Hoe zie je eruit?

DeletedUser81202

Guest
Lekker man; speel je ook nog TW? Ik ben niet van plan het terug op te pakken maar ik zag op Skype (waar ik nooit meer kijk) dat ik gevraagd werd voor WvW en dacht: "Let's see who's still around".

Zie nog wel aardig wat bekendjes, lachen man. Wat doe jij nu zoal?

Lekker man; speel je ook nog TW? Ik ben niet van plan het terug op te pakken maar ik zag op Skype (waar ik nooit meer kijk) dat ik gevraagd werd voor WvW en dacht: "Let's see who's still around".

Niet actief. Gister is een account gebant waar ik soms op speelde door onze lieve beccie. Maar heb der totaal geen zin meer in.

Ik doe nu vooral genieten van het weer en werk nu fulltime :) . Jij dan ?

famdecibel

Teamleden
Game Mod

Wvw is helaas dood

dit forum is dood omdat jullie moderators het hier volledig vergalt hebben. Wat wil je ook als je sociaal vervreemde disfunctionele individuen aanstelt om een forum te modereren. Een van de meest close forumcommunities van de BeNeLux de grond ingeboord met wanbeleid , asociaal gedrag en heiliger-dan-de-paus attitude. Grote pluim op je CV.

dit forum is dood omdat jullie moderators het hier volledig vergalt hebben. Wat wil je ook als je sociaal vervreemde disfunctionele individuen aanstelt om een forum te modereren. Een van de meest close forumcommunities van de BeNeLux de grond ingeboord met wanbeleid , asociaal gedrag en heiliger-dan-de-paus attitude. Grote pluim op je CV.
Zeg het ze dikzak.

DeletedUser1435

Guest
hoorde dat wlobbe 90 kilo weegt weet niet zeker of dit waar is maar ik vermoed van wel want hij ontkent het

DeletedUser81202

Guest
Niet actief. Gister is een account gebant waar ik soms op speelde door onze lieve beccie. Maar heb der totaal geen zin meer in.

Ik doe nu vooral genieten van het weer en werk nu fulltime :) . Jij dan ?
Oei, maar je speelde dus nog wel :O. Na al die jaren man, mooi hoor. Ik speel niet meer nee, ook niet van plan, maar ik vind het wel leuk om ff langs te wippen bij het A/VF! Ik had het wachtwoord van mijn account niet meer maar hij is verwijderd dus kon ik een nieuwe aan maken met mijn eigen naam. Wilde al eerder eens langs komen maar dat ging toen dus niet; WIL WEL MIJN AUTHENTIEKE ROBORO NAAM HEBBEN NATUURLIJK.

Wvw is helaas dood
Het is lastig soms hoor, om te kunnen identificeren of het mannetje aan de andere kant van het scherm spoort of niet. Jammer van WvW, zou ik nog wel eens willen doen namelijk ^^.

hoorde dat wlobbe 90 kilo weegt weet niet zeker of dit waar is maar ik vermoed van wel want hij ontkent het
1.67:
A) Lang
B) Breed
of C) Beiden

?