Hoe is je Start? Part 1!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja, wil ik ook wel hoor Amok. maar is nogal moeilijk indien ik totaal geen vermoeden heb op welk account je speelt.. :rolleyes:

Gut, is dat dan deze keer nog niet uitgebreid besproken in het mod channel? :confused:
Jullie leren dan toch van fouten.
Als ik maar lang genoeg blijf zeveren.

Over een paar weken zal het vanzelf wel uitkomen waar ik speel, dus even wachten nog ;)
 

DeletedUser

Guest
Gut, is dat dan deze keer nog niet uitgebreid besproken in het mod channel? :confused:
Jullie leren dan toch van fouten.
Als ik maar lang genoeg blijf zeveren.

Over een paar weken zal het vanzelf wel uitkomen waar ik speel, dus even wachten nog ;)

Als je de aankondigingen geregeld leest weet je dat ik voorlopig gestopt ben met modereren. Het is dus ook niet meer aan mij om te gaan speculeren op de chat, ik ben het dus niet verplicht..
Na mijn examens ben ik wellicht terug op de chat te vinden. Ze (examens) gaan redelijk goed dus heb er goede hoop in.

Ik denk niet dat iemand dat weet :p

Lientje kan een gok doen he, ze heeft wel +100 vrienden maar indien Amok. aangenomen heeft is het een kwestie van de juiste eruit te pikken! ;)
Indien hij geweigerd heeft of nog niets gedaan heeft moet ze daaruit kiezen maar dat valt af te wachten wat Amokro hierover kwijt wil! :p
 

DeletedUser

Guest
Lientje kan een gok doen he, ze heeft wel +100 vrienden maar indien Amok. aangenomen heeft is het een kwestie van de juiste eruit te pikken! ;)
Indien hij geweigerd heeft of nog niets gedaan heeft moet ze daaruit kiezen maar dat valt af te wachten wat Amokro hierover kwijt wil! :p

Ga er maar vanuit dat Lientje blind heeft zitten sturen, en uiteraard heb ik dat niet geaccepteerd ;)

Toch niet volledig mee akkoord.

Zo is het maar net.
 

DeletedUser

Guest
Heb lekkere start :D rond de 100k gefarmt , lc staat constant aan.
Gaat perfect dus.
 

DeletedUser

Guest
ik start altijd later of bar slecht met veel gs lvls

wie heeft er een richtlijn?? ?
 

DeletedUser40933

Guest
ik start altijd later of bar slecht met veel gs lvls

wie heeft er een richtlijn?? ?

richtlijn.jpg
 

DeletedUser

Guest
kutstart gehad ivm bbdorpjes,
nu na de BB heb ik er al 2 nieuwe gecreeerd en 3 spelers staan nu zonder troepen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan