Hoe sterk Phalanx kan spelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je kan ook voor je plezier spelen en het gewoon goed organiseren? Zo hoef je achteraf niet met de vinger te wijzen naar iemand die hier door je eigen falen van profiteert. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als het beleid van =OU= beter in elkaar zat.

En het gaat niet om 1 speler op sr smurfus. Uit een gesprek met calamus heb ik kunnen afleiden dat er redelijk wat mensen toegang hebben tot het account sr smurfus. Minimum 3 spelers alvast. Ik zou eerst eens bij deze spelers ten rade gaan :)
Bovendien insinueert dit dat wij niet voor ons plezier spelen.. Is de enige reden waarom ik het doe. 1e op tribalwars is niet iets om op je CV te zetten helaas:eek:
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook voor je plezier spelen en het gewoon goed organiseren? Zo hoef je achteraf niet met de vinger te wijzen naar iemand die hier door je eigen falen van profiteert. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als het beleid van =OU= beter in elkaar zat.

En het gaat niet om 1 speler op sr smurfus. Uit een gesprek met calamus heb ik kunnen afleiden dat er redelijk wat mensen toegang hebben tot het account sr smurfus. Minimum 3 spelers alvast. Ik zou eerst eens bij deze spelers ten rade gaan :)

Klopt, maar dat kan je niet van iedereen verwachten, vind ik. En dit lijkt me toch wel misbruik maken van andermans falen. Dat het voorkomen had kunnen worden is, nogmaals, irrelevant. Het gaat er hier om wat JULLIE doen.
 

DeletedUser

Guest
Trek je ogen open; eerste post van dit topic dude

Beter lezen willem :p T-Dub heeft al honderd keer aangegeven dat hij een bericht heeft gehad met een mededeling dat de persoon op smurf stopt en de dorpen aan P gunt. Wat het eerste tppic enkel aan toont is dat inderdaad de vv door iemand van het account smurf is afgegeven en T-Dub het daarna gewoon behandeld als een intern account.

Nogmaals T-Dub of niemand anders kan weten met hoeveel man men op het account zit en of dit een of andere wraak actie is vanaf het account.
 

DeletedUser

Guest
Misschien zijn er wel mensen die andere principes hebben dan Yunma? Waarom meteen schijnheilig? In de Middeleeuwen was eer(ivm God) volgens mij juist extreem belangrijk, maar dat terzijde. Mensen die eer en ethiek hebben kunnen maar beter weg gaan? Wat een onzin.

In de middeleeuwen waren de edelmannen allemaal schijnheilig. Ze deden alles voor macht en aanzien. Als het maar even kon dan naaiden ze de tegenstander voor het leven. Dat terzijde. Wat je ethiek ook is maakt niks uit. Je zult er gewoon mee moeten dealen dat sommige mensen andere normen en waarden aanhouden. Dat is voor iedereen verschillend. Als je dat niet kan accepteren kan je beter tribalhugs gaan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar dat kan je niet van iedereen verwachten, vind ik. En dit lijkt me toch wel misbruik maken van andermans falen. Dat het voorkomen had kunnen worden is, nogmaals, irrelevant. Het gaat er hier om wat JULLIE doen.

Misbruik maken van andermans falen? Dat gaat me toch wel ver. Dat mensen eens zorg leren dragen voor hun account. Dan hoeven ze achteraf niet op de blaren te zitten.
 

DeletedUser

Guest
6 pagina's ... 6 ? Serieus ? :eek:
Omdat ik Vv heb gegeven aan T Dub ...

Owneeh ! Ik ? Shit ! Backstabber dat ik ben ! :eek:
Lees dan even dit:

Zoals je weet speelde ik samen met iemand anders, de sr smurfus van dit topic, op het account ... jah, sr smurfus.
Prima tijden gehad, ik bedoel hiermee gewoon plezier. Maar wat de laatste tijd heeft afgespeeld op het account vond ik niet meer verantwoord. Het account bestaat nu ongeveer een jaar en heb er écht veeel tijd ingestoken en geld aan gegeven. Nujah, aan mooie liedjes komen een eind: Ik had helaas geen tijd meer voor W18. Zoals sommige weten heb ik een keer overwogen om te stoppen, dan ben ik gebleven en uiteindelijk ben ik toch gestopt sinds enkele weken. Ik ga even terug in de tijd: Ik richtte =OU= op voor plezier, oorspronkelijk om alleen wat oudleden te laten joinen en wat fun te hebben, niets serieus. Stamina was toch gevallen en er was toch geen andere stam om te joinen. Sindsdien had ik dus besloten om te stoppen. Ik vroeg dan aan m'n co of ie nog verder ging, want de laatste tijd was de fut er bij hem ook precies uit. Hij wou verder, prima. Ik zei dat ik op zoek ging naar aan co voor hem. Uiteindelijk vond hijzelf al robogo, die in OU ook zat. Natuurlijk bedacht ik me en bleef toch kijken op het account, maar deed niets.

Druppel 1: Het account van robogo was zelfs nog niet gewist vooor hij op smurfus ging.

Gelukkig is dit niet gemeld.
Uiteindelijk kwam ik erna toch enkele dagen/een week niet op smurf, ook wegens school en tijd die ik nodig had op andere werelden.
Prima, ik vertrouwde ze volledig.
Even ter verduidelijking: Het account was voor ik weg ging prima opgedeeld in groepen, alles overzichtelijk en goed beheerd. Enkele dagen geleden logde ik terug in... Eén puinhoop, al mijn energie van maanden weg: Alles kort en klein geramd en gekatapulteerd. Niets overzicht ! Niets getaged, getimed, gedodged. Zeer teleurgesteld was ik, het account was zo goed als verloren.

Druppel 2

De dorpsnamen waren veranderd in wc|P|apier, er werd flink opgeschept over dat alles prima werd opgevangen (zie profiel smurfus nu).

Druppel 3

Ik hoorde via-via dat MIJN naam werd gebruikt als excuse voor de slechte timekunsten en alle verliezen, terwijl ik voorheen er dagen niet was opgeweest...

Druppel 4

Samengevat: Ik was enorm teleurgesteld, enorm. Heel het account waar ik zoveel energie had ingestoken was kapot... Naast geslijm tegen |P| leden door m'n co's (stille Pbg'tjes krijgen, zien of ze online zijn) en ongewenst gedrag... Genoeg ermee dacht ik...

Oplossingen:

1) Ik verander het Ww en zet er een nieuwe speler op... Hmzz, account was toch omzeep en het WW veranderen zou pure backstab zijn.

2) Het account deleten... Hmzz, zou ik zelf niet fijn vinden voor al die moeite.

3) Vv geven aan ander lid: De andere co's zouden hem toch beindigd hebben.

Uiteindelijk gaf ik toch gewoon de Vv aan T Dub. Eigenlijk nutteloos, want het account stond toch leeg en op het OU forum staat niets nuttig (ookal zou dat wel zijn, ze kregen toch info vanuit anderen toegestuurd).
Naar mijn weten is dit niet backstabben...

1) Heb ik ooit gescholden ofzo ? --> Neen
2) Heb ik het Ww veranderd ? --> Neen
3) Email veranderd ? --> Neen
4) Info doorgegeven aan |P| ? --> Neen
5) Ooit gesolliciteerd voor |P| ? --> Neen


Het account werd al massaal geedeld voor ik Vv gaf, dus gaf geen verschil...
__________________
En hoe is dit topic groot geworden ?
Precies! Mensen die nu kunnen vitten op |P| omdat ze eens iets slecht doen. Sorry jongens, |P| is wéér zo eerlijk als altijd ;), gedaan met de speeltijd. Hackers, profiteurs, scheinheilig..., hoorde ik hier zeggen. Gebrek aan info dus :rolleyes:. Moesten de rollen omgekeerd zijn, ik had de Vv ook aangenomen...
Ik zou wel eens willen weten hoe jullie het ervaren, al die puntjes die ik gezegd heb.
Hoe zouden jullie je voelen als dit met je acc gebeurd ?
Waar je geld hebt ingestoken (PA) ?
Energie ?
Moeite ?
Tijd ?
Plezier ?
Je stopt en je krijgt het verwijt dat het JOUW schuld is dat het account wordt geownd ?

Dit lijkt me een mooie afsluitende post
 

DeletedUser53052

Guest
Prima,

Met zoiets nutteloos openen we bijna de 10e pagina ...

Slootjeuh en bied jullie excuses maar eens aan aan Yunma...
 

DeletedUser

Guest
In de middeleeuwen waren de edelmannen allemaal schijnheilig. Ze deden alles voor macht en aanzien. Als het maar even kon dan naaiden ze de tegenstander voor het leven. Dat terzijde. Wat je ethiek ook is maakt niks uit. Je zult er gewoon mee moeten dealen dat sommige mensen andere normen en waarden aanhouden. Dat is voor iedereen verschillend. Als je dat niet kan accepteren kan je beter tribalhugs gaan spelen.

Hmm, kan wel. Ben geen geleerde wat dat betreft(überhaupt niet eigenlijk:p). Ik zal er mee moeten dealen, mwah. Ik mag toch gewoon kritiek uiten op andermans speelwijze? Daarnaast is het niet echt een overdreven standpunt, er zijn velen die het met mij eens zijn hier.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar dat kan je niet van iedereen verwachten, vind ik. En dit lijkt me toch wel misbruik maken van andermans falen. Dat het voorkomen had kunnen worden is, nogmaals, irrelevant. Het gaat er hier om wat JULLIE doen.

Zeg eens eerlijk heb jij nooit dorpen van je buurman aangeboden gekregen omdat jij hem continu onder vuur nam ;) Vijand of niet?
 

DeletedUser

Guest
Zeg eens eerlijk heb jij nooit dorpen van je buurman aangeboden gekregen omdat jij hem continu onder vuur nam ;) Vijand of niet?

Nope, normaal gaat zo iemand toch op delete? Ik zou het zeker niet doen als diegene nog in een stam zit.

Maar goed, ik heb mijn mening erover gegeven en weet nu, na Masters post, precies hoe het zit. Slotje is prima wat mij betreft:)
 

DeletedUser

Guest
Beter lezen willem :p T-Dub heeft al honderd keer aangegeven dat hij een bericht heeft gehad met een mededeling dat de persoon op smurf stopt en de dorpen aan P gunt. Wat het eerste tppic enkel aan toont is dat inderdaad de vv door iemand van het account smurf is afgegeven en T-Dub het daarna gewoon behandeld als een intern account.

Nogmaals T-Dub of niemand anders kan weten met hoeveel man men op het account zit en of dit een of andere wraak actie is vanaf het account.

En dat moeten we dan maar geloven hé :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nee, niet iedereen gaat op delete aangezien sommigen ondanks de aanvallen wederzijds respect hebben ontwikkeld ;)
Kijk dat is wat T-Dub wel te verwijten valt hij had inderdaad gewoon uit de stam moeten gaan op moment van aanname en iemand anders de rechten als oprichter kunnen geven.

Ik heb het trouwens wel eens meegemaakt herinner ik me nu, maar dat waren dan 2 dorpjes van 10k, in een stam van 100k, en hij zette de dorpjes leeg, geen VV. Dit is een account met 300 dorpen die oprichter is van een top20 stam. Andere koek dus:)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het trouwens wel eens meegemaakt herinner ik me nu, maar dat waren dan 2 dorpjes van 10k, in een stam van 100k, en hij zette de dorpjes leeg, geen VV. Dit is een account met 300 dorpen die oprichter is van een top20 stam. Andere koek dus:)

zie haha :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan