Hoe zit het nu met Thomas?

Reactiescore
241
Dit kan je natuurlijk rechtstreeks bij de leiding opvragen en niet zo op het AF lijkt me.
Maar dat heeft geen zin meer want cult heeft besloten niets te doen en dat is hun groot recht.

Daarmee is dus de vraag om verder bewijs totaal niet relevant meer.

En is het ook totaal niet relevant om een speler op het AF een stabber te noemen zonder te laten weten wat er voorafgaand gebeurd is. Want dan kunnen we ook evengoed de stam Blaze als stabbers afschilderen.
 
Reactiescore
55
Je weet in welke context dat gezegt werd door mij?
 
Reactiescore
55
Klopt.
Dat is benoemen van een feit. Dit is ook door meerdere cult spelers ook zo al gezegt.

Maat laten we deze kansloze discussie stoppen en als je een passende rede hebt om bewijs op te vragen weet ik zeker dat onze stamleiding hier gehoor aan zal geven.
 
Reactiescore
903
Dit kan je natuurlijk rechtstreeks bij de leiding opvragen en niet zo op het AF lijkt me.
Maar dat heeft geen zin meer want cult heeft besloten niets te doen en dat is hun groot recht.

Daarmee is dus de vraag om verder bewijs totaal niet relevant meer.

Ken iig je facts voor je iets post, Robert heeft al lang die pm in z’n inbox. Nu is het alleen balen voor ze dat ze ons niet gewoon geloven met wat er gecommuniceerd word naar ze en doen ze achterdochtig. En komen ze er nu weer achter dat het gewoon klopt met wat er gezegd word!

Maar zoals anderen zeggen, nu zijn wij een derde partij. Dat zijn wij ook op moment van ontvangst van een pm, maar dan moet er van alles uit de kast gehaald worden? Er is tot heden nog steeds geen statement of bewijs gekomen hoe het daadwerkelijk is gelopen
 
Reactiescore
104
Wie helpt mij de logica te vinden:

Thomas zoekt contact op met de tegenpartij nadat hij gedwongen wordt om op intern te gaan/als mb verder te spelen (zolang er geen bewijs is dat hij effectief inspraak had, kan je hier wel van uitgaan aangezien het anders wel heel drastisch zou zijn om direct naar de tegenpartij te lopen). -> wordt door alliantie afgeschilderd als grootste stab ooit waardoor alles wat ze doen gerechtvaardigd is

Hierna wordt Thomas (btw lid met hoogste ods) dus gekicked zonder enige vorm van NAP en direct aangevallen -> heel fair en netjes spel en zeker geen stab

Ongeacht of Thomas nu gestabt heeft of niet blijft die actie van de alliantie in mijn ogen heel smerig en dus een stab. Geef dan gewoon een korte nap en werk hem erna lekker weg. Zou gewoon gezien worden als een faire en begrijpelijke manier om met deze situatie om te gaan met uiteindelijk hetzelfde resultaat.
 
Reactiescore
300
is er een tldr van afgelopen 7 pagina's?

Alliantie heeft geen ruimte voor deel cluster Thomas, Thomas en alliantie worden het niet eens, Thomas voelt zich gedwongen om 100 dorpen in te leveren en besluit naar Cult te gaan met alle info. Cult geeft dit door aan de Alliantie. Alliantie beschouwd dit als stab en kickt en edelt hem gelijk. Wat je nu ziet zijn de brokstukken van dit spektakel waarbij iedereen die denkt precies te weten hoe dit gegaan is graag zijn mening geeft
 
Reactiescore
1.365
Wie helpt mij de logica te vinden:

Thomas zoekt contact op met de tegenpartij nadat hij gedwongen wordt om op intern te gaan/als mb verder te spelen (zolang er geen bewijs is dat hij effectief inspraak had, kan je hier wel van uitgaan aangezien het anders wel heel drastisch zou zijn om direct naar de tegenpartij te lopen). -> wordt door alliantie afgeschilderd als grootste stab ooit waardoor alles wat ze doen gerechtvaardigd is

Hierna wordt Thomas (btw lid met hoogste ods) dus gekicked zonder enige vorm van NAP en direct aangevallen -> heel fair en netjes spel en zeker geen stab

Ongeacht of Thomas nu gestabt heeft of niet blijft die actie van de alliantie in mijn ogen heel smerig en dus een stab. Geef dan gewoon een korte nap en werk hem erna lekker weg. Zou gewoon gezien worden als een faire en begrijpelijke manier om met deze situatie om te gaan met uiteindelijk hetzelfde resultaat.
Je vergeet 1 ding.
Die dude heeft letterlijk de hele wereld 0 gezegd in de discord en was dus nergens actief bij.
Kan zo'n dude misschien wel een hoge ods hebben en het geluk gehad hebben dat er precies op zijn stacks gelopen is.. (vindt ods altijd zo'n foute indicator ervan) Als het contact gewoon (...) is en dan in 1x als t zijn acc aangaat dan zo kinderachtig gaat doen en een flexje 2.0 uit gaat halen.. Vind ik zijn eigen fout imo.
En nogmaals: cult kan er 0 aan doen, alleen respect tonen en gewoon intern laten oplossen ipv hier dom lopen te janken..
Maarja, dat zijn gewoon die janknoobs die 0 te melden hebben ofc :p.
En idd wat daantje boven zegt :)
 
Reactiescore
864
Ik speel op thomas en ben gestabt, echt kut leider die Tom van liketoms ofzo.. cringeeee
 

DeletedUser84257

Guest
Amai, imagine iemand shamen omdat hij als bijbaantje vakkenvuller was :redface:
Niveau aubkes
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
respect voor de vakkenvullerkes
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bovenaan