Hoe ontwikkel je een TW script?

Discussie in 'Tutorials' gestart door De Goede Fee, 8. jul 2011.

Deel Deze Pagina

1. CaptainCow

CaptainCow

Lid geworden:
    15. aug 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een geweldig overzicht! Het boek 'Javascript, The Definitive Guide' heb ik zelf ook, echt een geweldig handig boek. Ik hoop dat je dit ook up-to-date blijft houden! En voor de anderen: Veel succes en plezier met Javascript leren/schrijven :D

Mvg,
    --
    CC

2. Bastian

Bastian

Lid geworden:
    16. aug 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien nog een hint als je snel simpele scripts wil kunnen maken.

Surf maar eens naar http://www.w3schools.com

Hier vind je alles wat je nodig hebt, HTML, CSS, Javascript, Jquery enz. . . enz. . .

BON chance.

Waar ik nu zelf wel nog naar op zoek ben, is hoe je addons kan maken met behulp van javascript.

Gr

3. hardcode

hardcode

Lid geworden:
    14. sep 2011
    Leuk Bevonden:
    5
    houdt er rekening mee dat je w3schools wel goed kan gebruiken om snel kleine beetjes info op te zoeken, maar dat het in het algemeen niet gezien wordt als een site waar je echt effectief kunt leren webscripten ;)

lees http://www.w3fools.com/ eens door voor meer informatie ;)

4. Mcmartens

Mcmartens

Lid geworden:
    22. dec 2008
    Leuk Bevonden:
    1
  5. hardcode

hardcode

Lid geworden:
    14. sep 2011
    Leuk Bevonden:
    5
    dat is inderdaad de site die ook ik veel mensen aanraad om JS (of webdev in het algemeen) te leren.

Uiteindelijk is de hoeveelheid dat je er mee bezig bent de doorslaggevende factor

6. Bastian

Bastian

Lid geworden:
    16. aug 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt wil leren programmeren, koop je een boek en experimenteer je, of je gaat een cursus volgen.

W3schools is een mooie troef om die kleine dingen op te zoeken die je niet meer weet ;-)

En de tutorials zijn ideaal om je als op pad te zetten.

7. hardcode

hardcode

Lid geworden:
    14. sep 2011
    Leuk Bevonden:
    5
    hmmm ben ik met je eens, maar net wat de site aangeeft waarnaar ik een link gaf is w3schools (helaas) niet altijd accuraat. Kijk dus wel uit waar je je informatie vandaan haalt :)

programmeren leer je niet uit een boek, door het volgen van een cursus of het lezen van tutorials. Programmeren leer je door het te doen. Jezelf uit te dagen en er plezier mee te hebben.
    Dus vooral blijven programmeren :D

ik heb (thuis) nog wel wat links staan voor je over het schrijven van add-ons :) mocht je interesse hebben PM maar ;)

8. Wireless Phenomena

Wireless Phenomena

Lid geworden:
    28. jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook soms gratis op udemy dingen leren over van alles. Het is een soort zelf cursus site waar je uiteindelijk een certificaat verdient. echt een aanrader Je krijgt er uitleg via filmpjes en soms tekst. Ik heb er een hoop van geleerd. Uiteraard moet je vreemde talen kunnen spreken, want het is voornamelijk in het Engels, Frans, Duits of Arabisch.

[EDIT]

mag ik mijn script testen in Tribal Wars?

[/EDIT]

Laatst bewerkt: 2. jan 2015