Hoe sterk Phalanx kan spelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nee.
Zullen we in vrede en harmonie verder gaan leven?
dan word tw een vredig spel :D
 

DeletedUser

Guest
haha, als je het account TOCH al verneukt had met je clears, wààrom hebben jullie dan nog eens de kàns gelopen om op zo'n forum te stoten dan? Wààrom, als het account volledig/bijna volledig gecleared was, hebben jullie via valsspelen zijn dorpen proberen te pakken.

Domme fout dan van jullie, want een stuk van jullie reputatie is beschadigd ;)

*SF* heeft nergens misbruik van gemaakt. Ik ken al mijn leden door en door, en ik zelf ben leider (haha :rolleyes:), en kijk eerst eens naar jezelf voor je me zoiets vraagt n.n

Hilarisch dit.. Denk dat je écht zo dom bent :) Waarom het jezelf niet makkelijker maken? Denk dat dit al meermaals aangehaald is door mijn stamgenoten. Reputatie beschadigd? (verwijderd)? Die van jullie is net beschadigd, daarbij, wat kan het ons nu schelen dat onze reputatie zogezegd beschadigd zou zijn (wat ze niet is) ? We zijn superieur en zullen dat ook blijven. Van zodra dat iemand ons IG af kan komen maken, mag die een grote mond opzetten. Iets wat jij van je gehele tw-carrière enkel nog van zult kunnen dromen.

Is btw niet valsspelen, is het jezelf makkelijker maken. Liggen niet eens in elkaar verlengde lol :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Dat is jou mening.
Dus ik heb maar een ding te zeggen:
Ga het vieren dat jij zon gigantisch goeie geweldige speler bent.
Echt iedereen kan een voorbeeld aan jou hebben.
Zou je geen les kunnen geven aan noobs zoals mij zodat we weten hoe we net zo geweldig kunnen worden als jou?

Zou echt helemaal geweldig zijn :D
Nu je het zegt.. :D Maar bij jou is er geen basis, geen beginnen aan.
 

DeletedUser58300

Guest
Misschien is het toch tijd voor een slotje :p

Of iig de discussie stoppen over |P| als stam. Jullie staan nr 1, jullie zijn pro en heel w18 weet het.
 

DeletedUser50597

Guest

Yeahhh, we rule:D

Huidige awards
Plunderaar van de dag
vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (9 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Rover van de dag
Op vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.295.911 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser50167

Guest
Yeahhh, we rule:D

Huidige awards
Plunderaar van de dag
vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (9 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Rover van de dag
Op vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.295.911 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Netjes netjes, ben trots nu al :eek:
 

DeletedUser

Guest
Yeahhh, we rule:D

Huidige awards
Plunderaar van de dag
vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (9 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Rover van de dag
Op vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.295.911 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Beest! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Als je deze belachelijke speculaties nodig hebt om een punt te maken hou dan gewoon je waffel. Wat een onzin zeg. Phalanx heeft met Break en Ace toch wel de meest zuivere speelstijl van wereld 18 en dat je met deze speculaties komt is ronduit lachwekkend.

Nou, nou rustig maar hoor, wat ik bedoelde was eigenlijk meer dat ik mij afvroeg of dit een 'uitglijdertje' van jullie was of dat jullie dit soort grapjes vaker doen? Je moet het toch wel met mij eens zijn dat dit incident niet echt bij een zuivere speelstijl hoort. En een nummer 1 stam die zich naar de top knokt zou zich toch veel te min moeten voelen voor zulk soort lage incidentjes? Dus vandaar dat ik mij afvroeg: is dit een uitglijdertje of is dit heel normaal voor jullie
 

DeletedUser

Guest
Nou, nou rustig maar hoor, wat ik bedoelde was eigenlijk meer dat ik mij afvroeg of dit een 'uitglijdertje' van jullie was of dat jullie dit soort grapjes vaker doen? Je moet het toch wel met mij eens zijn dat dit incident niet echt bij een zuivere speelstijl hoort. En een nummer 1 stam die zich naar de top knokt zou zich toch veel te min moeten voelen voor zulk soort lage incidentjes? Dus vandaar dat ik mij afvroeg: is dit een uitglijdertje of is dit heel normaal voor jullie

Misschien moet je de post van je stamgenoot eens nalezen? Want die ondertoon van je post is volstrekt onnodig.
 

DeletedUser

Guest
Het is een vrouw waar je tegen praat. Overhaaste generalisatie... :rolleyes:

Kan je zeggen dat willem x3 denkt dat hier alleen maar mannen op het AF zitten ;) Hij heeft mij ook al meerdere malen als man aangesproken, ook nadat anderen al hadden duidelijk proberen te maken dat ik toch echt een vrouw ben :p
 

DeletedUser35742

Guest
Kan je zeggen dat willem x3 denkt dat hier alleen maar mannen op het AF zitten ;) Hij heeft mij ook al meerdere malen als man aangesproken, ook nadat anderen al hadden duidelijk proberen te maken dat ik toch echt een vrouw ben :p


Onzin, vrouwen spelen geen TW.

;)
 

DeletedUser

Guest
Van welke stamgenoot?

Het is inmiddels een ex-stamgenoot. Maar dat maakt er zijn post niet minder belangrijk op. Lees die maar eens goed na.

6 pagina's ... 6 ? Serieus ? :eek:
Omdat ik Vv heb gegeven aan T Dub ...

Owneeh ! Ik ? Shit ! Backstabber dat ik ben ! :eek:
Lees dan even dit:

Zoals je weet speelde ik samen met iemand anders, de sr smurfus van dit topic, op het account ... jah, sr smurfus.
Prima tijden gehad, ik bedoel hiermee gewoon plezier. Maar wat de laatste tijd heeft afgespeeld op het account vond ik niet meer verantwoord. Het account bestaat nu ongeveer een jaar en heb er écht veeel tijd ingestoken en geld aan gegeven. Nujah, aan mooie liedjes komen een eind: Ik had helaas geen tijd meer voor W18. Zoals sommige weten heb ik een keer overwogen om te stoppen, dan ben ik gebleven en uiteindelijk ben ik toch gestopt sinds enkele weken. Ik ga even terug in de tijd: Ik richtte =OU= op voor plezier, oorspronkelijk om alleen wat oudleden te laten joinen en wat fun te hebben, niets serieus. Stamina was toch gevallen en er was toch geen andere stam om te joinen. Sindsdien had ik dus besloten om te stoppen. Ik vroeg dan aan m'n co of ie nog verder ging, want de laatste tijd was de fut er bij hem ook precies uit. Hij wou verder, prima. Ik zei dat ik op zoek ging naar aan co voor hem. Uiteindelijk vond hijzelf al robogo, die in OU ook zat. Natuurlijk bedacht ik me en bleef toch kijken op het account, maar deed niets.

Druppel 1: Het account van robogo was zelfs nog niet gewist vooor hij op smurfus ging.

Gelukkig is dit niet gemeld.
Uiteindelijk kwam ik erna toch enkele dagen/een week niet op smurf, ook wegens school en tijd die ik nodig had op andere werelden.
Prima, ik vertrouwde ze volledig.
Even ter verduidelijking: Het account was voor ik weg ging prima opgedeeld in groepen, alles overzichtelijk en goed beheerd. Enkele dagen geleden logde ik terug in... Eén puinhoop, al mijn energie van maanden weg: Alles kort en klein geramd en gekatapulteerd. Niets overzicht ! Niets getaged, getimed, gedodged. Zeer teleurgesteld was ik, het account was zo goed als verloren.

Druppel 2

De dorpsnamen waren veranderd in wc|P|apier, er werd flink opgeschept over dat alles prima werd opgevangen (zie profiel smurfus nu).

Druppel 3

Ik hoorde via-via dat MIJN naam werd gebruikt als excuse voor de slechte timekunsten en alle verliezen, terwijl ik voorheen er dagen niet was opgeweest...

Druppel 4

Samengevat: Ik was enorm teleurgesteld, enorm. Heel het account waar ik zoveel energie had ingestoken was kapot... Naast geslijm tegen |P| leden door m'n co's (stille Pbg'tjes krijgen, zien of ze online zijn) en ongewenst gedrag... Genoeg ermee dacht ik...

Oplossingen:

1) Ik verander het Ww en zet er een nieuwe speler op... Hmzz, account was toch omzeep en het WW veranderen zou pure backstab zijn.

2) Het account deleten... Hmzz, zou ik zelf niet fijn vinden voor al die moeite.

3) Vv geven aan ander lid: De andere co's zouden hem toch beindigd hebben.

Uiteindelijk gaf ik toch gewoon de Vv aan T Dub. Eigenlijk nutteloos, want het account stond toch leeg en op het OU forum staat niets nuttig (ookal zou dat wel zijn, ze kregen toch info vanuit anderen toegestuurd).
Naar mijn weten is dit niet backstabben...

1) Heb ik ooit gescholden ofzo ? --> Neen
2) Heb ik het Ww veranderd ? --> Neen
3) Email veranderd ? --> Neen
4) Info doorgegeven aan |P| ? --> Neen
5) Ooit gesolliciteerd voor |P| ? --> Neen


Het account werd al massaal geedeld voor ik Vv gaf, dus gaf geen verschil...
__________________
En hoe is dit topic groot geworden ?
Precies! Mensen die nu kunnen vitten op |P| omdat ze eens iets slecht doen. Sorry jongens, |P| is wéér zo eerlijk als altijd ;), gedaan met de speeltijd. Hackers, profiteurs, scheinheilig..., hoorde ik hier zeggen. Gebrek aan info dus :rolleyes:. Moesten de rollen omgekeerd zijn, ik had de Vv ook aangenomen...
Ik zou wel eens willen weten hoe jullie het ervaren, al die puntjes die ik gezegd heb.
Hoe zouden jullie je voelen als dit met je acc gebeurd ?
Waar je geld hebt ingestoken (PA) ?
Energie ?
Moeite ?
Tijd ?
Plezier ?
Je stopt en je krijgt het verwijt dat het JOUW schuld is dat het account wordt geownd ?
 

DeletedUser

Guest
Ondertussen mag hier wel een slotje op lijkt mij zo.

Het is nu eenmaal gebeurt, we hebben verschillende kanten van het verhaal gehoord en iedereen kan zijn/haar conclusie trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan