Hoe zit het nu met Thomas?

Reactiescore
417
Imo Jordi heeft de situatie vanuit ons oogpunt vrij goed weergegeven. Goed werk broeder! We kunnen allemaal gaan discussiëren wat wel en niet netjes of gepast is. Feit blijft dat ieder er anders over denkt en dat wij als cult zijnde hier vrij weinig invloed op hebben.

Waar ik vooral geïnteresseerd ben is waarom wij een stemming moeten doen voor een nap als wij hier door sommigen afgeschetst worden als een stel kanslozen en niets nutten? Je vraagt letterlijk om een gunst vanaf onze zijde en tegelijkertijd loop je diezelfde mensen neer te sabelen....
 
Reactiescore
1.380
Imo Jordi heeft de situatie vanuit ons oogpunt vrij goed weergegeven. Goed werk broeder! We kunnen allemaal gaan discussiëren wat wel en niet netjes of gepast is. Feit blijft dat ieder er anders over denkt en dat wij als cult zijnde hier vrij weinig invloed op hebben.

Waar ik vooral geïnteresseerd ben is waarom wij een stemming moeten doen voor een nap als wij hier door sommigen afgeschetst worden als een stel kanslozen en niets nutten? Je vraagt letterlijk om een gunst vanaf onze zijde en tegelijkertijd loop je diezelfde mensen neer te sabelen....

Niemand ziet jullie als nietsnutten, enige waar ik een hekel aan heb is dat alles door jullie verdraait wordt en dan vaak in jullie voordeel.
Maar wordt mijn vraag nog steeds niet beantwoord
 
Reactiescore
417
Niemand ziet jullie als nietsnutten, enige waar ik een hekel aan heb is dat alles door jullie verdraait wordt en dan vaak in jullie voordeel.
Maar wordt mijn vraag nog steeds niet beantwoord
Ik denk dat @Conceived by Communism de situatie vrij goed beschreef en snap niet dat men daar zo'n negatieve twist aan geeft. Maar ik laat dat voor wat het is, ieder zijn mening. Geen idee of alles wordt verdraaid in ons voordeel, zou best van de buitenkant zo kunnen lijken en tuurlijk ga je uit van je eigen perspectief als er een conflict ontstaat. Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken maar mochten er geschillen zijn die mij aangaan loop ik niet weg om erover te praten (neemt niet weg dat ik GEEN leiding ben, voor die shizzle verwijs ik je door naar mijn vrolijke vrienden). Ik had je vraag niet gezien, ik gaf meer een algemene reactie. Zelf weet ik het antwoord op je vraag niet, maar ik kan het even dieper bestuderen.
 
Reactiescore
241
Nogmaals als er iemand uit de stam of een stam moet wil niet zeggen dat hij weg moet. Dan kan je prima blijven liggen en mee gooien alleen geen front wat hij toch al niet had.

Hoe kan het dat Thomas het wist over een NAP en hoe kan het zijn dat hij eerder wist dat die er niet kwam dan ons? Geef daar eens antwoord op voor je hier bijdehand begint te doen.

Wat is dan het praktisch nut om toch met 2 stammen door te gaan ipv met 3? Ze moeten leaven uit de stam maar toch zo braaf zijn om dorpen af te staan, nog mee te gooien met aanvallen etc. Aan welke zot krijg je dit verkocht?
Om edelspammen tegen te gaan zeg je dan? Je laat wel een account van bv 350 dorpen reduceren naar 150 en vervolgens mag hij met de 200 edels die vrijkomen wel gaan gooien? :redface:

Dat van de NAP info daar weet ik geen drol van. Al is het wel voor de hand liggend dat wij geen nap gaan geven omdat jullie de zaakjes niet op orde hebben toch? Sta in voor je eigen acties en kuis die puinhoop eens op.
 
Reactiescore
1.139
Ben nu toch eigenlijk wel benieuwd wat er richting thomas gecommuniceerd is.
Als dat is gedeeld kan worden hier dan kunnen we als buitenstaanders ook beetje een beeld krijgen of hij veelte snel naar cult toe gestapt is of dat het eigenlijk wel een logische reactie was.
Logisch wil niet perse zeggen dat het goed was maar kan me voorstellen dat er een pm uit gegaan is die misschien wat te absoluut over kwam waarnaar thomas zijn conclusies getrokken heeft.

Persoonlijk komt het op mij nu namelijk over dat Ja thomas niet naar cult had moeten stappen maar dat de alliantie er wel heel snel boven op gesprokken is van ha mooi dan hebben we een excuse om hem weg te spelen probleem opgelost.
persoonlijk zou ik gewoon naar thomas toegestapt zijn met hey we krijgen dit door van cult volgensmij heb je het verkeerd begrepen het zit zo en zo en zo.
Als hij daarna nog zegt van F*ck jullie prima knal je hem weg.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
Nogmaals jullie leggen allemaal mb's aan het front dus please verdraai de boel niet de hele tijd.
Daarbij wil ik het liefst naar 1 stam, maar dat is gewoon niet meer mogelijk. Dat wij naar minder stammen willen is toch geheel logisch. Heeft meerdere voordelen voor ons en minder edelspam voor jullie uiteindelijk. Dan zijn wij niet veel groter dan jullie zijn met al jullie mb's die voornamelijk door jullie zelf bespeeld worden zij het niet onder vv dan door floaters. Tel alle punten maar eens op dan valt jullie achterstand wel mee. Misschien zelfs wel groter. Dus daarom willen wij de stammen verminderen en groter maken zodat het ook meer defbaar wordt wat iedereen kan zien.

Dan komen we nog steeds bij mijn vraag.
Hoe kan het dat Thomas een backstabber die nauwelijks moest inleveren en dit nog een idee was waarbij niemand gezegd heeft dat het moest omdat we eerst een ok wouden hebben van iedereen. Dat hij al wist dat wij een nap wouden en dat hij al eerder wist dan ons dat die er niet zou komen.

Leg mij die eens uit.
 
Reactiescore
2.433
Niemand ziet jullie als nietsnutten, enige waar ik een hekel aan heb is dat alles door jullie verdraait wordt en dan vaak in jullie voordeel.
Maar wordt mijn vraag nog steeds niet beantwoord
Is dat niet de bedoeling van P&P:redface::redface:
 
Reactiescore
1.752
Hoe durft Cult te doen wat een normaal denkend persoon zou doen en zomaar de wereldafspraken te volgen, het is een schande.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Het AF wordt nog serieuzer genomen dan Lana Rhoades deze dagen, wat een wederopstanding. Duckje wrijft in zijn flippers en hoopt dat er na Thomaske nog velen vallen. Leve de Alliantie <3
 
Reactiescore
1.367
Het AF wordt nog serieuzer genomen dan Lana Rhoades deze dagen, wat een wederopstanding. Duckje wrijft in zijn flippers en hoopt dat er na Thomaske nog velen vallen. Leve de Alliantie <3

Duckje betaalt er gewoon voor, "Voor iedere stab krijgt de hele stam 500pp/pp, de laatste die over is krijgt 5k!"
 
Reactiescore
241
Hoe kan het dat Thomas een backstabber die nauwelijks moest inleveren en dit nog een idee was waarbij niemand gezegd heeft dat het moest omdat we eerst een ok wouden hebben van iedereen.

Even analyseren:

'een backstabber die nauwelijks moest inleveren'
en
'niemand gezegd heeft dat het moest'

...
 
Reactiescore
1.363
Reetlikkende janknoobs reunite!! Donders wat n gejank hiero.
 
Reactiescore
383
Jammer dat Cult niet de ballen heeft om simpel antwoord te geven

Thomas had oorspronkelijk met het verkeerde account contact gezocht. Die is vervolgens doorgestuurd naar het desbetreffende account zodat de leiding er mee bezig kon. Echter is het oorspronkelijke account gewoon casual door blijven praten. Blijkbaar is daarin benoemd dat er geen nap kwam omdat de stemming 0 voor en 30 tegen was. Deze stemming was echter nog niet gesloten en dus nog niet gecommuniceerd naar de alliantie maar wel overduidelijk.

Duidelijk zo? En nu graag capabele zinsopbouw Martijn.
 
Reactiescore
1.139
Dan komen we nog steeds bij mijn vraag.
Hoe kan het dat Thomas een backstabber die nauwelijks moest inleveren en dit nog een idee was waarbij niemand gezegd heeft dat het moest omdat we eerst een ok wouden hebben van iedereen. Dat hij al wist dat wij een nap wouden en dat hij al eerder wist dan ons dat die er niet zou komen.

Een glazen bol neem ik aan hoe anders.
Maakt het uit dan hoe die dat weet?
Cult mag dat toch gewoon zeggen staat ook overal op discord enzo dus echt een geheim is het niet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Bovenaan