Hoe zie je eruit?

Kaneel

Guest
Ik ben nieuwsgierig en wil weten hoe jullie eruit zien :D

Wie is moedig genoeg om zijn foto te posten? :cool:

/me wil fotos zien *g*

Laatst bewerkt door een moderator:

MasterFire

Guest
Zal ik dan maar beginnen? (Toen ik dit schreef was ik nog de eerste die zijn foto's zou gaan posten XD)

Kijk deze af en je zult me 2 keer zien (één keer in het begin en verderop nog een keer)

En hier kan je me horen/zien

de schaduw in de auto (niet achter het stuur natuurlijk).

links achter de mouwloze gast (en rechts naast de mouwloze gast; Marco, de eigenaar van Motorsaloon Amersfoort).

zie je me?

Oranje shirt; 0:50...

0:56

Zo, nu mag je toch wel verwachten dat er meer mensen gaan posten?

pl0x

Guest
Ach, ok :p
Niks meer te verliezen na derrek de topic afkraker.
(van 2 jaar geleden met me ex :p )

MikoB

Guest
Woo wat posten er opeens veel meisjes:p
Ik zal dadelijk ff zo een lelijke foto van mij zoeken.

FF een waarschuwing vooraf je hebt een sterke maag nodig^^

Duckje

Teamleden
Community Manager
nou dacht ik toch, laat ik mijn foto met mijn vriendin eens plaatsen.

nou pech voor jullie nu :p

ik heb net de overduidelijke 'fake's gedelete. Van animal vermoed ik ook dat die foto fake is maargoed.

Omdat mensen niet de moeite doen om hun 'echte' foto te plaatsen post ik mijn foto ook niet :p

ps: radiation: Yuck streepjespak :(

Serf

Guest
nou dacht ik toch, laat ik mijn foto met mijn vriendin eens plaatsen.

nou pech voor jullie nu :p

ik heb net de overduidelijke 'fake's gedelete. Van animal vermoed ik ook dat die foto fake is maargoed.

Omdat mensen niet de moeite doen om hun 'echte' foto te plaatsen post ik mijn foto ook niet :p

ps: radiation: Yuck streepjespak :(
Gelukkig heeft deze jongen het privilege wel in het bezit te zijn van deze foto. Als u daarvoor in aanmerking wilt komen zijn eenmalige donaties genoeg. Ik ben bereikbaar per IGM op w1. Gelieve 100k each als blijk van waardering te sturen. Bij ontvangst wordt de transactie voltooid.

(Voor de halfzachte spelers onder ons, w2 en w3 kan ook, moet je wel eerst mijn nick uitvogelen.)

DeletedUser2772

Guest
MyFoto

Opdat Duckje ok zijn foto zou posten :)p ) zet ik hier de mijne.
't Is een van februari, toen we met de hele 1ste jaars naar Durbuy gingen. (Dat was pas een tijd...) en ja, ik ben rood, dat hoorde bij dat weidespel dat we daar deden. Ik zat toen (jawel:rolleyes: ) in het RODE team...

PS: MikoB: geen commentaar svp :)p )

Laatst bewerkt door een moderator: