Hoe sterk Phalanx kan spelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Kom nou. Het gebeurt meer dan genoeg dat als een oorlog gedaan is/lijkt er vv's naar de winnende of een andere partij gaan. En deze vv leek daar nog maar eens een schoolvoorbeeld van. Al is nu al gebleken dat het niet zo is, daarom beschouw ik het als falen van OU. Dus zo maar roepen dat deze actie achterbaks en onethisch is, is ongegrond.

Ik zou het niet willen zien als het falen van OU maar enkel als het falen van de betreffende speler/account.
Immers de meeste leden uit OU zullen niet eens kunnen zien wie vv heeft in de ledenlijst (kan alleen met leidersrechten) en konden hier dan ook niet op anticiperen. Wel de medeleiders in OU, die zou je kunnen verwijten dat ze de vv niet eerder hebben gezien.

Tevens wil ik het in de rug steken toewijzen aan diegene die het account in vv heeft gegeven bij T-dub, en niet bij T-dub (al vind ik dat de troepen niet op stamleden gedumpt hadden moeten worden, maar dat is een detail in mijn ogen).
 

DeletedUser

Guest
Er zijn nog zat leden van =OU= die vechten toch? Tuurlijk weten we al wie er gaat winnen, maar dat wisten we drie maanden geleden ook al. Nogmaals, dat je hem krijgt betekent nog niet dat je hem hoeft te gebruiken. Het roep ik niet zo maar, lees al mijn posts maar door. Genoeg argumenten.

Er is nog geen enkele tegenaanval van =OU= gekomen. Er zijn nog enkelingen die een muur opbouwen en Massa Recruit nog eens opzetten. Nee hoor, dit lijkt al een dikke week op internen. En nu het ineens letterlijk internen wordt, omdat we een vv krijgen, is het achterbaks. Het is heel zwaar overroepen omdat bijna niemand het totaalplaatje bekijkt.

Het account was al voor 90% gecleart voor we de vv in onze handen kregen. Het account verloor al dorpen voor we de vv in onze handen kregen. Phalanx nam al heel wat dorpen van OU over voor we de vv in onze handen kregen. Deze VV werd door Phalanx beschouwd als een overgave van sr smurfus en deels ook OU. Wij hebben dit account gebruikt zoals we elk internaccount zouden gebruiken, niet om de oorlog te beslissen of om OU een hak te zetten.

Ik zou het niet willen zien als het falen van OU maar enkel als het falen van de betreffende speler/account.
Immers de meeste leden uit OU zullen niet eens kunnen zien wie vv heeft in de ledenlijst (kan alleen met leidersrechten) en konden hier dan ook niet op anticiperen. Wel de medeleiders in OU, die zou je kunnen verwijten dat ze de vv niet eerder hebben gezien.

Tevens wil ik het in de rug steken toewijzen aan diegene die het account in vv heeft gegeven bij T-dub, en niet bij T-dub (al vind ik dat de troepen niet op stamleden gedumpt hadden moeten worden, maar dat is een detail in mijn ogen).

Wij screenen duidelijk wat voor spelers er op de account in Phalanx komen. Wij geven veel aandacht aan het accountbeheer van onze leden. Oude spelers hoeven niet meer op het account te kunnen en daarom veranderen wij regelmatig wachtwoorden. OU heeft dit schijnbaar niet gedaan waardoor ze er nu de gevolgen van dragen. Sorry als je mijn mening niet deelt, maar het beleid van OU komt hierin zwaar te kort. M.a.w. het faalt hierin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja want jij weet alles van clearen hè opschepper:rolleyes:, ik word een beetje zat van deze nutteloze aantijgingen.



Ik bedoel er maar mee te zeggen dat ik alles om kan draaien. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Stamleden die uit Remain worden ontslagen omdat ze dorpen verliezen is in de kern laf, ik zei al ongeacht welk excuus je hebt blijft dit ook een gegeven die teruggekaatst kan worden. En stormen waaien uiteindelijk wel weer over.

De enige op wie jij kan doelen is iSearch, die is na 100 verloren dorpen en weken VV'en ontslagen, omdat er totaal geen toekomst meer in het account zat en de oorspronkelijke eigenaar er, hoorde ik, geen problemen mee had.
 

DeletedUser

Guest
Wat er wel gebeurt is, is dat je het VV van de vijand hebt aanvaard en op die manier misbruik hebt gemaakt.
Als je een beetje eergevoel hebt, maak je die persoon af met clears, en niet door zijn dorpen te dumpen op zijn eigen dorpen of op die van zijn stamgenoten.

Lafaard! :)

Ben jij nu echt zo dom of doe je het expres? Je gaat me niet vertellen dat jij het anders had gedaan ;)
Daarbij, hadden we dat account al verneukt met al onze clears dat we telkens weer opnieuw verzenden als ze thuiskomen. De stacks doorbreken is enkel een kwestie van tijd met de massa aan clears die we telkens herversturen.

Misbruik, misbruik. Het is makkelijk om met de vinger iemand aan te wijzen en te roepen lafaard. Kijk eerst eens naar je eigen leden en/of leider(haha:rolleyes:), en noem yunma dan nog eens een lafaard.
 

DeletedUser

Guest
Voor zover ik kan volgen, is het gewoon een VV die plots aan de vijand word gegeven. Dan weet je toch gewoon wat er mee gaat gebeurt:confused:
 

DeletedUser

Guest
Zie vorige al deze vorige berichten, vooral de eerste. De persoon die dat daar gepost heeft, heeft onweerlegbare bewijzen dat jullie, of toch op z'n minst sommigen van jullie énorm achterbaks zijn. Ik zal het niet opnieuw herhalen, zou nutteloos zijn om 2x hetzelfde te posten ;)

oh oh beter naar de posts kijken. T Dub heeft al honderd aangegeven dat hij een bericht heeft gehad van het betreffende account voordat hij die vv aannam. Hieruit kon men de conclusie trekken dat de speler zou stoppen en de dorpen aan P gunt. Dat P dit aan neemt is mij niet raar aangezien je als gewone speler ook weleens dorpen aangeboden krijgt van bv je buurman die geen zin meer heeft in je aanvallen.

Conclusie blijft dus nog steeds dat men de persoon moet vinden die de pm heeft gestuurd en vv heeft afgegeven. Dat hij hier zijn medespelers niet van op de hoogte heeft gebracht is hem te verwijten. Mijn advies is dus ook eens na te gaan wie er allemaal op het account kon. Als support mocht uitwijzen dat het hier een hack betreft is P echt de beroerdste niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er is nog geen enkele tegenaanval van =OU= gekomen. Er zijn nog enkelingen die een muur opbouwen en Massa Recruit nog eens opzetten. Nee hoor, dit lijkt al een dikke week op internen. En nu het ineens letterlijk internen wordt, omdat we een vv krijgen, is het achterbaks. Het is heel zwaar overroepen omdat bijna niemand het totaalplaatje bekijkt.

Het account was al voor 90% gecleart voor we de vv in onze handen kregen. Het account verloor al dorpen voor we de vv in onze handen kregen. Phalanx nam al heel wat dorpen van OU over voor we de vv in onze handen kregen. Deze VV werd door Phalanx beschouwd als een overgave van sr smurfus en deels ook OU. Wij hebben dit account gebruikt zoals we elk internaccount zouden gebruiken, niet om de oorlog te beslissen of om OU een hak te zetten.



Wij screenen duidelijk wat voor spelers er op de account in Phalanx komen. Wij geven veel aandacht aan het accountbeheer van onze leden. Oude spelers hoeven niet meer op het account te kunnen en daarom veranderen wij regelmatig wachtwoorden. OU heeft dit schijnbaar niet gedaan waardoor ze er nu de gevolgen van dragen. Sorry als je mijn mening niet deelt, maar het beleid van OU komt hierin zwaar te kort. M.a.w. het faalt hierin.

Er zit ook wel wat in hoor, wat jullie zeggen. Maar ten eerste moet je dit uit principe gewoon nooit doen, no matter what(imo, kan je over discussiëren). Dan ga je zeker niet het forum lezen(en zelfs kopiëren als het nuttig was geweest!), laat staan troepen dumpen op stamgenoten.

Ik weet niet wat jij allemaal verwacht van =OU=. Ze geven zelf al aan vooral voor hun plezier te spelen, dus dit kan je wel zien aankomen denk ik.

Er is trouwens wel een tegenstrijdigheid: smurfus zei een paar pagina's terug dat hij een support had ingediend, maar volgens Yunma heeft hij van hem op het AF gehoord dat hij de VV gaf. Voordat mensen me weer naar de keel grijpen, ik zeg niet dat |P| fout zit, ik zeg dat er iets niet lijkt te kloppen.

oh oh beter naar de posts kijken. T Dub heeft al honderd aangegeven dat hij een pm heeft gehad voordat hij die vv aannam. Hieruit kon men de conclusie trekken dat de speler zou stoppen en de dorpen aan P gunt. Dat P dit aan neemt is mij niet raar aangezien je als gewone speler ook weleens dorpen aangeboden krijgt van bv je buurman die geen zin meer heeft in je aanvallen.

Conclusie blijft dus nog steeds dat men de persoon moet vinden die de pm heeft gestuurd en vv heeft afgegeven. Dat hij hier zijn medespelers niet van op de hoogte heeft gebracht is hem te verwijten. Mijn advies is dus ook eens na te gaan wie er allemaal op het account kon. Als support mocht uitwijzen dat het hier een hack betreft is P echt de beroerdste niet.

Dat eerste klopt helemaal niet, een andere speler dan de huidige speler kan toch ook gewoon een PM hebben verstuurd? Het AF is wat dat betreft veel duidelijker, maar daar is dus weer een ander heikel punt(zie hierboven).
 

DeletedUser

Guest
Ben jij nu echt zo dom of doe je het expres? Je gaat me niet vertellen dat jij het anders had gedaan ;)
Daarbij, hadden we dat account al verneukt met al onze clears dat we telkens weer opnieuw verzenden als ze thuiskomen. De stacks doorbreken is enkel een kwestie van tijd met de massa aan clears die we telkens herversturen.

Misbruik, misbruik. Het is makkelijk om met de vinger iemand aan te wijzen en te roepen lafaard. Kijk eerst eens naar je eigen leden en/of leider(haha:rolleyes:), en noem yunma dan nog eens een lafaard.

haha, als je het account TOCH al verneukt had met je clears, wààrom hebben jullie dan nog eens de kàns gelopen om op zo'n forum te stoten dan? Wààrom, als het account volledig/bijna volledig gecleared was, hebben jullie via valsspelen zijn dorpen proberen te pakken.

Domme fout dan van jullie, want een stuk van jullie reputatie is beschadigd ;)

*SF* heeft nergens misbruik van gemaakt. Ik ken al mijn leden door en door, en ik zelf ben leider (haha :rolleyes:), en kijk eerst eens naar jezelf voor je me zoiets vraagt n.n
 

DeletedUser

Guest
Zullen we deze discussie hierbij laten? We vallen echt in herhaling. Lijkt me niet echt nodig. Ik zeg slotje.
 

DeletedUser

Guest
haha, als je het account TOCH al verneukt had met je clears, wààrom hebben jullie dan nog eens de kàns gelopen om op zo'n forum te stoten dan? Wààrom, als het account volledig/bijna volledig gecleared was, hebben jullie via valsspelen zijn dorpen proberen te pakken.

Domme fout dan van jullie, want een stuk van jullie reputatie is beschadigd ;)

*SF* heeft nergens misbruik van gemaakt. Ik ken al mijn leden door en door, en ik zelf ben leider (haha :rolleyes:), en kijk eerst eens naar jezelf voor je me zoiets vraagt n.n

Waar is het bewijs van vals spelen dan? Jij maakt de fout door voorbarige conclusies te trekken
 

DeletedUser

Guest
haha, als je het account TOCH al verneukt had met je clears, wààrom hebben jullie dan nog eens de kàns gelopen om op zo'n forum te stoten dan? Wààrom, als het account volledig/bijna volledig gecleared was, hebben jullie via valsspelen zijn dorpen proberen te pakken.

Domme fout dan van jullie, want een stuk van jullie reputatie is beschadigd ;)

*SF* heeft nergens misbruik van gemaakt. Ik ken al mijn leden door en door, en ik zelf ben leider (haha :rolleyes:), en kijk eerst eens naar jezelf voor je me zoiets vraagt n.n

Nee klopt jij bent een God en dus perfect en ik kan beter in het vervolg eerst aan jou vragen wat ik moet gaan doen als ik een beslissing moet nemen.:rolleyes:

Hoezo dat? Ik wacht nog wel een paar reacties af:)

Ik weet niet wat je nog meer van me wilt horen.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo dat? Ik wacht nog wel een paar reacties af:)

Omdat duidelijk is waar het om gaat. Jullie vinden het onethisch. Ik vind het schijnheilig om te zeggen dat je niet hetzelfde zou doen en sta dus achter Yunma's beslissing. Zo is dat met heel |P|. TW wordt nou eenmaal niet altijd op de netste manier gespeeld. Daar is het tribalwars voor. In de middeleeuwen speelde ook iedereen oorlogen achterbaks. Lijkt me min of meer ook een onderdeel van het spel. Mensen die dit onethisch vinden en hierover door kunnen blijven zeuren kunnen beter tribalhugs gaan spelen. Dat is alles wat er te vertellen valt. Meer niet, want de rest is alleen maar uitvergroting van iets miniscuuls. Kortom Slotje?
 

DeletedUser

Guest
Er zit ook wel wat in hoor, wat jullie zeggen. Maar ten eerste moet je dit uit principe gewoon nooit doen, no matter what(imo, kan je over discussiëren). Dan ga je zeker niet het forum lezen(en zelfs kopiëren als het nuttig was geweest!), laat staan troepen dumpen op stamgenoten.

Ik weet niet wat jij allemaal verwacht van =OU=. Ze geven zelf al aan vooral voor hun plezier te spelen, dus dit kan je wel zien aankomen denk ik.

Er is trouwens wel een tegenstrijdigheid: smurfus zei een paar pagina's terug dat hij een support had ingediend, maar volgens Yunma heeft hij van hem op het AF gehoord dat hij de VV gaf. Voordat mensen me weer naar de keel grijpen, ik zeg niet dat |P| fout zit, ik zeg dat er iets niet lijkt te kloppen.

Je kan ook voor je plezier spelen en het gewoon goed organiseren? Zo hoef je achteraf niet met de vinger te wijzen naar iemand die hier door je eigen falen van profiteert. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als het beleid van =OU= beter in elkaar zat.

En het gaat niet om 1 speler op sr smurfus. Uit een gesprek met calamus heb ik kunnen afleiden dat er redelijk wat mensen toegang hebben tot het account sr smurfus. Minimum 3 spelers alvast. Ik zou eerst eens bij deze spelers ten rade gaan :)
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook voor je plezier spelen en het gewoon goed organiseren? Zo hoef je achteraf niet met de vinger te wijzen naar iemand die hier door je eigen falen van profiteert. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als het beleid van =OU= beter in elkaar zat.

En het gaat niet om 1 speler op sr smurfus. Uit een gesprek met calamus heb ik kunnen afleiden dat er redelijk wat mensen toegang hebben tot het account sr smurfus. Minimum 3 spelers alvast. Ik zou eerst eens bij deze spelers ten rade gaan :)

Je steelt mijn tekst :p
 

DeletedUser

Guest
Omdat duidelijk is waar het om gaat. Jullie vinden het onethisch. Ik vind het schijnheilig om te zeggen dat je niet hetzelfde zou doen en sta dus achter Yunma's beslissing. Zo is dat met heel |P|. TW wordt nou eenmaal niet altijd op de netste manier gespeeld. Daar is het tribalwars voor. In de middeleeuwen speelde ook iedereen oorlogen achterbaks. Lijkt me min of meer ook een onderdeel van het spel. Mensen die dit onethisch vinden en hierover door kunnen blijven zeuren kunnen beter tribalhugs gaan spelen. Dat is alles wat er te vertellen valt. Meer niet, want de rest is alleen maar uitvergroting van iets miniscuuls. Kortom Slotje?

Misschien zijn er wel mensen die andere principes hebben dan Yunma? Waarom meteen schijnheilig? In de Middeleeuwen was eer(ivm God) volgens mij juist extreem belangrijk, maar dat terzijde. Mensen die eer en ethiek hebben kunnen maar beter weg gaan? Wat een onzin.
 

DeletedUser53052

Guest
6 pagina's ... 6 ? Serieus ? :eek:
Omdat ik Vv heb gegeven aan T Dub ...

Owneeh ! Ik ? Shit ! Backstabber dat ik ben ! :eek:
Lees dan even dit:

Zoals je weet speelde ik samen met iemand anders, de sr smurfus van dit topic, op het account ... jah, sr smurfus.
Prima tijden gehad, ik bedoel hiermee gewoon plezier. Maar wat de laatste tijd heeft afgespeeld op het account vond ik niet meer verantwoord. Het account bestaat nu ongeveer een jaar en heb er écht veeel tijd ingestoken en geld aan gegeven. Nujah, aan mooie liedjes komen een eind: Ik had helaas geen tijd meer voor W18. Zoals sommige weten heb ik een keer overwogen om te stoppen, dan ben ik gebleven en uiteindelijk ben ik toch gestopt sinds enkele weken. Ik ga even terug in de tijd: Ik richtte =OU= op voor plezier, oorspronkelijk om alleen wat oudleden te laten joinen en wat fun te hebben, niets serieus. Stamina was toch gevallen en er was toch geen andere stam om te joinen. Sindsdien had ik dus besloten om te stoppen. Ik vroeg dan aan m'n co of ie nog verder ging, want de laatste tijd was de fut er bij hem ook precies uit. Hij wou verder, prima. Ik zei dat ik op zoek ging naar aan co voor hem. Uiteindelijk vond hijzelf al robogo, die in OU ook zat. Natuurlijk bedacht ik me en bleef toch kijken op het account, maar deed niets.

Druppel 1: Het account van robogo was zelfs nog niet gewist vooor hij op smurfus ging.

Gelukkig is dit niet gemeld.
Uiteindelijk kwam ik erna toch enkele dagen/een week niet op smurf, ook wegens school en tijd die ik nodig had op andere werelden.
Prima, ik vertrouwde ze volledig.
Even ter verduidelijking: Het account was voor ik weg ging prima opgedeeld in groepen, alles overzichtelijk en goed beheerd. Enkele dagen geleden logde ik terug in... Eén puinhoop, al mijn energie van maanden weg: Alles kort en klein geramd en gekatapulteerd. Niets overzicht ! Niets getaged, getimed, gedodged. Zeer teleurgesteld was ik, het account was zo goed als verloren.

Druppel 2

De dorpsnamen waren veranderd in wc|P|apier, er werd flink opgeschept over dat alles prima werd opgevangen (zie profiel smurfus nu).

Druppel 3

Ik hoorde via-via dat MIJN naam werd gebruikt als excuse voor de slechte timekunsten en alle verliezen, terwijl ik voorheen er dagen niet was opgeweest...

Druppel 4

Samengevat: Ik was enorm teleurgesteld, enorm. Heel het account waar ik zoveel energie had ingestoken was kapot... Naast geslijm tegen |P| leden door m'n co's (stille Pbg'tjes krijgen, zien of ze online zijn) en ongewenst gedrag... Genoeg ermee dacht ik...

Oplossingen:

1) Ik verander het Ww en zet er een nieuwe speler op... Hmzz, account was toch omzeep en het WW veranderen zou pure backstab zijn.

2) Het account deleten... Hmzz, zou ik zelf niet fijn vinden voor al die moeite.

3) Vv geven aan ander lid: De andere co's zouden hem toch beindigd hebben.

Uiteindelijk gaf ik toch gewoon de Vv aan T Dub. Eigenlijk nutteloos, want het account stond toch leeg en op het OU forum staat niets nuttig (ookal zou dat wel zijn, ze kregen toch info vanuit anderen toegestuurd).
Naar mijn weten is dit niet backstabben...

1) Heb ik ooit gescholden ofzo ? --> Neen
2) Heb ik het Ww veranderd ? --> Neen
3) Email veranderd ? --> Neen
4) Info doorgegeven aan |P| ? --> Neen
5) Ooit gesolliciteerd voor |P| ? --> Neen


Het account werd al massaal geedeld voor ik Vv gaf, dus gaf geen verschil...
__________________
En hoe is dit topic groot geworden ?
Precies! Mensen die nu kunnen vitten op |P| omdat ze eens iets slecht doen. Sorry jongens, |P| is wéér zo eerlijk als altijd ;), gedaan met de speeltijd. Hackers, profiteurs, scheinheilig..., hoorde ik hier zeggen. Gebrek aan info dus :rolleyes:. Moesten de rollen omgekeerd zijn, ik had de Vv ook aangenomen...
Ik zou wel eens willen weten hoe jullie het ervaren, al die puntjes die ik gezegd heb.
Hoe zouden jullie je voelen als dit met je acc gebeurd ?
Waar je geld hebt ingestoken (PA) ?
Energie ?
Moeite ?
Tijd ?
Plezier ?
Je stopt en je krijgt het verwijt dat het JOUW schuld is dat het account wordt geownd ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan