Hoeveel Gefarmd?

Reactiescore
420
Jij wilt dus beweren dat diegene met een hoge farmrang andere mensen hun dorpen laten spiken en dan telkens voor de aanval aankomt die OS weg laten trekken en weer nieuwe sturen? Wat ben jij een ongelooflijke dombo als je dat zelf gelooft :redface:
 

DeletedUser74396

Guest
Jij wilt dus beweren dat diegene met een hoge farmrang andere mensen hun dorpen laten spiken en dan telkens voor de aanval aankomt die OS weg laten trekken en weer nieuwe sturen? Wat ben jij een ongelooflijke dombo als je dat zelf gelooft :redface:

Nee ik bedoel dit niet. En ik denk dat enkel een (hoe noem je het ook alweer? dombo?) dombo zoiets zou kunnen bedenken :eek:
Zeer toepasselijk inderdaad jouw benaming voor zo'n mensen ;)

Wat ik bedoel is dat ik over heel de map (meer dan af en toe) hetzelfde scenario zie: Spelers met zeer hoge ODA vlak naast spelers die evenveel farmen maar nog steeds geen enkele ODA hebben.
In de meeste gevallen liggen de spikers zelfs niet eens in de buurt aangezien er zelden hoge OD als OS is rondom spelers met hoge ODA.
Natuurlijk kan het toeval zijn, maar dan verbaast het me toch wel een pak dat sommige spelers zoveel 'geluk' hebben dat ze nog nooit op een spike zijn gelopen terwijl hun buur top20 ODA is.

Of gaat dombo farmox nu beweren dat dit komt omdat de spelers zonder ODA gewoon zieke skills hebben in helderziendheid?
 

DeletedUser53985

Guest
ik vraag me af hoeveel van die 'topfarmers' geen spikers hebben ingehuurd om hun gebieden te kunnen monopoliseren...

Mijn basistarief is 5 euro per uur. Verder vraag ik nog een bonus van 2 cent per klik en 0,075 cent per afgeleverd rood rapportje. Tevens krijgen mijn klanten een korting van 0,055 cent per rapportje waarbij er troepen van hen sneuvelen door mijn toedoen.
For business inquiries: Brian_ProfessionalSpikerTM@hotmail.com
Ik accepteer ook betaling in bitcoins.
 

DeletedUser62766

Guest
Als je met 1 lc farmt loop je gewoon dood op een spike zonder ODA te krijgen. Geen ODA is dus eerder teken van microfarmen dan van vals spel
 

DeletedUser74396

Guest
Als je met 1 lc farmt loop je gewoon dood op een spike zonder ODA te krijgen. Geen ODA is dus eerder teken van microfarmen dan van vals spel

Uit ervaring kan ik zeggen dat je ook met microfarmen (1lc) vaak toch een beetje ODA hebt. Klopt dus niet volledig ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Als je met 1 lc farmt loop je gewoon dood op een spike zonder ODA te krijgen. Geen ODA is dus eerder teken van microfarmen dan van vals spel
Wat een bull shit. Met 1 lc farmen kun je enorm veel oda mee scoren. Wil je daar geen oda mee pakken moeten de spikes bestaan uit, pak hem beet, 15 speer & zwaard ? Alles daaronder neem je in ieder geval 1 speer en 1 zwaard mee het graf in als je met één lc farmt. Ook ik vind het opmerkelijk dat sommige spelers continu op spikes lopen terwijl bepaalde 'top-farmers' hier geen last van hebben. Hoe slim je ook speelt, een beetje oda pak je toch wel als je buurt fanatiek gespiked wordt. Enige logische antwoord lijkt ook mij dat mensen anderen accounts hun buurt laten spiken. Dat zou de enige verklaarbare reden zijn waardoor sommige spelers geen oda pakken.

Dat verwoord ik wel een beetje verkeerd trouwens. Het kan ook zo zijn dat sommige spelers wat geluk hebben en in een buurt liggen waar 'toevallig' niet gespiked wordt en waar ook nog eens amper meefarmers zijn.
 

DeletedUser73382

Guest
Wat een bull shit. Met 1 lc farmen kun je enorm veel oda mee scoren. Wil je daar geen oda mee pakken moeten de spikes bestaan uit, pak hem beet, 15 speer & zwaard ? Alles daaronder neem je in ieder geval 1 speer en 1 zwaard mee het graf in als je met één lc farmt. Ook ik vind het opmerkelijk dat sommige spelers continu op spikes lopen terwijl bepaalde 'top-farmers' hier geen last van hebben. Hoe slim je ook speelt, een beetje oda pak je toch wel als je buurt fanatiek gespiked wordt. Enige logische antwoord lijkt ook mij dat mensen anderen accounts hun buurt laten spiken. Dat zou de enige verklaarbare reden zijn waardoor sommige spelers geen oda pakken.


Ik denk inderdaad dat hier een goed punt in zit. Zo ervaar ik erg veel last van spikes en merk ik dat andere spelers in de top 20 van farm amper tot geen last ervaren. Dit is dan ook te zien aan de top 15 OD, dankzij deze leuke functie 'OD als ondersteuning', deze spelers zijn vaak simpelweg te klein om mee te doen. Werken waarschijnlijk voor andere om simpelweg iemand zijn omgeving af te spiken. Thja, nu je niet meer kan abusen moet je natuurlijk creatief zijn.
 

DeletedUser75329

Guest
Als je met 1 lc farmt loop je gewoon dood op een spike zonder ODA te krijgen. Geen ODA is dus eerder teken van microfarmen dan van vals spel
c59bced4437e312386f9acdf01233952.png


:cool::cool:
 

DeletedUser66265

Guest
Kijk ook bijvoorbeeld naar een speler als als Caine. Een speler die zich in de top 5 der plunderaars vertoeft met een score van 60 k gs op een dag waar hij slechts 300 dorpen voor heeft geplunderd. Dit betekent een gemiddelde buit van 200 gs per aanval. Dit gemiddelde is in mijn opinie voor een start absurd hoog. Dat laat toch wel zien dat sommige beschikken over een extreem makkelijke buurt die ze mogelijk zelf hebben gecreëerd.
 

DeletedUser

Guest
Onze gemiddelde buit is volgens mij erg laag, maar we plunderen gewoon veel meer dorpen dan de rest.

Dat wij andere mensen zouden laten spiken is echt belachelijk, wij zijn veel te druk met farmen daarvoor :D En als andere mensen dit doen en toch geen rank1 farm behalen dan stel ik me vragen bij het niveau van deze wereld...
 

DeletedUser53985

Guest
BB'tje met muur misschien? Kan dat al zo vroeg?
Of er stond echt een hele hoop in.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik weet zeker dat orphan tsjiet.
 

DeletedUser74396

Guest
muren lvl 1 kunnen zeker. Zijn zelfs paar noobjes die enkel muur hebben gebouwd om vervolgens te herstarten om de buurt geen bb achter te laten.
Wel grappig dat wanneer we klagen over spikes, er spelers komen klagen dat ze troepen verliezen tegen een muur. Go find ur brain
 
Reactiescore
420
Alsof het iemand een ruk uitmaakt wat iemand anders farmt. Als zij beter farmen dan farmen ze beter he. Schandalig gewoon hoe er tegenwoordig wordt gespeculeerd uit jaloezie. Vroeger werd er nog veel meer opgehaald per dag. Alsof er personen zich bezig houden om alle goede farmers te spiken dan ben je gewoon zielig.
 

DeletedUser53985

Guest
Alsof het iemand een ruk uitmaakt wat iemand anders farmt. Als zij beter farmen dan farmen ze beter he. Schandalig gewoon hoe er tegenwoordig wordt gespeculeerd uit jaloezie. Vroeger werd er nog veel meer opgehaald per dag. Alsof er personen zich bezig houden om alle goede farmers te spiken dan ben je gewoon zielig.

Je bent gewoon noob, net als die nietszeggende co van je!
 
Bovenaan