelige snaar geraakt heeft, aangezien deze niet eens aan jou gericht was maar jij er wel vol ingaat met een wall vol getypte kots en random beledigingen.
 

DeletedUser3435

Guest
Hier op het forum reageren is ook niet meer of minder dan nostalgisch hoor. Niet meer dan een verschil in gradatie. En nogmaals: wie ben jij om te bepalen wat normaal is. De exacte definitie van normaliteit is wat de meerderheid van de bevolking doet. Me dunkt is het dus perfect mogelijk dat die pokémons jagen (wat ik zelf niet doe overigens) als "normaal" gezien kan worden.
Dit forum heeft niks te maken met nostalgie, is gewoon nog een draaiend en relevant spel dat al heel wat jaren dient als tijdverdrijf. De meerderheid in de bevolking in de zin van 16-jarigen is niet relevant hoor, ik zie het persoonlijk heel weinig mensen van mijn leeftijd spelen. Is ieder zijn eigen keuze maar is zeker geen argument om je farmtijd op je mobiel te verantwoorden.


Ik bedoel de Krepox die ik uit medelijden gerecruit heb, die enkel maar kon groeien door TheW te internen en achter iedereen zijn rug aan het klagen was bij mij dat ze niets deden. Dat terwijl hij zelf meer weg dan aanwezig was. Ik bedoel de Krepox die op geen enkele manier enige toevoeging heeft gebracht aan Select en die naar mijn weten nooit een vv heeft aangenomen maar het zelf wel vaak genoeg nodig had. Ik bedoel de Krepox die door iedereen van zijn eigen stam gehaat werd en wiens invite ik voor eeuwig zal beschouwen als de grootste smet op mijn blazoen uit mijn hele tw-carrière.
Oh ik word er bijna emotioneel van, zo leuk al die herinneringen.. Dat ik alleen groot ben geworden door die intern van TheW zullen we nooit weten hé? Aangezien Kredict altijd goed gedraaid heeft, zelfs in mijn solo tijden. Daar heb jij natuurlijk niks van meegemaakt aangezien je farmaccount al lang geownd was door die noobjes. Select was dan (jouw woorden) totaal irrelevant voor W18 aangezien Phalanx en Break de enigste stammen waren die er toe deden, bovendien was Select een gigantische flop van het begin af. Een stelletje farmego's waarvan misschien een paar degelijk accounts uit gekomen zijn, mijn account was er eentje van.. Perfect By Nature was er daar duidelijk geen van haha. :D Oh gehaat zelfs? Mooi om dan een leidinggevende en dragende functie gehad te hebben binnen de hele eindfase van W18.


Dat het account Krepox een grote flop was weet ik meer dan goed :D

Buiten dat is er slechts 1 w1 stam die er bij mijn weten toe doet en dat is OPUS. Het succes van eender welke andere stam kan enkel en alleen verklaard worden door het algemene trieste niveau op die wereld. Dat Robbeke daar gewoon op 1 stond zonder serieuze uitdaging zegt imo meer dan genoeg over die wereld.
Oh weet ik wel hoor, is geen schande. Iedereen begint ergens en ik heb meteen de kans gekregen ergens anders te beginnen. Dat was W1 en dus nog steeds een soort van beta in een bepaalde zin, dat jij huilt over een wereld waar jij helemaal niks met te maken hebt.. Tja, zoals ik al zei, je koppie is weer aan het doordraaien met dat farmen.
Ik dacht dat je niet rond middernacht zou reageren omdat je een RL hebt krepox?
Oeh, jij doet je naam wel eer aan.. Wat een boefje ben jij zeg, wat een burn ook. Ik ben net terug van Zaventem lief jochietje. Bovendien is het wel vrij normaal dat een werkende persoon in zijn beperkte vakantiedagen eens wat langer opblijft dan gewoonlijk. Zoals ik ook al tegen Amokro en veel vorige internetpiraatjes zei, ik wil best eens skypen om te kijken wie een complete nerd is en wie er een IRL heeft. :D Is al een paar keer gebeurd, geeft altijd een leuk effectje.

Hij is terug, en hoe!



Die "discussie" ging niet echt ergens meer over. Jij kwam met wat persoonlijke verwijten, ik heb die weerlegd en daarna ging jij weer vol op het persoonlijk beledigen en ongefundeerd moddergooien. Misschien dat jij met je vriendjes op school zo omgaat, maar ik pas daarvoor.

Dat mijn posts beter gewaardeerd worden dan de jouwe ligt voornamelijk aan jouzelf en de manier waarop jij hier met mensen om tracht te gaan.

Verder nogmaals dit:
Jij hebt die weerlegd? Door je ODA van .net te vergelijken met deze wereld? Dat was je argument toch? Haha wauw, en dan zijn sommige personen verbaasd dat het niveau op het AF zo dramatisch is als je zo een paar malloten hebt rondlopen. Nuja ik heb vroeger nooit vriendjes zoals jijzelf op school gehad vrees ik, kan ik dus weinig over zeggen.

Je beseft toch dat je onzinnige posts alleen maar gewaardeerd worden aangezien ik in tegenstelling tot velen hier geen vriendjesforum van maak? Ik hoop echt dat je dat beseft, want je posts zijn echt complete onzin. Haal je die quote nu nog eens boven? Was dan ook echt een enorm sterk zinnetje, echt een super slagzinnetje.. Ik zou hem blijven gebruiken, of eentje die je ooit op .net gebruikt hebt misschien. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Dit forum heeft niks te maken met nostalgie, is gewoon nog een draaiend en relevant spel dat al heel wat jaren dient als tijdverdrijf. De meerderheid in de bevolking in de zin van 16-jarigen is niet relevant hoor, ik zie het persoonlijk heel weinig mensen van mijn leeftijd spelen. Is ieder zijn eigen keuze maar is zeker geen argument om je farmtijd op je mobiel te verantwoorden.

Pokémon is gewoon een draaiend en relevant spel dat al heel wat jaren dient als tijdverdrijf en dat ook blijft doen. Zie je hoe vast je zit in die redenering van je?



Oh ik word er bijna emotioneel van, zo leuk al die herinneringen.. Dat ik alleen groot ben geworden door die intern van TheW zullen we nooit weten hé? Aangezien Kredict altijd goed gedraaid heeft, zelfs in mijn solo tijden. Daar heb jij natuurlijk niks van meegemaakt aangezien je farmaccount al lang geownd was door die noobjes. Select was dan (jouw woorden) totaal irrelevant voor W18 aangezien Phalanx en Break de enigste stammen waren die er toe deden, bovendien was Select een gigantische flop van het begin af. Een stelletje farmego's waarvan misschien een paar degelijk accounts uit gekomen zijn, mijn account was er eentje van.. Perfect By Nature was er daar duidelijk geen van haha. :D Oh gehaat zelfs? Mooi om dan een leidinggevende en dragende functie gehad te hebben binnen de hele eindfase van W18.

Waar jij vandaan haalt dat Kredict goed draaide is me een raadsel. Wat ik er toen via vv van zag was een account dat structureel een ramp was en gered is door die intern. Mijn farmaccount is idd ge-edeld ja. Enkel weet je zelf ook wel dat ik al een maand weg was en Ferry erop zat toen.

Ik beweer ook nergens dat Select zo belangrijk was op W18 hé? Dat je in die eindfase een leidinggevende en dragende functie had verklaart misschien waarom dat zo'n genaab was en zowat alle competente accounts al quit waren. Zelfs Zale was toen eventjes leider hoor ik net. Njah, nuff said.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik vind wel dat Pokemon Go meer relevant is aan dit topic dan die grote posts van Krepox :eek:
Ik farm al die pokemons!
 
Bovenaan