Hoe kan een barbarendorp mij aanvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68882

Guest
Ik snap dit niet, klopt het dat een barbarendorp mij aan kan vallen ???

image.jpg
 

DeletedUser

Guest
Hoort bij de quest, zet je burgerwacht maar aan dan sla je die aanval zo af hoor.

Nee geintje, die aanval overleef je sowieso wel.
 

DeletedUser

Guest
Het zou pas leuk zijn als een barbarendorp een edeltrein kon sturen :D
 

DeletedUser68427

Guest
Als dit het niveau moet zijn op deze wereld.............
AUB verwijderen dit topic
 

DeletedUser

Guest
Gast, ipv een nieuweling/beginner te helpen, ooit was jij ook zo hoor. En eigenlijk nog steeds :D
 

DeletedUser68427

Guest
Gast, ipv een nieuweling/beginner te helpen, ooit was jij ook zo hoor. En eigenlijk nog steeds :D

Ik ben begonnen op wereld 1. Als je vragen hebt doe je dat of aan je stam of gewoon een speler naast je.
Desnoods vraag je het aan de support. Het AF is niet voor dit soort vragen.
 

DeletedUser53131

Guest
Ik ben begonnen op wereld 1. Als je vragen hebt doe je dat of aan je stam of gewoon een speler naast je.
Desnoods vraag je het aan de support. Het AF is niet voor dit soort vragen.

Het AF is wel voor zo'n soort vragen. enkel heeft hij niet het juiste forum onderdeel gevonden.
Aangezien jij zo reageerd zal je waarschijnlijk nog nooit gehoord hebben van het vragenforum?
 

DeletedUser59354

Guest
Wat maakt dat nou uit. Zowiezo al 50% kans dat hij het ingame aan een andere nieuweling vraagt en dan nog geen antwoord krijgt en de sommige ervaren spelers zouden hier al niet op reageren. Zo zie je ook eens nieuwe gezichten op het AF, maar als jij iemand wilt wegjagen ga je gang, maar als jij in zijn schoenen had gestaan had je het ook fijn gevonden als iemand je had geholpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben begonnen op wereld 1. Als je vragen hebt doe je dat of aan je stam of gewoon een speler naast je.
Desnoods vraag je het aan de support. Het AF is niet voor dit soort vragen.

Niet zo zeiken joh, beantwoord gewoon zijn vraag en vertel hem dit even vriendelijk. Alsof het ons iets kan schelen op welke wereld jij begonnen bent.
 
Reactiescore
5.592
Wat n gezever toch weer bah. Het AF is ook voor deze spelers hoor, die nog van alles moeten leren.
Jaag die mensen niet weg, maar help ze.
 

DeletedUser68622

Guest
Jullie zijn echt stoer :eek:
Beginners moeten ook stoer worden, dus moeten we ze helpen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan