Hoe starten we?

Reactiescore
188
Hoii, ik krijg vaak de pm hoe het komt dat wij snel groeien, wat we bouwen etc.
Nu is het te veel werk om het uit te typen dus ik heb voor jullie een niveau 0 template gemaakt..

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

Hier zie je de volgorde hoe ik opbouw vanaf 26 punten. Dit kan uiteraard in kleine dingetje verschillen, maar zo heb je wel een globale indruk.
Daarnaast zijn de belangrijkste stappen die ik doe:
Je ziet eerst dat ik kazerne bouw en al vrij vroeg boerderij.
Ik bouw eerst 200 speren, farm in groepen van 50 speer. Ik bouw markt om ijzer op de markt te zetten, dit heb je teveel tot je LC hebt. Dan kan je dat op de markt zetten 1k ijzer voor 2k hout. Hout heeft iedereen tekort dus die worden nooit aangenomen en zo kan je mooi sparen.

Zodra je 200 speer hebt ga je richting stal en ontwikkel je LC. Dan bouw je alleen maar lc en paar mijntjes.
Je zal zien dat je snel ijzer tekort hebt, maar die heb je nog opgeslagen op de markt staan voor extra boost.
Je hebt snel leem te veel en ijzer tekort -> perfecte combinatie om "gratis" je muur te maken.

Zo heb je snel wat basis verdediging. Farmen in groepjes van 4-6 lc om snel je 9x9 leeg te halen. Daarna je farmgebied langzaam uitbreiden dat je troepen continu weg zijn.
Hiervoor kan je dit script gebruiken:
Quickfarm.

Hoe ik het doe:
Je basis snellijst uploaden
Daar heb je hotkeys in, deze kan je aanpassen.

Dan komt het er al volgt uit te zien:
1668612223788.png

Ik gebruik zelf 3 scripts, 2 zijn linkjes en quickfarm dan.
op 1 heb ik dan mijn hoofdgebouw om snel te bouwen
Op 2 staat je recruitment zodat je troepen kan bouwen.

Op 3 staat er een link naar mijn farmassist dat ik daar niet op hoef te klikken.
-> <-

Dan plaats je zelf je quickfarm in je snellijst en kan je die als optie 4 zetten.
2e75b0136a6d6859e69ada1022d856a5.png


En dan de dodgetool hoe je die kan maken verwijs ik je door naar linkje van @tim010
Speed skills by tim010.

Zo kan je snel en efficiënt switchen tussen je overzichten die je nodig hebt om niet stil te komen te staan.
Dus 1 -> bouwen, 3->fa overzicht -> 4 indrukken om te farmen, 2-> troepen aanzetten, ->3, 4 ->1 -> 3,4 etc.
Als je dit oefent en wat handigheid in krijgt start je enorm snel en zal je ver boven de rest komen.

Als jullie willen kan ik er ook van andere niveau's plaatsen, maar dat hangt van jullie af.

Groetjes!
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
bedankt ik geef dit zeker een poging als ik de volgende keer weer ga speeden

ik vermoed dat dit rond 2025 zal zijn
 
Reactiescore
234
bedankt ik geef dit zeker een poging als ik de volgende keer weer ga speeden

ik vermoed dat dit rond 2025 zal zijn

Wat veranderd er dan per 2025?
Mag je dan van de gesloten afdeling af?
 
Reactiescore
510
Jezus Gerard, wist niet eens dat je kon starten :O
 
Reactiescore
510
Reactiescore
510
Reactiescore
133
Mooie guide Tik em! Je krijgt in de video een pop-up met je farms zijn verstuurd wat is dat dan?
Ik ben zelf nooit zo'n starter geweest speel vaak N2 of hoger want dan heb je eerder de fights en valt me belabberde start niet op ;).
 
Reactiescore
510
Mooie guide Tik em! Je krijgt in de video een pop-up met je farms zijn verstuurd wat is dat dan?
Ik ben zelf nooit zo'n starter geweest speel vaak N2 of hoger want dan heb je eerder de fights en valt me belabberde start niet op ;).
Ja jij en starten was me toch een ramp ;)
 
Reactiescore
188
Mooie guide Tik em! Je krijgt in de video een pop-up met je farms zijn verstuurd wat is dat dan?
Ik ben zelf nooit zo'n starter geweest speel vaak N2 of hoger want dan heb je eerder de fights en valt me belabberde start niet op ;).

Staat in beschrijving, dat is quickfarm. Maar ik ben nog even tijd aan het zoeken om te voice overen. En aan het uitzoeken hoe dat werkt haha
 
Reactiescore
510
Oeh achtergrond geluid niet dempen svp
 
Bovenaan