Hoeveel Gefarmd?

Reactiescore
420
Ik ben nog meer baas op mijn mobiel dan jullie op PC. Nuff said x
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Farmnoobs!
 

DeletedUser

Guest
Hoezo verder niks te doen? Wij studeren/werken allemaal en doen gewoon elke dag waar we zin in hebben. Het is een kwestie van elkaar goed aflossen ;)

Haha dat weet ik ook wel hoor, het was ook niet serieus bedoeld. Kan er eerder alleen maar waardering voor opbrengen dat jullie het zo goed doen.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo verder niks te doen? Wij studeren/werken allemaal en doen gewoon elke dag waar we zin in hebben. Het is een kwestie van elkaar goed aflossen ;)
Tenzij jullie met meer dan 2-3 op dat account zitten en alle 3 studenten zijn, geloof ik er de ballen van dat jullie "elke dag doen waar jullie zin in hebben". Als je full-time werkt en een gezin hebt, kan je niet elke 10 minuten ff snel je mobiel/tablet checken en liggen farmen en hier nog lullen op het forum ook.

Nu heb er geen probleem mee hoor of jullie "no liven of niet". Sowieso een domme uitspraak als mensen dat zeggen. Vooral in dit spel. Elke speler die al wat TW heeft gespeeld weet hoeveel tijd dit vergt als je wil winnen en hoe meer je speelt hoe groter de kans op succes.
 

DeletedUser3435

Guest
Hoezo verder niks te doen? Wij studeren/werken allemaal en doen gewoon elke dag waar we zin in hebben. Het is een kwestie van elkaar goed aflossen ;)
Als je een iets ofwat 'degelijke' job hebt, kan je niet heel de dag op je mobieltje zitten rammen. Studenten hebben natuurlijk tijd genoeg om zichzelf murf te drukken met die FA.
 

DeletedUser

Guest
Zullen we first and foremost even vaststellen dat je no life met een f schrijft?
Ik schreef het met een v omdat het eerder als werkwoord wordt gebruikt in mijn context, van "to live" (ookal is het natuurlijk geen werkwoord in onze taal) maar ja soit, je hebt het wel begrepen, of gaan we muggenziften over spelling op een gameforum?
 

DeletedUser67517

Guest
Als je een iets ofwat 'degelijke' job hebt, kan je niet heel de dag op je mobieltje zitten rammen. Studenten hebben natuurlijk tijd genoeg om zichzelf murf te drukken met die FA.
Als je een beetje een degelijke job heb, maak je gewoon je eigen planning en leg je de druk gewoon elders bij je ondergeschikten wanneer je je FA murf wilt drukken. Die snappen echt wel dat ik een goede start wil maken op een online text-based game hoor. En anders zeg ik ze op. Doei!
 

DeletedUser3435

Guest
Als je een beetje een degelijke job heb, maak je gewoon je eigen planning en leg je de druk gewoon elders bij je ondergeschikten wanneer je je FA murf wilt drukken. Die snappen echt wel dat ik een goede start wil maken op een online text-based game hoor. En anders zeg ik ze op. Doei!
Zo werkt het jammer genoeg niet in het management/kader van een bedrijf, dat maken ze kleine jongens wijs. Pas wanneer je een soort van dragende structuur onder je hebt na zoveel jaar kan dit wel. Dan moeten ze ook snappen dat het in jouw geval toch nutteloos is, aangezien je uiteindelijk de wereld toch niet wint.
 

DeletedUser67517

Guest
Zo werkt het jammer genoeg niet in het management/kader van een bedrijf, dat maken ze kleine jongens wijs. Pas wanneer je een soort van dragende structuur onder je hebt na zoveel jaar kan dit wel. Dan moeten ze ook snappen dat het in jouw geval toch nutteloos is, aangezien je uiteindelijk de wereld toch niet wint.

Leuke comeback. Maar zo werkt het dus wel.
 
Reactiescore
420
Ik ben zelfstandig landbouwer. Op die dag was ik aan het werken in mijn plantage en om de 2 rijen nam ik 2 min pauze omdat mijn werk zwaar was. Het kwam toevallig uit dat 2 rijen zo'n 15-20 min duurden dus dat was prima. Soms zit ik op mijn tractor en kan ik ook om de 15 min even klikken. Als je landbouw geen noemenswaardige job vindt dan hoor ik dat graag.
 

DeletedUser56134

Guest
Meer dorpen geplunderd maar minder gs dan gisteren, wilt de rest svp wat voor ons overlaten?
 
Bovenaan