Hoeveel gefarmd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser76211

Guest
Farmen is grondstoffen plunderen dus farmen is niet mogelijk ;)
 

DeletedUser76162

Guest
Vrij duidelijk toch... ''Farmen: Gedeactiveerd''. Wat begrijp je niet Hannes :p
 

Deleted User - 487834254

Guest
Vrij duidelijk toch... ''Farmen: Gedeactiveerd''. Wat begrijp je niet Hannes :p

Ja man
Maar die gasten zeggen : Ik heb 15K gefarmt.

Nouja eigenlijk heb je 0 gefarmt dan
Dus die award is gewoon voor de schijn :)
 

DeletedUser76211

Guest
Vrij duidelijk toch... ''Farmen: Gedeactiveerd''. Wat begrijp je niet Hannes :p

Ik heb een op een speed gespeeld die 'no haul' was maar daar kon je gewoon farmen, waardoor ik de speed won :D (was niet op de nederlandse server)
dus nu ben ik nooit meer zeker of het wel klopt wat er staat.
 

DeletedUser60278

Guest
Dat heel veel luie mensen ook starten en het spel gebaseerd is op skills niet op activiteit

Reken maar dat je het met alleen skills niet red. Voor classic heb je toch wel wat meer tijd nodig van normale werelden. Verder is dit toch zo'n uitspraak waar je oneindig over kan discussiëren.
 
Reactiescore
2.039
Ik heb een op een speed gespeeld die 'no haul' was maar daar kon je gewoon farmen, waardoor ik de speed won :D (was niet op de nederlandse server)
dus nu ben ik nooit meer zeker of het wel klopt wat er staat.

Laatste no haul (nlc4) hadden ze per ongeluk ook nog even farmen aanstaan in het begin.

Reken maar dat je het met alleen skills niet red. Voor classic heb je toch wel wat meer tijd nodig van normale werelden. Verder is dit toch zo'n uitspraak waar je oneindig over kan discussiëren.

Heb je er zoveel ervaring mee ja?
 
Reactiescore
30
Feit blijft dat actieve farmers op normale werelden een vrij groot voordeel kunnen behalen ten opzichte van betere spelers die minder farmen. Dat voordeel valt op een no-haul wereld onherroepelijk weg waardoor ze andere (moeilijkere/uitdagendere) middelen zullen moeten gebruiken. Groot voorstander hiervan, het maakt een spelwereld veel leuker wat mij betreft.
 

DeletedUser76162

Guest
Feit blijft dat actieve farmers op normale werelden een vrij groot voordeel kunnen behalen ten opzichte van betere spelers die minder farmen. Dat voordeel valt op een no-haul wereld onherroepelijk weg waardoor ze andere (moeilijkere/uitdagendere) middelen zullen moeten gebruiken. Groot voorstander hiervan, het maakt een spelwereld veel leuker wat mij betreft.

Bij dit alles ook nog eens agressiever. Wat moet je op een wereld waarbij je niet kunt farmen :confused: Enige optie die ik zie is je buurtjes bashen:cool:
 

DeletedUser76518

Guest
Zou idd toch wel een zeer grote faal zijn als je per ongeluk toch buit zou kunnen maken :D
 

DeletedUser20611

Guest
Eerste dagen van de classic vergeten de mods al eens de instellingen goed te zetten. Het kan maar een hint wezen voor jullie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan