Hoe zit het nu met Thomas?

Reactiescore
1.380
Wie helpt mij de logica te vinden:

Thomas zoekt contact op met de tegenpartij nadat hij gedwongen wordt om op intern te gaan/als mb verder te spelen (zolang er geen bewijs is dat hij effectief inspraak had, kan je hier wel van uitgaan aangezien het anders wel heel drastisch zou zijn om direct naar de tegenpartij te lopen). -> wordt door alliantie afgeschilderd als grootste stab ooit waardoor alles wat ze doen gerechtvaardigd is

Hierna wordt Thomas (btw lid met hoogste ods) dus gekicked zonder enige vorm van NAP en direct aangevallen -> heel fair en netjes spel en zeker geen stab

Ongeacht of Thomas nu gestabt heeft of niet blijft die actie van de alliantie in mijn ogen heel smerig en dus een stab. Geef dan gewoon een korte nap en werk hem erna lekker weg. Zou gewoon gezien worden als een faire en begrijpelijke manier om met deze situatie om te gaan met uiteindelijk hetzelfde resultaat.

Gast ben jij nou echt zo dom?
Wij hebben een voorstel erin gegooid hoe wij het graag zien. Hier kon gewoon op gereageerd worden. Dit hebben enkelen gedaan die er niet mee eens waren. Daar zijn wij netjes in gesprek gegaan en gevraagd hoe hun het zagen en zo nodig het plan aangepast.

Hier heeft onze vriend Thomas totaal niks kenbaar gemaakt of hij er mee eens was of niet. In plaats daarvan is hij regelrecht naar jullie gegaan en alles doorverteld en gegeven.

Vertel mij eens wat wij de Alliantie zogenaamd verkeerd gedaan heeft. Niemand hoefde op intern te gaan in deze kwestie.
 
Reactiescore
344
Wees gewoon gelukkig met wie je bent of wat je kunt zijn. En wees niet de persoon die je wilt zijn. Want velen vallen door de mand hier.
 
Reactiescore
5.599
Klopt, Melvin doe niet alsof je geen dikke snor hebt, ben er gelukkig mee.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wees gewoon gelukkig met wie je bent of wat je kunt zijn. En wees niet de persoon die je wilt zijn. Want velen vallen door de mand hier.
is dat de boodschap dat je leerlingen meegeeft, lachen met rekkenvullers
 
Reactiescore
344
Nee boodschappen reken ik af bij de kassa. Waar heb ik vakkenvullers dan nog voor nodig ?
 
Reactiescore
2.062
Vieze stab van tom
 
Reactiescore
1.918
en ik ben een vegetarier
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Alliejantie zag mooie kans om na maandenlang droog te staan eindelijk wat gratis dorpjes te pakken

Ik gun het ze!!1
 
Reactiescore
736
Reactiescore
903
Reactiescore
1.228
Reactiescore
100
Gast ben jij nou echt zo dom?
Wij hebben een voorstel erin gegooid hoe wij het graag zien. Hier kon gewoon op gereageerd worden. Dit hebben enkelen gedaan die er niet mee eens waren. Daar zijn wij netjes in gesprek gegaan en gevraagd hoe hun het zagen en zo nodig het plan aangepast.

Hier heeft onze vriend Thomas totaal niks kenbaar gemaakt of hij er mee eens was of niet. In plaats daarvan is hij regelrecht naar jullie gegaan en alles doorverteld en gegeven.

Vertel mij eens wat wij de Alliantie zogenaamd verkeerd gedaan heeft. Niemand hoefde op intern te gaan in deze kwestie.

Vrij ironisch om mij dom te noemen om dan zelf een vraag te stellen als reactie op mijn post waarvan het antwoord letterlijk in mijn post staat.

Maar goed, laten we deze op de man discussie achterwege laten. Denk immers niet dat het zeer zinvol is voor jou om daar veel moeite in te steken na alle intelligente woorden die ik al van jou gelezen heb.

Wat de alliantie fout gedaan heeft, is (zoals ik dus ook al in mijn vorige post zei) dat ze Thomas gestabt hebben. Laten we ervan uitgaan dat Thomas echt gestabt heeft (waar ik nog altijd niet van overtuigd ben), heeft dit dan het recht om hem zelf keihard te stabben? Wat mij betreft niet en al zeker niet in deze situatie. Thomas heeft letterlijk gewoon zijn opties bekeken omdat hij het gevoel had voor een voldongen feit geplaatst te zijn door de alliantie. Waarschijnlijk zullen er wel andere situaties zijn waarbij een stab richting de initiële stabber te verantwoorden is, maar in deze niet naar mijn gevoel. Zeker niet als de uitkomst exact hetzelfde zou geweest zijn als je dit had opgelost zonder stab. Als Thomas nu op dezelfde manier als de alliantie zou reageren door een stab met een stab te beantwoorden (en bvb WEL gevoelige info delen met Cult). Dan zou het dus volgens jullie geen stab zijn aangezien jullie hem oorspronkelijk gestabt hebben?

Indien je het nog altijd niet begrepen zou hebben: wat heeft alliantie fout gedaan? -> Thomas gestabt terwijl dat totaal niet nodig was.
 
Bovenaan