Hoe is dit mogelijk?

Reactiescore
1
Uit verschillende dorpen op dezelfde ms een aanval timen, oké als je goed bent in timen maar dit kan toch niet haha?
Is dit met een programma gedaan of zoiets?



Ps: ben totaal niet salty dat ik geedeld wordt, is m'n 2de dorp om nog wat pp te farmen...
 

Bijlagen

  • ok.jpg
    ok.jpg
    464,2 KB · Weergaven: 57
Solution
Juh je moet het zo zien als je normaal 50ms precies kunt timen komt die eens op de 100x voor en dan zou je zelfs nog kunnen stellen dat de kans dat je gemiddeld genomen vaker in het midden zit dan bij de uiterste dus komt het waarschijnlijk nog wel wat vaker voor.

maak het geregeld mee in iig maar dat heeft ook met kwantiteit van de times te maken als je op 10 aanvallen gooit is de kans dat er 1 van die een dubbele hit al een stuk groter tijdens een massa time je dan ook vaak nog is op 20 dorpen tegelijk ofzo als het al niet meer is met de huidige edel spam strat dus dan zitten er toch aardig wat bij die toevallig op de zelfde ms zitten.
Reactiescore
5.591
Vanaf hetzelfde dorp zou het niet kunnen nee, maar uit verschillende dorpen wel. Dit blijft wel geluk hoor, niemand timed zo strak. Er zijn echter wel spelers die redelijk constant timen, denk aan 5-25 ms nauwkeurig. Kortom, het kan dus zeker, maar er zal zeker geluk bij zitten.
 
Reactiescore
1
ja ik vind dit toch wat vreemd, ik ga zeker niet met stenen smijten, maar wou dit eventjes vragen aan de ervaren spelers :p

Bedankt voor het snelle antwoord!
 
Reactiescore
5.591
Zo in één keer is het idd erg ''zeldzaam''. Het kan geluk zijn, als je het echt niet vertrouwt staat het je altijd vrij een supportje te doen.
 
Reactiescore
1.138
Juh je moet het zo zien als je normaal 50ms precies kunt timen komt die eens op de 100x voor en dan zou je zelfs nog kunnen stellen dat de kans dat je gemiddeld genomen vaker in het midden zit dan bij de uiterste dus komt het waarschijnlijk nog wel wat vaker voor.

maak het geregeld mee in iig maar dat heeft ook met kwantiteit van de times te maken als je op 10 aanvallen gooit is de kans dat er 1 van die een dubbele hit al een stuk groter tijdens een massa time je dan ook vaak nog is op 20 dorpen tegelijk ofzo als het al niet meer is met de huidige edel spam strat dus dan zitten er toch aardig wat bij die toevallig op de zelfde ms zitten.
 
Solution

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
mocht je het interessant vinden kan je op w73 fora topics vinden over time battles, dagelijkse time wedstrijden die we als wereld hielden. Hierbij werd dagelijks door verschillende personen dezelfde doel MS gehaald. Ik heb zelf t ritme van een epileptische slak, maar t is niet onmogelijk :d
 
Bovenaan