Hoe sterk Phalanx kan spelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hoe sterk kan Phalanx spelen...
De rang 1 stam, de 'beste' en 'sterkste' stam? In oorlogje met OU, en dan trots zijn op de resultaten die behaald zijn...

Nou even duidelijk hoe 'kwalitatief' Phalanx speelt:
Intra-stamaire aanvallen uitvoeren via VV, en vervolgens ook nog is dan het accountje op edelen :)
Op een of andere manier een VV krijgen binnen de vijand, en dan dat accountje gaan vernielen, Of die vv nou is gegeven of niet, een sportieve en sterke manier is het niet echt te noemen he?
Diep triest dat de beste stam zo zijn puntjes moet binnen halen, in een oorlog tegen "noobs".

Dan weten jullie ook weer even hoe Phalanx hun gevechtjes wint! :D(En hoe Doctor Who aan zijn dorpjes moet komen;))


Of de vv nou gegeven zou zijn of niet, doet er niet toe. Een sportieve en goede stam zou die vv niet acepteren om er misbruik van te maken...;)


Bewijzen op aanvraag van Astinkyviper2:
tdub1.png

tdub2.png



Update: Toevoeging: (10:47 - 31-05-2011)
tdub3.png


Update: Toevoeging 2: (11:38 - 31-05-2011)
tdub7.png



Zie afbeeldingen: Duidelijk deff dumpen van het account, terwijl het onder vv is van Phalanx, zodat Doctor Who waarschijnlijk kan edelen. (Dorp dat geleegd werd lag aan front Doctor Who)

Ohja, en we kunnen natuurlijk ook nog gaan praten over een mogelijke spion-actie? T Dub zal vast wel hebben rond gesnuffeld... Mogelijk triest puntje nummer 2 :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Je zegt dit wel maar kom dan met goede argumenten laat wat zien waardoor je bewijzen hebt. Je doet een uitspraak zonder bewijzen.

Als je PM hebt of iets waar hun het zeggen publiceer het dan ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Zie de twee afbeeldingen. Nu tevreden? :)
vv is denk nu 10 á 16 uur in handen van Phalanx ;)

Update'je: Account is terug in onze handen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Zie de twee afbeeldingen. Nu tevreden? :)
vv is denk nu 10 á 16 uur in handen van Phalanx ;)

Nu is het beter want je hebt bewijs. Maar het beste was een printscreen maken toen je kon zien dat hun de VV hadden (tenminste als ze nog in de stam zaten ;))

Kom altijd direct met bewijzen daardoor weet iedereen dat het geen lulverhaal is.

Ik zou zeggen ga op het account naar VV maak printscreen en als het goed is zien we een naam van een lid staan die in |P| zit.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
tdub3.png


Ontkennen is nu denk niet meer mogelijk :D
 

DeletedUser

Guest
Kijk nu heb je bewijs. Hierdoor sta je veel sterker en zal |P| zich moeten verantwoorden hier tegen.

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Echt laag gwn.
Achja mijn deff was redelijk goed en dan kunnen ze er lekker niet dorheen breken :D
P zijn gwn nolifers die alleen om zichzelf denken
ikke ikke ikke en de rest kan...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
vond deze ook wel even leuk om te delen,
Op afbeelding 1: Hoe steenhard meneertje T dub kan liegen :)
Op afbeelding 2: Ze hebben t nog is gepland ook, hoe vuil kan je spelen.. Mag ik nu t woord noobs gebruiken ofzo, of weten jullie wat beters ...

tdub8.png


tdub7.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Tss zwakte bod hier moet je als stamleiding tegen optreden ( vind ik )

vond deze ook wel even leuk om te delen,
Op afbeelding 1: Hoe steenhard meneertje T dub kan liegen :)
Op afbeelding 2: Ze hebben t nog is gepland ook, hoe vuil kan je spelen.. Mag ik nu t woord noobs gebruiken ofzo, of weten jullie wat beters ...


Noobs vind ik iets anders dit is gewoon achterbaks laf spel als mijn stamleden dit doe dan vliegen hun er uit of stap ik zelf op want ik zou zelf totaal niks met dit soort zielige acties te maken willen hebben
 

DeletedUser48278

Guest
Wat ik me dan afvraag is, hoe die vv in handen komt van Phalanx?
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me dan afvraag is, hoe die vv in handen komt van Phalanx?

Dat vind ik een andere discussie als je zo een vv krijgt dan ga je het niet zo misbruiken, maar ook de speler die de vv door gaf ( of de speler zelf ) staat ook niet vrij hier van met dit laffe spel.
 

DeletedUser48278

Guest
Dat vind ik een andere discussie als je zo een vv krijgt dan ga je het niet zo misbruiken, maar ook de speler die de vv door gaf ( of de speler zelf ) staat ook niet vrij hier van met dit laffe spel.

Ik weet nog zo net niet of je dat niet moet doen. Ze hebben oorlog, dus ik vind vuil spel veroorloofd, ondanks dat Phalanx dat niet nodig heeft.
 

DeletedUser

Guest
Oorlog of niet het blijft gewoon een spel en ik vind dat die gewoon eerlijk gespeeld moet worden.

Daar tegen over staat ook nog eens in de regels dat je geen misbruik mag maken van de vv dus als een speler de vv van Sr Smurfus door gestuurd heeft na |P| heeft die speler volgens de regels ook nog een probleem. ( dacht ik weet het niet meer 100 % zeker )


Maar moet toegeven dat het heel anders is als Sr Smurfus de vv aan |P| geeft of een derde dat doet.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog zo net niet of je dat niet moet doen. Ze hebben oorlog, dus ik vind vuil spel veroorloofd, ondanks dat Phalanx dat niet nodig heeft.

Vuil spel is misschien van toepassing maar dit gaat eigenlijk te ver. Dan ga je er geen misbruik van maken en meld je dit bij de leiding van die stam.
 

DeletedUser

Guest
Goed dat we die VV hadden. Anders hadden we geen 302 dorpen kunnen overnemen van =OU= :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Goed dat we die VV hadden. Anders hadden we geen 302 dorpen kunnen overnemen van =OU= :rolleyes:


Ik vind het wel erg jammer dat dat dan zo moet lopen. Dit had ik niet verwacht van |P|. Spion oke maar een VV krijgen en die misbruiken..
 

DeletedUser

Guest
Die VV kregen wij van jullie leider met als boodschap dat we zijn dorpen mochten hebben. Misschien moet je eerst maar eens goed nadenken bij wat voor spelers je in de stam zit? Het wordt warm onder de voeten en ze geven gewoon hun account in handen.

Je kan klagen over het feit dat we de VV aannemen, maar als dat van de OU-leiding komt vind ik het niet zo schrikwekkend dat we die VV aannemen, toch? Maar het account kapot maken? Op geen andere manier aan onze dorpen raken? BELACHELIJK. We staan 300 dorpen voor op jullie voor hier nog maar sprake van is, het enige wat jullie doen is volledig DEF maken om het ons iets wat moeilijk te maken.

Maar over sr smurfus dan. De aanvallen van Doctor Who liepen al voor we die vv nog maar in onze schoot geworpen kregen, zie je trouwens duidelijk in jouw bewijzen. Dat zal allicht de reden zijn van de spelers van Sr Smurfus om de stekker er uit te trekken. Leuk als je eigen stamgenoten het de vijand meer gunnen he? En het accountje is vernield door clears van onze stam die al een hele week lopen. En daar zijn bewijzen van als je die wil.

Conclusie:
=OU= bestaat uit een groep mensen/leiders die hun stam zo maar in de steek laat. Wij zijn niet in fout om die vv aan te nemen, die had er van jullie kant nooit mogen komen. Dus voor je hier van je oren komt maken zou je beter naar de kern van dit geheel gaan. Haal de borstel eens door OU!
 

DeletedUser

Guest
Die VV kregen wij van jullie leider met als boodschap dat we zijn dorpen mochten hebben. Misschien moet je eerst maar eens goed nadenken bij wat voor spelers je in de stam zit? Het wordt warm onder de voeten en ze geven gewoon hun account in handen.

Je kan klagen over het feit dat we de VV aannemen, maar als dat van de OU-leiding komt vind ik het niet zo schrikwekkend dat we die VV aannemen, toch? Maar het account kapot maken? Op geen andere manier aan onze dorpen raken? BELACHELIJK. We staan 300 dorpen voor op jullie voor hier nog maar sprake van is, het enige wat jullie doen is volledig DEF maken om het ons iets wat moeilijk te maken.

Maar over sr smurfus dan. De aanvallen van Doctor Who liepen al voor we die vv nog maar in onze schoot geworpen kregen, zie je trouwens duidelijk in jouw bewijzen. Dat zal allicht de reden zijn van de spelers van Sr Smurfus om de stekker er uit te trekken. Leuk als je eigen stamgenoten het de vijand meer gunnen he? En het accountje is vernield door clears van onze stam die al een hele week lopen. En daar zijn bewijzen van als je die wil.

Conclusie:
=OU= bestaat uit een groep mensen/leiders die hun stam zo maar in de steek laat. Wij zijn niet in fout om die vv aan te nemen, die had er van jullie kant nooit mogen komen. Dus voor je hier van je oren komt maken zou je beter naar de kern van dit geheel gaan. Haal de borstel eens door OU!

Kijk nu komt het verhaal naar buiten ;)
Ik begrijp dat jullie hem aannemen :p maar we weten nu beide kanten van het verhaal en dat betekent dat OU elkaar gewoon messen in de rug steken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan