Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

DeletedUser77130

Guest
Dit was mijn "handel en wandel" toen het erom ging :http://nl.twstats.com/nl45/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=487827993 & https://gyazo.com/71b43cf12cd460a2bd3c391c45ac8b7c

Enja die "ene keer profijt" was 500 dorpen en 5 gebroken accounts met gigantische CF gaten.
Is wat anders dan 45 dorpen voor hora & geen jumper in het hora gebied (rhyperior hoort niet bij hora, geen idee waar hij bij hoorde eigenlijk :p hij pmde me af en toe om te zeggen dat ik lekker bezig was op OW).
De log in fouten zijn onze fouten niet, als je niet eens even een supportje indient dat je verkeerd gelogd bent dan kan je de ander niet de fout geven.
Welke andere klappen hebben jullie gehad? De slechte spelers in het oosten? Wat verwacht je als je de halve wereld rekruut...

"Fair and square" Waarom deed je dan geen eerlijke oorlog wat er kon komen na de bs bans :x

Ik baal persoonlijk best wel flink dat Obadiah geraakt werd, gezien die zich binnen en buiten Hora hard ingezet heeft de wereld actief te houden toen o.w. op klappen stond. De rest: Eigen schuld, dikke vette puist op je achterwerk. Doet even zeer er op te zitten, maar trekt na een grondige reiniging vanzelf weg. ;)
 
Reactiescore
3.457
Eigen schuld, dikke vette puist op je achterwerk. Doet even zeer er op te zitten, maar trekt na een grondige reiniging vanzelf weg.

Oeh salty :O jullie reageren alleen zo fel omdat jullie ons nu al missen,geef maar toe (wait)
 

DeletedUser77130

Guest
Oeh salty :O jullie reageren alleen zo fel omdat jullie ons nu al missen,geef maar toe (wait)

Het trekt al weg. :p

Ik zie nu wel allemaal gare stammen van bijna 10mio in de RIM onstaan, dus het kan nog raar gaan lopen.
 

DeletedUser27722

Guest
Een Reckless die aangaf niet te gaan verdedigen ? Lol, intern account die wij niet aan mochten vallen door de nap ^^


Inderdaad Blablabla Axel!

Behalve dat ja, alsof reckless de enige in de buurt was en jullie de enigen zijn die konden edelen?
En dan zeg je toch gewoon de nap op? Zo moeilijk was dat niet, ofwel? :eek:
 

DeletedUser44067

Guest
Leuk om geschiedenis van een deel van w45 te lezen. En dank je voor het noemen van -DR-/Bibber. Het scheelde niks of de samenvoeging van DR met Error en OW was er niet van gekomen. Pas in een tweede onderhandelingsronde werden echt de knopen doorgehakt. Het was voor DR nog vroeg en we waren zelf aan het bekijken wie van de spelers (met name de niet-w40-bibberaars) voldoende kwaliteit had. DEVO probeerde DR ook al via skypechats te beïnvloeden maar helaas voor hun was er iets te veel ervaring op politiek gebied aanwezig bij ons. :rolleyes:

MILF moet nog 24% in handen krijgen voor ze het overwinningspercentage van 70% hebben. Best veel. Aan de andere kant ziet de tegenstand er zwakjes uit met stammen die hooguit 6,2% hebben en voor zover ik weet ook niet echt een samenwerking met elkaar hebben. Het lijkt mij dat na de 70% gehaald te hebben verveling de grootste uitdaging wordt: nog 90 dagen wachten. In dat geval zou ik zeggen: ga voor 100% in de resterende tijd :D

Zoals Donstef reageerde zal MILF niet al barbies pakkend de 70% willen halen. Bovendien is het effectiever om tegenstanders op delete te krijgen. :cool:
 

DeletedUser76902

Guest
Zoals Donstef reageerde zal MILF niet al barbies pakkend de 70% willen halen. Bovendien is het effectiever om tegenstanders op delete te krijgen. :cool:

Die kleine stammen zijn niet zo makkelijk om weg te krijgen hoor, ze houden van def dorpen en edelen barbaren dorpen, is zeer leuk als je moraal tegen hebt ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Anders oefenen jullie alvast op TeamNuts, die heeft vgm nogsteeds niet door dat ik maar 1x per dag ff hoef te loggen om te recappen en zijn aanvallen zijn onschadelijk rofl.
 

DeletedUser27722

Guest
Anders oefenen jullie alvast op TeamNuts, die heeft vgm nogsteeds niet door dat ik maar 1x per dag ff hoef te loggen om te recappen en zijn aanvallen zijn onschadelijk rofl.

Leer toch eens met waardigheid verliezen, ipv hier iedereen voor noob te gaan noemen etc..
Wees eens niet zo kinderachtig, Melvin. ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Leer toch eens met waardigheid verliezen, ipv hier iedereen voor noob te gaan noemen etc..
Wees eens niet zo kinderachtig, Melvin. ;)
Hoe kan je nou verwachten dat iemand met waardigheid gaat verliezen terwijl je zelf niet met waardigheid wint?
 

DeletedUser77280

Guest
Ex Azemmel in je naam zetten maar wel toegeven dat je 1 keer per dag TeamNuts recapt wat ook amper gebeurd:eek::confused:;)

omg deze smileys zijn awesome :p
 

DeletedUser76203

Guest
Over de strijd tussen Season en O.W. ontbreekt nog wel het een en ander in de beginpost.
-De banwave die 2 spelers van Season raakte en waardoor ook 2 accounts die onder vv stonden van 1 van de gebande spelers een paar uur niet gedodged kon worden. Dit alles middenin de aanval.
-Het katagebruik van O.W., het is stom geweest van toenmalig Season om nooit te vragen voor mogelijkheden omtrent een kata-nap. Bij de massa van O.W. gebruikten o.a. JuggRNaut, Beekbergen en Hamtaro in hun clears 200-500 kata's gericht op boerderij en smederij. 1e wave werd toen redelijk goed overleefd maar daarna werd het toch erg lastig deffen met allemaal kapot gekata'de dorpen.

Verder heb ik weinig aan te vullen. Heb de rest van W45 niet echt gevolgd.

Mvg
 

DeletedUser73272

Guest
Mooie post complimenten hiervoor. En inderdaad jammer hoe het met Shithappens is gegaan :(

Ik wil nog wel even kwijt dat ik een toptijd heb gehad toen ik nog tijd had voor TW op het account shithappens. Dank daarvoor groot aan de ERROR en OW leden :)
 
Bovenaan