Hoe is je Start? Part 1!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38984

Guest
Beste mensen,


Het is nu al 5 dagen geleden dat W21 starte. Er is flink remoer geweest tussen S.Inc en Ufo.. En niet alleen daar tussen, maar tussen nog veel meer mensen.
Het is nog nooit zo erg geweest volgens sommige:

Neeh, heb het nog nooit zo erg meegemaakt :p

Ook ik vind dat, maarja, daar wil ik het nu niet hebben met de rest.


Ter zaken:

Waarom kan je hier gewoon niet iets vertellen over je start? Was hij bijvoorbeeld, geweldig, met veel bbtjes, leuke farms. Of was het zo slecht dat je blij bent dat de beginnersbescherming over is.

Toch iets om iets leuk te zetten, en mss kan Tom er nog wat leuks over in het TWw zetten.
You Never Know! :rolleyes:

En alstublieft, laat het onnodige moddergooi achterwege en laat iedereen gewoon zelf hun mening geven over zichzelf.
Wat leuks mag altijd maar niet zoals vandaag en gisteren.


Dank u en een fijne avond.


-Marton
 

DeletedUser51771

Guest
Eerst slechte start, niks in me 7x7 en ook met dreigmail niet xD

Overnieuw begonnen woensdagavond en nu gaat het eigenlijk wel lekker :)
 

DeletedUser53504

Guest
nja ik begon gisteren , lag op slechte plek ben dan opnieuw begonnen enjaaaaaa hoor weer z'on slechte plek ^^ 54 min reizen voor eerste barbarendrop ^^ mrja care nu wachten op beginnerbeveileging zeker ^^
 

DeletedUser49867

Guest
geen goede start

ben opnieuw begonnen en gaat nu wel beter:) maar moet 50 min voor barbaren dorp:mad:
 

DeletedUser42574

Guest
Start gaat super als je weet dat ik en stijn examens hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Het was zo slecht, dat ik blij ben dat de beginnersbescherming over is en ik nu i.p.v 40 minuten moet lopen, voor Buit: 1 2 2 binnen te halen, ik nu slecht 18 minuten moet lopen voor Buit: 237 237 226 binnen te halen:)
Kutligging FTW!
 

DeletedUser

Guest
Het was zo slecht, dat ik blij ben dat de beginnersbescherming over is en ik nu i.p.v 40 minuten moet lopen, voor Buit: 1 2 2 binnen te halen, ik nu slecht 18 minuten moet lopen voor Buit: 237 237 226 binnen te halen:)
Kutligging FTW!

Same.:(
 

DeletedUser

Guest
Start slecht, I hate spikes, moa bon we zijn weer aan 't terugkomen :D
 
Reactiescore
88
Rotslechte start, 6 bb's in onze radius en ze zijn altijd leeg :(
als ik buiten de radius ga, heb ik af en toe nog gs, ma ik denk dat binnen de radius de helft van de spelers farmen ofzo :mad:
Domme tutorial waarbij noobs leren farmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan