hoeveel aanvallen

  • Topicstarter Howdoyoumeanownt?
  • Startdatum

DeletedUser14549

Guest
Moet je eerst wel echte clears gaan versturen:p en dan ben ik ook niet beroerd om verslagen van grote verliezen hier neer te zetten;)

Zit trouwens trouwens nog te wachten op aanvallen van de grote stacker Christa :D

Of wordt zij pas ingezet als geheim wapen wanneer het grote meesterplan van S? in werking treedt:rolleyes:



Ik ben niet zo gemeen om ze te begraven, stuur ze op een welverdiende vakantie :)

jah naar mijn dorpen destijds :eek:
9/10 nooit teruggekeerd :p
 

DeletedUser14549

Guest
en wtf,
je noemt mij een stacker maar je laat zelf al je dorpjes tegen S? stacken met +30K speer zwaard boog :eek: :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
slim om dat te zeggen :rolleyes:

nu is dus overduidelijk dat andere JFF spelers minder OS tot hun beschikking hebben.

degenen die in de buurt liggen van JFF spelers zullen hiervan wel kunnen profiteren ^^


Ik zou zeggen doe je best en probeer het, misschien kunnen jullie daar wel dorpen pakken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
en wtf,
je noemt mij een stacker maar je laat zelf al je dorpjes tegen S? stacken met +30K speer zwaard boog :eek: :rolleyes:

Je doet net of het fout is om een goede stacker te zijn :confused::confused:

Je voelt je als snel aangevallen he ;)
 

DeletedUser

Guest
nee maar sommigen hier vinden dat je meer moet snipen ;d


Snipen heeft alleen maar zin als er edeltreinen worden verstuurd, en er is geen enkele tot nu toe onderweg naar mij, dus waarom zou ik moeten snipen :confused:
 

DeletedUser14549

Guest
Snipen heeft alleen maar zin als er edeltreinen worden verstuurd, en er is geen enkele tot nu toe onderweg naar mij, dus waarom zou ik moeten snipen :confused:

als je wordt aangeballen bedoel ik eah xp
niet over jouw specifiek :p
 

DeletedUser

Guest
Lmao ik ga het allemaal niet lezen maar dit slaat alles:eek:

Snipen heeft alleen maar zin als er edeltreinen worden verstuurd, en er is geen enkele tot nu toe onderweg naar mij, dus waarom zou ik moeten snipen :confused:

Jouw tijd komt nog lol.

Heb het nu wel allemaal gelezen en mike, stel je voor dat het inderdaad allemaal fakes zijn, dan hebben jullie hard gefaald :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb het nu wel allemaal gelezen en mike, stel je voor dat het inderdaad allemaal fakes zijn, dan hebben jullie hard gefaald :p

En waarom zouden we dan hard gefaald hebben al het allemaal fake's zijn :confused:

Lijkt mij van niet door jullie heb ik bevestiging gekregen dat we als stam goed kunnen samenwerken wanneer 1 van de leden massaal word aangevallen. :p Zie dan de toekomst rooskleurig, voor als jullie daadwerkelijk een massa willen uitvoeren op 1 van onze spelers, maar dit lijkt mij niet. Zal wel bij fakeaanvallen blijven:rolleyes:
 

DeletedUser14549

Guest
En waarom zouden we dan hard gefaald hebben al het allemaal fake's zijn :confused:

Lijkt mij van niet door jullie heb ik bevestiging gekregen dat we als stam goed kunnen samenwerken wanneer 1 van de leden massaal word aangevallen. :p Zie dan de toekomst rooskleurig, voor als jullie daadwerkelijk een massa willen uitvoeren op 1 van onze spelers, maar dit lijkt mij niet. Zal wel bij fakeaanvallen blijven:rolleyes:

waarschijnlijk wel :)
 

DeletedUser

Guest
Mike, je doet echt een beetje te overdreven :eek: Het mocht dan wel een fake aanval mogen zijn, maar zodra S? echt op je los gaat ben je meteen weg ;) En waarom zou een fake massa-aanval eigenlijk moeten falen? :confused: Je was toch even afgeleid ;)
 

DeletedUser

Guest
Mike, je doet echt een beetje te overdreven :eek: Het mocht dan wel een fake aanval mogen zijn, maar zodra S? echt op je los gaat ben je meteen weg ;) En waarom zou een fake massa-aanval eigenlijk moeten falen? :confused: Je was toch even afgeleid ;)

Dit heb ik niet gezegd reageerde alleen op een opmerking van Mr. Grizzly.(lees hieronder). Fakeaanvallen kunnen heel nuttig zijn :D

Lmao
Heb het nu wel allemaal gelezen en mike, stel je voor dat het inderdaad allemaal fakes zijn, dan hebben jullie hard gefaald :p
 
Bovenaan