Hoe rijk is Dagobert Duck

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
1599586402610.png

Welkom bij de nieuwe spelshow van uw presentator Tim010. Het heeft lang op zich laten wachten beste fans maar door jullie aanhoudend geklaag over het kwalitatief tekortkomen van mijn concurerende AF-posters heb ik mijzelf tot jullie beschikking gesteld. Aangezien onze eerste spelshow een daverend succes was gaan we dit opnieuw orginseren, in een 2020 jasje. Zonder u langer in afwachting te houden stel ik u gaaf de "Hoe rijk is Dagobert Duck"-show voor! In deze interactieve show zullen we elkaars gokkunsten beoordelen tot we weten wie de abuser kenner van Wereld 76 wordt. Voor we van start gaan even kort de regels overlopen.

Doel van het spel:

Winnen, eindelijk eens een spel waar winnen belangrijker is dan deelnemen, het gaat namelijk ook over een mooi bedrag en titel als beloning bij winst.

Hoe kan u deelnemen:

U belt of sms't me, als alternatief mag je natuurlijk ook hieronder reageren. Wat ik van u wil weten is is hoeveel punten u denkt dat Dagobert Duck zal halen om middernacht. U hebt steeds tot 12u 's middags de tijd om uw inzending te doen. Inzendingen na 12 uur worden bij de volgende dag gerekend. Om middernacht klokslag 12 zal het resultaat bekend gemaakt.


Hoe kan u winnen:

Als u het dichtst bij het uiteindelijke puntenaantal zit dat Dagobert om middernacht bereikt, dan bent u winnaar van die dag. Dat betekent dat u de volle pot van 1 pp (gesponsord door @Sule Silmad want ik ben blut) zal ontvangen. Voor spelers die graag valsspelen hebben we een alternatief voorzien, u mag, wordt aangemoedigd om de punten van dagobert te beïnvloeden door extreem veel grondstoffen te verkopen in continent 54. Ook het doneren van premiumpunten aan Dagobert Duck wordt gezien als een strategie en levert geen uitsluiting op.

* Het bewust manipuleren van Dagoberts punten in negatieve zin zal u een directe ban opleveren wat inhoud dat u niet meer mag deelnemen. Voorbeelden van zulke overtredingen zijn: Grondstoffen kopen van de beurs in continent 54, Dagobert aanvallen, ... U bent gewaarschuwt!

Data:

Deze spelshow zal een volledige week in beslag nemen, indien het een succes blijkt en Dagobert nog niet failliet is kan het zijn dat de producers (ikzelf) beslissen deze spelshow te verlengen en eventueel een tweede seizoen te regelen. U kan dus dagelijks 1x uw gok uitbrengen.


Prijsverdeling:

Degene die het dichtst bij het puntenaantal zit dat Dagobert Duck om middernacht haalt krijgt 1 pp, is deze kandidaat een speler uit continent 54 dan kan deze prijs verdubbeld worden tot 2 pp na inzending van een foto/screenshot waarop te zien is dat ze de beurs hebben aangevuld met hun eigen grondstoffen zoals beschreven in 'Hoe kan u winnen'. Blijkt de winnende deelnemer Dagobert Duck zelf te zijn dan krijgt hij 5 pp wegens zelfopoffering om aan een spelshow mee te doen ondanks dat hij moet beurssnipen.
PS: misgelopen beursgrondstoffen worden niet vergoed, deelnemen aan deze spelshow is op eigen risico


Dat was het dan, bij deze verklaar ik, Tim010, organisator, producer en woordvoerder van sponsor @Sule Silmad dat deze spelshow geopend is. U mag dus nu uw inzendingen sturen.





#MAke-AF-great-Again
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
68
7831
 
Reactiescore
0
5000, anonieme tip gekregen hahahah, hopelijk word ik niet geband nu :(
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5
jee wat een giga prijs!!o_Oo_Oo_O Net zo gierig als die eend:biggrin::biggrin::biggrin:
maar het juiste antwoord is 5000 punten
 
Reactiescore
3.540
Ik zie hier een complot? Iedereen gokt hetzelfde :eek:

dan wordt de prijzenpot eerlijk gedeeld hoor

Komt omdat ie net 5000 punten heeft gehaald en zijn laatste 5 puntensprongen evenaren het aantal punten dat je voor markt 21-22-23-24-25 krijgt, suggestie is dus dat hij op 5000 punten blijft aangezien zijn markt helemaal uitgebouwd is, wat de laatste stap is voordat hij gaat edelen/verkopen. Echter kan het altijd nog zijn dat hij zijn opslag nog een leveltje omhoog gooit, daarom gok ik op 5115.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou de regels stellen wel dat je voor 12uur smiddags je gok moet uitgeven anders telt je inzending bij de volgende dag. Dus we zoeken hoeveel punten Dagobert morgenavond heeft niet deze avond. Anders zou het wat te gemakkelijk zijn.
 
Reactiescore
68
Nou de regels stellen wel dat je voor 12uur smiddags je gok moet uitgeven anders telt je inzending bij de volgende dag. Dus we zoeken hoeveel punten Dagobert morgenavond heeft niet deze avond. Anders zou het wat te gemakkelijk zijn.

Dat dacht ik ook Tim haha, daarom was mijn gok iets hoger :p
 
Reactiescore
1.238
Dat lijkt me inderdaad logisch anders zou ik over een kleine anderhalve uur nog even een gokje doen?
 
Bovenaan