Hoeveel Gefarmd?

DeletedUser39679

Guest
Je bent gewoon noob, net als die nietszeggende co van je!

Sow Brian, dat is lang geleden zeg! Weer terug of eigenlijk nooit weggeweest?

----

PS; ik was de laatste bladzijden aan het lezen. Maar hoe weten jullie hoeveel iedereen exact farmt en plundert? Dat kun je met de Awards toch niet zien? Of is dit anders dan op de classic? Daar zag je dan alleen boven de 10K gefarmd of meer dan 10 plunders of dergelijke ..
 

DeletedUser66265

Guest
Sow Brian, dat is lang geleden zeg! Weer terug of eigenlijk nooit weggeweest?

----

PS; ik was de laatste bladzijden aan het lezen. Maar hoe weten jullie hoeveel iedereen exact farmt en plundert? Dat kun je met de Awards toch niet zien? Of is dit anders dan op de classic? Daar zag je dan alleen boven de 10K gefarmd of meer dan 10 plunders of dergelijke ..

Weer een van de 'geweldige' updates van tw. Tegenwoordig kun je precies zien hoeveel iedereen farmt/plundert als ook wie er spiked. Je hebt weinig privacy meer :p

Deze update heeft zijn voor- en nadelen. De een zal dit helemaal te gek vinden en de andere vind er niks aan.
 
Reactiescore
54
je hebt tegenwoordig bij de ranglijst het kopje in één dag.

Niks kan je meer geheim houden tegenwoordig lijkt de nederlandse staat wel !
 

DeletedUser53985

Guest
Sow Brian, dat is lang geleden zeg! Weer terug of eigenlijk nooit weggeweest?

Hey Yoeri! Dat is inderdaad lang geleden.
Ik ben naar ik meen een jaar of 3 afwezig geweest, dat schaar ik dan maar onder de noemer 'weer terug'.
Jij wel doorgespeeld al die tijd?
 

DeletedUser74005

Guest
Buit: 2.135 2.135 2.135 6.405/8.960

Vond deze wel lekker :) Had alleen een beetje te veel lc gestuurd...
 

DeletedUser75767

Guest
Weer een van de 'geweldige' updates van tw. Tegenwoordig kun je precies zien hoeveel iedereen farmt/plundert als ook wie er spiked. Je hebt weinig privacy meer :p

Deze update heeft zijn voor- en nadelen. De een zal dit helemaal te gek vinden en de andere vind er niks aan.
Ik vind dit persoonlijk een kansloze update, zeker in de start fase. Je krijgt zo veel te veel info van je tegenstanders. Kijk alleen al naar de aanvaller of verdediger in 1 dag, nee deze had voor mij weg gelaten mogen worden.
 

DeletedUser39679

Guest
Hey Yoeri! Dat is inderdaad lang geleden.
Ik ben naar ik meen een jaar of 3 afwezig geweest, dat schaar ik dan maar onder de noemer 'weer terug'.
Jij wel doorgespeeld al die tijd?

Pfoe, dat is wel enige tijd. Sinds wanneer en waarom weer teruggekomen dan na zoveel jaren?

Ik heb vanaf W31 eigenlijk alleen nog maar de classics gedaan. Dus CL 1 t/m11 gedaan (m.u.v. CL 10 door de settings). Na vorige classic gestopt. Dus nu hopen dat ik het vol kan houden.
 

DeletedUser

Guest
c22c45a152a04213802ca96e2c34bdee.png

feelsgoodman
 
Reactiescore
54
wat een baas maar wel een beetje no live inderdaad:p
 
Reactiescore
420
Hoezo verder niks te doen? Wij studeren/werken allemaal en doen gewoon elke dag waar we zin in hebben. Het is een kwestie van elkaar goed aflossen ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Heb je verder niks te doen of... ?

wat een baas maar wel een beetje no live inderdaad:p

Wat is jullie criteria voor 'no live' ? Is dat niet pas toepasselijk wanneer je letterlijk geen leven meer hebt? Volgens mij wordt het namelijk te pas en te onpas geroepen. Nu we elkaar niet meer voor abusers uit kunnen maken stappen we over op de volgende trend. Iedereen die het beter speelt is dan maar een no liver in plaats van een pp-abuser. Beetje een simplistische redenering als je het mij vraagt.
 
Bovenaan